بازدید 21945

واکنش علما به حوادث ۲۲بهمن قم

کد خبر: ۳۰۱۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۲ 11 February 2013
آیت‌الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید و آیت‌الله جواد فاضل لنکرانی از علمای قم ضمن تماس تلفنی با رئیس مجلس، حوادث روز گذشته در قم را محکوم کردند.

به گزارش خانه ملت، آیت‌الله نوری همدانی از مراجع تقلید و آیت الله جواد فاضل لنکرانی از علمای قم، ضمن تماس تلفنی با رئیس مجلس، حوادث تلخ ۲۲ بهمن قم را محکوم کرده و از حلم و بردباری دکتر لاریجانی تجلیل کردند.

آیت الله جواد فاضل لنکرانی در پی هتک حرمت نسبت به حرم شریف حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در یوم الله ۲۲ بهمن و اهانت به رئیس مجلس طی تماس تلفنی با علی لاریجانی، رییس مجلس، این اقدام زشت را به شدت محکوم کرد و آن را در راستای اهداف دشمنان خواند.

آیت الله جواد فاضل لنکرانی با بیان اینکه نبایستی تعدادی اندک حرمت رئیس قوه مقننه و نماینده قم را در شهر مرجعیت مورد اهانت قرار دهند، حرکت این افراد را اقدامی نادرست، شنیع و اهانت به آستان حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در یوم الله ۲۲ بهمن عنوان کرد.

همچنین آیت الله العظمی نوری همدانی از مراجع عظام تقلید در تماس تلفنی با رئیس مجلس، ضمن اظهار تالم و تاثر فراوان و فاجعه بار خواندن اتفاق ۲۲ بهمن قم، اقدام افرادی را که حرمت آستان حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و سالروز جشن بزرگ انقلاب را رعایت نکردند، منزجر کننده خواند.

آیت الله العظمی نوری همدانی همچنین از حلم و بردباری رئیس مجلس تجلیل کرده و با بیان اینکه حضرتعالی از بیت مرجعیت و روحانیت و فرزند حوزه و نماینده اول مردم قم هستید، از حوادث تلخ ۲۲ بهمن ابراز تاسف کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار