بازدید 9455

حداد: تعداد زندانی سیاسی کمتر از انقلاب است

کد خبر: ۲۹۷۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۳ 12 January 2013
حدادعادل گفت: امان از دست دشمن ناشناسی که هرچه بلا و سختی بر سر این کشور آمده است از دشمن ناشناسی بوده و امروز بیش از هرچیز جامعه ما نیازمند دشمن شناسی است.

به گزارش ایسنا، این نمایندهمجلس شورای اسلامی که در ویژه برنامه همیشه بیدار در گلستان شهدای اصفهان سخن می‌گفت، اظهار کرد: لازمه دشمن شناسی معرفت است و اگر کسی معرفت نداشته باشد، دشمن را از دوست و دوست را از دشمن نمی‌تواند شناسایی کند.

وی با بیان این‌که بصیرتی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند، همانند چراغی برای پیدا کردن راه درست است، افزود: تقوا یکی از مهمترین شرط‌ های بصیرت است و بی‌تقوایی بی بصیرتی می‌آورد؛ آن‌هایی که در سیاست دل به عنوان‌ها می‌بندند و زمانی که صندلی ریاست به دستشان می‌آید، حاضر به رها کردن آن نیستند، تقوا را گم کرده‌اند.

وی ادامه داد: در انقلاب خودمان هم برخی از انسان‌هایی که شجاعانه مقابل دشمن ظاهر شدند، زمانی که پای صحبتشان می‌نشینی برخی واقیعیت‌ها را انکار می‌کنند.

حدادعادل به برنامه‌های به ظاهر دل‌سوزانه VOA و BBC اشاره کرد و گفت: دشمن شناسی یعنی این‌که از خود بپرسیم گردانندگان BBC هستند چه کسانی هستند؟ و این افراد چه کاری برای سربلندی این ملت انجام داده‌اند به غیر از این‌که با بررسی تاریخ 200 ساله ایران در می‌یابیم که آن‌ها در همه جنایاتی که علیه ایران انجام شده، شریک بوده‌اند.

وی با بیان این‌که BBC دستگاه جاسوسی و کودتا علیه مردم ایران بوده و هست، افزود: مگر در شب کودتای 28 مرداد رمز کودتا از همین شبکه رادیویی اعلام نشد، مگر آن‌ها نگفتند همه چیز برای یک کودتا آماده است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: ما از این افراد دلسوز می‌پرسیم قبل از انقلاب چندهزار زندانی سیاسی وجود داشت، آن‌ها را در کجا و زیر چه شکنجه‌هایی قرار می‌دادند، مگر 10هزار زندانی سیاسی در قبل از انقلاب وجود نداشت؟ دل رحیمانه شما آن موقع کجا بود؟

حدادعادل به پیام‌های تبریک رییس جمهور آمریکا اشاره و تصریح کرد: آقای اوباما پیام تبریک نوروزی می‌دهد و ملت ایران را خطاب می‌کند که ما آرزوی آزادی شما را داریم اگر شما طرفدار آزادی هستید، چرا برای کشورهای دیگر منطقه دل نمی‌سوزانید؟ یعنی فقط ایران زندانی سیاسی دارد و من به شما بگویم تعداد زندانی‌های سیاسی امروز بسیار کمتر از زمان قبل از انقلاب است.

وی با اشاره به سفارشات مقام معظم رهبری به خبرنگاران، دانشجویان و سیاسیون در عرصه سیاست، گفت: ایشان می‌گویند آزاد باشید و انتقاد کنید، اما در زمین دشمن بازی نکنید و برای دشمن بهانه تراشی نکنید، برای مثال زمانی که رهبری گفت سوال از رییس جمهور متوقف شود، یعنی هر دو طرف کار درست را انجام داده‌اند، اما دشمن درصدد بهانه‌جویی از این اتفاق بود، پس باید متوقف شود.

این نماینده مردم تهران در مجلس با بیان این‌که دشمن از هر کاری بدش می‌آید ما باید همان کار را انجام دهیم، تا راه دشمن شناسی را درست رفته باشیم، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های دشمن این است که جایگاه ولایت را در ذهن و دل مردم خراب کند و برای این کار ترفندهایی را هم اجرا کرده است.

حدادعادل ادامه داد: در فتنه 88 گفتند یک کامیون حاوی شمش طلا متعلق به آقا مجتبی خامنه‌ای از کشور خارج شده است و در گمرک ترکیه متوقف شده، باید از خود بپرسیم چرا این حرف مطرح می‌شود؟ آن‌ها می‌خواهند بگویند ولایت فقیه هم مانند دیگران است و هدفشان جدایی ملت از ولایت است.

وی به ترفند دیگر دشمن برای جدایی ولایت و ملت اشاره و اظهار کرد: گفته شد برای این‌که آقا مجتبی خامنه‌ای صاحب فرزند شود او و همسرش در یکی از بیمارستان‌های لندن یک میلیون پوند خرج کرده‌اند، ولی من به آن‌ها می‌گویم بچه آقا مجتبی، نوه بنده هم است و برای به دنیا آمدن نوه من نه کسی به خارج رفته نه پول زیادی خرج کرده است، نوه من در یکی از بیمارستان‌های تهران با مبلغ 500هزار تومان به دنیا آمده و دکتر او هم همین خانم مرضیه وحید دستجردی بوده و پرونده این عمل هم در بیمارستان موجود است.

رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان این‌که دشمن شناسی را باید از دشمن بیاموزیم، تصریح کرد: کسانی که بعد از سخنرانی رهبری در 29 تیر 88 باز هم به خیابان‌ها آمدند و اردوکشی کردند و آن‌هایی که دم از تقلب در انتخابات می‌زدند، همه برای دشمن کار کردند، دشمن به ما آموخت که باید دشمن شناسی را از خودشان بیاموزیم.

حدادعادل با اشاره به این‌که انتخابات آزاد، نغمه‌ای جدید است که عده‌ای ساز کرده‌اند، افزود: انتخابات آینده یک میدان امتحان بزرگ است و مردم باید هوشیارانه عمل کنند و ملت باید با بصیرتی که دارد به کارهای انجام شده نگاه کند و در این زمان باقی مانده ببیند چه کسی برای انتخابات و چه کسی برای ملت کار انجام می‌دهد.

وی تاکید کرد: مردم اصفهان همیشه در مدیریت کشور پای‌کار بوده‌اند و این شهر به عنوان یک خزانه نیرو مطرح است و من از شما می‌خواهم که در انتخابات پیش‌رو پشت سر رهبری حرکت کنید تا این انتخابات هم به سود کشور و هم به مصلحت نظام باشد.

وی با اشاره به اهانت‌های مختلف که در سال‌های اخیر به پیامبر(ص) شده است، اظهار کرد: اگر خوب به این همه هجمه علیه پیامبر (ص)نگاه کنیم، می‌بینیم استکبار جهانی از طرف اسلام احساس خطر کرده است؛ چراکه نیروی مسلمانان بیدار شده ، مثل آتش‌فشان خاموشی که سی‌وچهار سال است گدازه‌هایی از دهانش خارج می‌شود.

حدادعادل ادامه داد: این احساس خطر باعث شده آن‌ها به ریشه ایمانی اسلام یعنی پیامبر(ص) ضربه بزنند و فکر می‌کنند اگر به پیامبر (ص)اهانت کنند، ریشه اسلام را زده‌اند، برای همین بر روی شخصیت بزرگوار ایشان متمرکز شده‌اند، چراکه آن‌ها می‌دانند که پیامبر(ص) سایه وحدت مسلمانان هستند.

وی با بیان این‌که دین اسلام یک دین اجتماعی است و چنین دینی همیشه دشمن دارد، تصریح کرد: دین اسلام هم اگر مانند ادیان شرقی فقط نصیحت می‌کرد، مانند آن ها دشمنی نداشت ،اما اسلام دینی است که هدف و سعادت دارد و برای اصلاح جامعه به کار می‌رود و چنین دین کاملی بدون دشمن نمی‌ماند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار