بازدید 5132
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

اقدامات وحدت شکن مستوجب برخورد است

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان قطره ای از اقیانوس زلال ملت ایران، منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه های گوناگون بویژه در عرصه حفظ وحدت ملی و مصالح نظام و انقلاب را "فصل الخطاب" همگان دانسته و بی شک هرگونه اقدام وحدت شکنانه که بستر جریان سازی های انحرافی و سوژه آفرینی‌های رسانه ای دشمن را فراهم آورد را بازي در زمين طراحي شده ي دشمن و مصداق هشدارهای اخیر معظم له و مستوجب برخورد قاطعانه می داند.
کد خبر: ۳۰۲۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۷ 12 February 2013
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بيانيه اي از حضور گسترده، پرشور، دشمن شکن ملت ایران در راهپیمایی یوم الله22 بهمن ماه 1391 تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش سپاه نيوز در بخشی از این بیانیه آمده است: حضور پرشور، دشمن شکن و اعجاب انگیز ملت ایران در راه پیمایی سراسری یوم ا... 22 بهمن ماه ـ آنهم در شرایطی‌که رسانه‌های استکباری و صهیونیستی با طراحی سناریوهای خباثت آمیز و بکارگیری شیوه‌های فریبنده و حیله گرانه تلاش گسترده‌ای را برای دلسردکردن مردم و ایجاد فاصله آنها با نظام عملیاتی کرده بودند ـ نشان داد که دشمنان انقلاب و نظام اسلامی، برابر بصیرت، هوشیاری، موقع شناسی و ولایت مداری ایرانیان همچنان مغلوب مطلق و رسوای افکار عمومی جهانیان هستند. 

این بیانیه افزوده است: بی تردید این حماسه بی نظیر، ماندگار و الهام بخش که در لبیک به ندای ولی فقیه زمان مقام معظم رهبری آیت ا... العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) رقم خورد برجسته تر از هر واقعیت دیگری عهد و پیمان ملت عظیم الشأن ایران با آرمان های امام راحل (ره) و شهیدان همیشه جاوید و عشق و دلدادگی آنان به انقلاب، نظام اسلامی و رهبري را فریاد زد.

این بیانیه در ادامه با اشاره به بصیرت آموزنده و بی بدیل ملت ایران در شناخت بموقع ترفندهای دشمن و اقدام بهنگام در صحنه های سرنوشت ساز و مورد نیاز انقلاب، با توصيه به مسئولين و كارگزاران نظام در بهره گيري حداكثري و هوشمندانه از اين ظرفيت راهبردي و توليد شده توسط مردم، تصریح کرده است: پیشبرد اهداف و آرمان های بلند انقلاب و پیشرفت و تعالی کشور در راستای چشم انداز نظام بعنوان جدی ترین دغدغه دوستداران انقلاب اسلامی اینک بیش از هر مقوله ای نیازمند تعمیق وحدت، یکپارچگی و انسجام ملی و پیشتازی خواص و مسئولین در این عرصه خطیر می باشد. 

این بیانیه تاکید کرده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان قطره ای از اقیانوس زلال ملت ایران، منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه های گوناگون بویژه در عرصه حفظ وحدت ملی و مصالح نظام و انقلاب را "فصل الخطاب" همگان دانسته و بی شک هرگونه اقدام وحدت شکنانه که بستر جریان سازی های انحرافی و سوژه آفرینی‌های رسانه ای دشمن را فراهم آورد را بازي در زمين طراحي شده ي دشمن و مصداق هشدارهای اخیر معظم له و مستوجب برخورد قاطعانه می داند. 

این بیانیه در پایان با قدردانی و تشکر متواضعانه از ملت مومن ،انقلابی، شجاع و مصمم ایران ، آنان را حماسه سازان واقعی 22 بهمن 91 دانسته و تاکید کرده است : نظام سلطه و استکبار و ضد انقلاب و منحرفین داخلی و خارجی باید بپذیرند مقابل اراده پولادین ملت ایران راه گریزی ندارند و بهتر است از سیاست‌های خصمانه و سناریوپردازی‌های‌شیطانی،ضد انقلابی و ضد ایرانی خود دست کشیده و با پایان بخشیدن به رویکردهای ظالمانه، استکباری و منافقانه برابر عزت، عظمت و اقتدار ایران اسلامی سر تعظیم فرود آورند. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی