بازدید 69543

تصاویر: «قاهر 313» در آسمان

رئيس‌جمهور با اشاره به توانمندي‌ها و پتانسيل‌هاي انسان، گفت: قدرت انديشه و اراده انسان بي‌نهايت است و ما اگر خودمان نخواهيم هيچ عاملي نمي‌تواند ما را محدود کند و ما اکنون به نقطه‌اي رسيده‌ايم که بايد پرش‌هاي بلند را انجام دهيم و افق نگاه‌مان بلند باشد و به دورترين نقطه‌ها نگاه و دورترين نقطه‌ها را هدف‌گذاري کنيم و مي‌بينيم که مي‌توان به اهداف رسيد، توانايي آن هست.
کد خبر: ۳۰۰۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۰ 03 February 2013
وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح، مهمترين ويژگي‌هاي جديدترين جنگنده ساخت اين وزارتخانه با نام «قاهر 313» را ظاهر پيشرفته، سطح مقطع راداري بسيار کم، قابليت انجام عمليات پروازي در ارتفاع پست، بهره‌گيري از سيستم‌هاي پيشرفته الکترواويونيک و بومي بودن برشمرد.

به گزارش تابناک، روز گذشته و طي مراسمي با حضور رئيس جمهور از جنگنده ايراني قاهر 313 رونمايي شد. رونمایی از این جنگنده در روز گذشته واکنش های بسیاری را به همراه داشت.

سرتيپ پاسدار احمد وحيدي در حاشيه مراسم رونمايي از جنگنده «قاهر 313» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کليه مراحل طراحي و ساخت جنگنده بومي قاهر 313 توسط دانشمندان و متخصصان اقتدارآفرين سازمان صنايع هوايي وزارت دفاع انجام شده است.


رئیس جمهور هم در این مراسم گفت: 50 سال پيش اگر از نظر علمي و فناوري مي‌خواستيم چنين کارهاي بزرگي انجام دهيم، شايد تصور اين بود که اين کار غيرممکن است، حتي 20 سال پيش، ولي وقتي که تصميم گرفتيم حرکت کنيم از يک نقطه يک دفعه باز مي‌شويم.



تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار