بازدید 3850
در چهلمین روز درگذشت مجری برنامه‌های ورزشی

«ورزش از نگاه دو» از نیما نهاوندیان یاد کرد

کد خبر: ۳۰۰۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۸ 03 February 2013
«ورزش از نگاه دو» به مناسبت چهلمین روز درگذشت نیما نهاوندیان شامگاه گذشته - شنبه - ویژه روی آنتن رفت و در خلال برنامه از آن مرحوم یاد شد.

 چهلمین روز درگذشت مجری صداوسیما (نیما نهاوندیان) با پخش برنامه «ورزش از نگاه دو» مصادف شد و شب گذشته، چهاردهم بهمن ابتدای این برنامه‌ی ورزشی با یادی از نیما نهاوندیان و پخش کلیپ‌هایی از مراسم چهلمین روز درگذشت آن مرحوم آغاز شد.

همچنین دکور برنامه «ورزش از نگاه دو» به یاد نیما نهاوندیان با دسته‌ گلی تزیین شده بود.

پوریا تابان، مجری برنامه «ورزش از نگاه دو» در ابتدای برنامه گفت: امیدواریم یاد نیما نهاوندیان همیشه در دل‌های ما بماند، چرا که او همچنان در «ورزش از نگاه دو» در کنار ماست و از پیش ما نرفته است.

وی خاطرنشان کرد: ما همیشه وجود نیما را در کنارمان احساس می‌کنیم.

 نیما نهاوندیان (مجری سابق ورزش از نگاه دو) سوم دی ماه امسال در سن 32 سالگی بر اثر ضربه مغزی جان باخت.

همچنین برنامه «ورزش از نگاه دو» پیشتر اولین برنامه‌اش پس از مرگ نهاوندیان را در تیتراژ ابتدایی با چهره‌ و صدای آن مرحوم شروع کرد و سپس دقایقی از برنامه به نشان دادن تصاویر آن مرحوم، اجراهای پیشین او در «ورزش از نگاه دو» و همچنین پخش مراسم خاکسپاری وی گذشت. سپس مجری برنامه - پوریا تابان به احترام نهاوندیان تمام برنامه را سرپا اجرا کرد.

نیما نهاوندیان متولد سال ۱۳۶۰ در شهرستان گرگان بود که از سال ۸۲ همکاری با سازمان صدا و سیما را آغاز کرد. اجرای چند دوره برنامه «ورزش از نگاه دو»، «طعم ورزش»، «توپ طلایی»، «دورخیز»، «هفت سنگ» و «عید کبریا» از جمله برنامه‌های نهاوندیان در شبکه دو سیما بود. این مجری برنامه‌های تلویزیونی علاوه بر شبکه دو در رادیو و شبکه جهانی جام جم نیز برنامه داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار