بازدید 4052

آبي‌ها بهانه‌اي براي نبردن ندارند!

کد خبر: ۳۰۲۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۱:۱۴ 13 February 2013
هفته بيست و ششم ليگ برتر با انجام 5 ديدار روز جمعه آغاز مي‌شود که در يکي از حساس‌ترين بازي‌ها استقلال صدرنشين مهمان فجرسپاسي است.

 هفته بيست و ششم ليگ برتر فوتبال روز جمعه با انجام 5 مسابقه آغاز مي‌شود. نگاهي به اين ديدارها مي‌اندازيم:

فجرسپاسي - استقلال؛ آبي‌ها بهانه‌اي براي نبردن ندارند!

استقلال اکنون سپاهان را در 2 امتيازي خود مي‌بيند و مي‌داند با کوچک‌ترين غفلتي صدر را از دست مي‌دهد به همين دليل پسران آبي با تمام توان در ورزشگاه حافظيه شيراز به ميدان مي‌‌روند تا با يک برد همچنان يکه‌تاز ليگ باشند. قلعه‌نويي هيچ بهانه‌اي براي نتيجه نگرفتن در ديدار با فجرسپاسي ندارد. زمين ورزشگاه حافظيه بسيار هموار است، تمام بازيکنان استقلال در اوج آمادگي هستند و فقط فرهاد مجيدي به دليل سه اخطاره بودن غايب است. بنابراين همه چيز براي تداوم صدرنشيني و کسب يک پيروزي ديگر براي استقلال فراهم است مگر آنکه جوانان با انگيزه فجر با دوندگي و جنگندگي خود تمام معادلات را بر هم بزنند. سرهنگ محمود ياوري که پير فوتبال ايران است به خوبي مي‌داند چطور تيم‌هاي بزرگ را متوقف کند . اگر ياوري بتواند لشگر ژنرال را متوقف کند. خدمت بزرگي به سپاهان و فولاد خوزستان کرده است ضمن اينکه وضعيت تيم فجر هم در جدول بهتر مي‌شود و فجر مي‌تواند به رده‌اي بهتر از نهمي برسد. فجري که البته به دليل بي‌پولي مجبور به فروش ستاره‌هايش در نيم‌فصل ليگ شد. شايد اگر رضا حقيقي و عباس محمدرضايي همچنان در اين تيم مي‌ماندند فجر اکنون در جمع 5 تيم اول جدول ليگ بود.

ملوان - فولاد خوزستان؛ شکست‌ناپذيران در انزلي

حسين فرکي و يارانش در 17 مسابقه متوالي نباخته‌اند و اکنون در رده چهارم جدول حضور دارند. حسين فرکي بارها گفته است که اگر از هر 2 بازي 4 امتياز بگيريم در آنصورت مي‌توانيم به کسب سهميه آسيايي و حتي قهرماني اميدوار باشيم بنابراين شايد فرکي در انزلي ابتدا به فکر گرفتن يک امتياز باشد. ملوان هم که با محمد احمدزاده همچنان افتان و خيزان پيش مي‌رود تلاش مي‌کند در خانه خود پيروز شود. ملوان اگر در اين بازي سه امتياز را بگيرد رکورد فولاد را شکسته است ولي يک امتياز سبب مي‌شود فولاد همچنان شکست‌ناپذير بماند. ملوان هفته گذشته در تبريز بازي را به تراکتورسازي واگذار کرد و نمي‌خواهد اين هفته در خانه ببازد.

نفت آبادان - آلومينيوم هرمزگان؛ بازگشت پرويز سوبله چوبله به ليگ

نفت تقريبا خود را براي حضور دوباره در ليگ يک آماده مي‌کند و با شرايطي که اين تيم دارد بعيد است در اين فصل بتواند در ليگ برتر بماند. تيمي که در اين فصل دو سرمربي پرتغالي استخدام کرد و در نهايت به سراغ مربي ايراني رفت ولي همچنان در ته جدول جا خشک کرده است. آلومينيوم هرمزگان هم بعد از شکست خانگي  مقابل پيکان، اکبر ميثاقيان را برکنار و پرويز مظلومي را جانشين او کرد. مظلومي گفته بعد از ديدار با نفت روي نيمکت مي‌نشيند با اين حال هواداران آلومينيوم مي‌خواهند بدانند با رفتن ميثاقيان چه تغييراتي در اين تيم و نوع بازي‌اش ايجاد مي‌شود. مظلومي که با بردهاي متوالي خود در دربي پايتخت به پرويز سوبله چوبله مشهور شده بود.

پيکان - سايپا؛ دربي خودروسازان

پيکان بعد از پيروزي برابر آلومينيوم هرمزگان به بقا در ليگ برتر اميدوار شده است و اکنون اين تيم بايد دربي خودروسازان را هم ببرد تا اميدهايش به بقا در ليگ برتر بيشتر شود. ديدار دو تيم در ورزشگاه خانگي پيکان برگزار مي‌شود و به همين دليل سايپا کار سختي پيش رو دارد هرچند وضعيت نارنجي پوشان در جدول از پيکان بهتر است اما آنها نيز اگر نتوانند از اين بازي امتياز بگيرند وضعيت‌شان در جدول ليگ وخيم خواهد شد. دربي خودروسازان براي فرار از منطقه خطر است.

ذوب‌آهن - مس کرمان؛ مس باز هم به دنبال مساوي؟!

ذوب‌آهن براي اينکه بتواند به بقا در ليگ برتر اميدوار باشد بايد در اين ديدار خانگي پيروز شود. مساوي هيچ فايده‌اي براي ذوب ندارد ولي مس کرمان با بوناچيچ علاقه زيادي به مساوي‌هاي بدون گل دارد و با همين روش هم تا رده هشتم صعود کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها