بازدید 1853
نظرات IOC درباره اصلاح اساسنامه کمیته المپیک چهارشنبه اعلام می‌شود

نامه کمیته بین المللی المپیک به ایران

کد خبر: ۳۰۲۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۰ 12 February 2013
کمیته بین المللی المپیک خبر داد؛نظرات IOC در خصوص اساسنامه اصلاحی کمیته بزودی اعلام می گردد.
 
کمیته بین المللی المپیک با ارسال نامه‌ای به کمیته ملی المپیک ایران از توافق قطعی بر روی مفاد اساسنامه جدید کمیته تا پیش از تاریخ اعلام شده برای برگزاری مجمع عمومی خبر داد.
 
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، IOC صبح امروز (سه‌شنبه)نامه‌ای را با امضای جرومی پویوی رئیس بخش ارتباطات و نظارت سازمانی کمیته‌های ملی المپیک IOC به ایران ارسال کرد که در آن اعلام کرده اساسنامه‌ی اصلاحی کمیته ملی المپیک ایران بررسی شده و نظرات IOC بزودی برای توافق نهایی به ایران ارسال می گردد.
 
متن نامه IOC به شرح زیر است.
 
جناب آقای رییس
 
جناب آقای دبیرکل
 
مجددا به خاطر ارسال پیش نویس بازنگری شده اساسنامه کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران جهت بررسی اولیه توسط IOC تشکر می شود.
 
همانطور که پیش از این هم اطلاع داده شد، پیش نویس اصلاح شده را بررسی کرده و نظرات خود را درباره‌ی این مساله حداکثر تا چهارشنبه بعدازظهر برای شما ایمیل خواهیم کرد.
 
با توجه به اینکه جلسه مجمع عمومی کمیته‌ی ملی المپیک ایران در تاریخ 18 فوریه ( 30 بهمن) برای تصویب پیش نویس نهایی اساسنامه برگزار خواهد شد، به شما اطمینان می‌دهیم که تا قبل از تشکیل این جلسه در روز دوشنبه آینده درباره پیش نویس نهایی با یکدیگر به توافق خواهیم رسید.
 
با سپاس از همکاری شما در این زمینه.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان