بازدید 18647

ادعای دانشمندبریتانیایی بروجود بیگانگان فضایی

این دانشمند که برای نظریه‌های عجیب و غریب خود درباره این که سرمنشأ زندگی در این سیاره از فضا بوده، اظهار داشت: این نتایج شواهدی است که نشان می دهد زندگی انسان از خارج از زمین آغاز شده است.
کد خبر: ۲۹۹۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۰ 23 January 2013
یک دانشمند بریتانیایی مدعی شده که دلیلی برای وجود بیگانگان فضایی یافته، چرا که وی با بررسی یک تکه از یک شهاب سنگ به این نتیجه رسیده است که داخل آن فسیلهای فرازمینی وجود دارد.

به گزارش مهر، چاندرا ویکراماسینگه استاد سابق دانشگاه کاردیف مدعی شده است که یک تکه سنگ 5 سانتیمتری از یک شهاب سنگ به دست آورده است که حفره های آن دربرگیرنده فسیلهای خزه های دریایی میکروسکوپی است که شبیه خزه های دریایی سیاره زمین است.

این دانشمند که برای نظریه‌های عجیب و غریب خود درباره این که سرمنشأ زندگی در این سیاره از فضا بوده، اظهار داشت: این نتایج شواهدی است که نشان می دهد زندگی انسان از خارج از زمین آغاز شده است.

چاندرا ویکراماسینگه با تکه ای از سنگ فضایی


یک دانشمند انگلیسی در اظهاراتی جنجال‌برانگیز مدعی شد که این سنگ فضایی 5 سانتی متری دارای فسیل‌هایی از زندگی فرازمینی شبیه به خزه‌هایی است که در اقیانوس‌های زمین یافت می‌شود

وی در این رابطه گفت: این سنگها بسیار نامتعارف بوده و ساختار متخلخلی با چگالی کمتر از چیزی که در زمین داریم هستند.

ادعای ویکراماسینگه طی یک مقاله در وب سایت مجله کیهان شناسی منتشر شده است. در این مقاله آمده است که درصد کمی از کربن در تحلیلها جایگاه یک شهاب سنگ کربن دار را نشان می دهد این در حالی است که وی اظهار داشت: آزمایش‌های کلیدی نشان می دهد که این شهاب سنگ تاکنون مورد بررسی قرار نگرفته است.

درحالی است که بسیاری از کارشناسان ادعای وی را تکذیب کرده و آن را مضحک توصیف کرده اند، این کارشناس استدلال می کند که فسیلهای فرازمینی در نتیجه آلودگی در زمین به شکل کنونی در آمده اند.

یک کارشناس دیگر نیز اظهار داشت که هنوز علتی برای این مسئله که سنگ از فضا آمده باشد، وجود ندارد.

این تصاویر میکروسکوپی در تلاش برای القای نشانه‌ای از یک فسیل تهیه شده است


ادعا شده است که میکرو ارگانیسم‌های فسیل شده که در این قطعه سنگ یافت شده است، شبیه بقایای فسیل باقی مانده از عصر دایناسورها یعنی 55 میلیون سال پیش است
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر