بازدید 8366

بی تأثیرترین دربی ایران

کد خبر: ۲۹۵۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۹ 04 January 2013
در جریان برگزاری هفته ی شانزدهم لیگ برتر فوتسال مدعیان جدول رده بندی در اندیشه پیشی گرفتن از هم هستند و گیتی پسند همچنان به دنبال قمی ها است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، هفته ی شانزدهم لیگ برتر فوتسال در حالی برگزار می شود که شهرداری ساوه در این هفته به قرعه استراحت خورد. دیدارهای این هفته در 2 روز جمعه و شنبه برگزار می شود.

در اولین دیدار روز جمعه 15 دي گاز خوزستان و هلال احمر تبریز مقابل هم قرار می گیرند.

در این  دیدار که به میزبانی گاز خوزستان انجام می گیرد از اهمیت بسیاری برای خوزستانی ها برخوردار است. زیرا حیدر فرهادی مربی این تیم به دلیل نتایج ضعیف، جای خود را به مربی دیگری داد تا شاید تغییری در وضعیت تیم بوجود آید.

هلال احمر تیم یازدهم جدول لیگ برتر که هفته ی گذشته تیم نامی شرکت حفاری را با 6 گل در هم کوبید با انگیزه ی دو چندانی به مصاف تیم قعر جدولی گاز می رود.

در دومین دیدار روز جمعه دو تیم همشهری تبریزی به مصاف هم می روند. دربی تبریز بین تیم های دبیری و شهرداری برگزار می شود. هر دوی این تیم ها هفته ی گذشته در مقابل رقبای خود شکست خوردند. دبیری در رده ی ششم و شهرداری در رده ی دهم قرار گرفته اند.

شرکت حفاری و شهید منصوری روز شنبه 16 دي به میزبانی حفاری ها مقابل هم صف آرایی می کنند. شرکت حفاری در هفته ی گذشته با نتیجه ی 6-4 مغلوب رقیب خود شد و در این بازی به دنبال جبران است. شهید منصوری که هفته ی گذشته حریف تبریزی خود را شکست داد برای رسیدن به جایگاه بالاتر به امتیاز بازی نیاز دارد. 

لازم به ذکر است شرکت حفاری در جدول رده بندی یک پله بالاتر از شهید منصوری قرار گرفته است.

صبای قم که این روزها عنوان تیم برتر لیگ را به خود اختصاص داده برای فاصله گرفتن از رقبای خود با انگیزه ی کسب امتیاز بازی مقابل رقیبان خود قرار می گیرند. روز شنبه این تیم به مصاف فرش آرایی می رود که هفته ی گذشته موفق به شکست گیتی پسند نزدیک ترین رقیب صبا شد. فرش آرا رده ی سوم جدول را از آن خود کرده است.

اما گیتی پسند که با فاصله ی یک امتیاز صبا را تعقیب می کرد با شکست مقابل فرش آرا در هفته ی گذشته با صدر جدول فاصله ی بیشتری گرفت. گیتی پسندی ها که هدفشان صدر نشینی است مقابل ارژن شیراز صف آرایی می کنند تا باشکست این تیم فاصله خود را با صبا کم کنند در طرف دیگر میدان ارژنی حضور دارد که تا کنون نتایج  مطلوبی را کسب نکرده و با شکست مقابل شهرداری ساوه در هفته ی گذشته در جایگاه دوازدهم جدول جای گرفته است.

آخرین دیدار این هفته بین تیم های میثاق تهران و راه ساری انجام می گیرد میثاق تهران که با شروع نیم فصل دوم جان تازه ای گرفته در دیدارهفته ی گذشته نیز حریف خود را مغلوب ساخت و در رده ی نهم جدول جای گرفت.

اما راه ساری با باخت هفته ی گذشته مقابل صدر نشین ولیگ در این هفتهبه دنبال جبران است و در رده ی هشتم جای گرفته است
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار