بازدید 10585
محمدی: قهرمانی ثامن از قبل تعیین شده بود

پرسپولیس قربانی مسائل پشت پرده شد

کد خبر: ۲۹۵۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۱ 04 January 2013
مربی تیم کشتی آزاد پرسپولیس جویبار گفت: قهرمانی ثامن در لیگ برتر کشتی آزاد از قبل تعیین شده بود.
 
مراد محمدی در گفت‌و گو با فارس درباره شکست مقابل ثامن الحجج (ع) سبزوار در دیدار پایانی لیگ برتر کشتی آزاد گفت: متأسفانه قربانی برخی از مسائل پشت پرده شدیم، در حالی که پیش از برگزاری این رقابت‌ها هشدار داده بودیم، اما بازهم گریبان‌گیر ما شد.

وی ادامه داد: از قبل هم می‌دانستیم که چنین اتفاقاتی رخ خواهد داد؛ کسی که خودش همه‌کاره است مسبب اصلی این اتفاقات بود. در حالی‌که داوران شایسته زیادی داشتیم که می‌توانستند در فینال قضاوت کنند اما نفراتی را آوردند که با آنها هماهنگ باشند.

مربی تیم کشتی آزاد پرسپولیس جویبار تصریح کرد: قهرمانی ثامن از قبل تعیین شده بود و طوری برنامه‌ریزی کرده‌ بودند که نماینده سبزوار قهرمان شود.

محمدی در پاسخ به این سوال که چرا پرسپولیس در مراسم پایانی این رقابت‌ها روی سکوی نایب قهرمانی نرفت عنوان کرد: وقتی نتیجه را قبول نداشتیم برای چه روی سکو برویم. هدف قهرمانی تیم ثامن و قرار گرفتن آنها روی سکو بود که به آن رسیدند، تیم‌های دوم و سوم هم مهم نبودند.

تیم کشتی آزاد پرسپولیس جویبار با شکست مقابل ثامن‌الحجج (ع) سبزوار به عنوان نایب قهرمانی دهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد بسنده کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی