بازدید 2497

مسی و دل بوسکه بخت‌های اول برترین‌ها

کد خبر: ۲۹۶۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۸ 07 January 2013
مراسم امشب معرفی‌های برترین‌های سال 2012 رقابتی میان تمام نامزدهای حاضر در اسپانیا است.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، تمام نامزدهای کسب عنوان برترین مربی و برترین بازیکن سال 2012 همگی در اسپانیا حضور دارند. سه نفر از آنها در اسپانیا متولد شده‌اند و دیگران همگی در لالیگا حضور دارند.

تمام این‌ها به خوب بودن فوتبال اسپانیا در سطح باشگاهی و ملی بر می‌گردد. 5 نفر از این نامزدها برای رئال مادرید و بارسلونا بازی می‌کنند یا بازی کرده‌‌اند (کریستیانو رونالدو، مورینیو، مسی، اینیستا و گواردیولا) در حالی که ششمین نفر سرمربی تیم ملی اسپانیا است.

صحبت‌های زیادی درباره اینکه چرا این نامزدها باید یا نباید برنده شوند وجود دارد، اما همه چیز به این اشاره دارد که لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن دنیا و دل بوسکه به عنوان بهترین مربی انتخاب خواهد شد.

سرمربی تیم ملی اسپانیا باید گواردیولا ( که 6 ماه است در هیچ تیمی فعالیت نمی‌کند) و مورینیو (که در مراسم شرکت نمی‌کند و این یک نشانه است) را شکست دهد.

آندرس اینیستا امیدهای اسپانیایی‌ها را بر دوش می‌کشد زیرا تاکنون هیچ بازیکن اسپانیایی پس از لوئیس سوارز در 50 سال پیش نتوانسته این جایزه را از آن خود کند. به هر حال شکست مسی کار بسیار سختی خواهد بود؛ همین‌طور هم شکست دادن رونالدو. کریستیانو رونالدو با وجود قهرمانی در لالیگا به همراه رئال مادرید در زمینه رقابت‌های انفرادی از اسطوره آرژانتینی بارسا شکست خورده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل