بازدید 11769

اورژانس: مصرف شیر و مایعات فراموش نشود

کد خبر: ۲۹۵۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۳ 03 January 2013
رییس اورژانس تهران با توجه به تداوم آلودگی هوا در تهران به ارائه توصیه‌هایی به مردم بویژه بیماران و افراد در معرض خطر پرداخت و گفت: تماس‌های تلفنی شهروندان به اورژانس برای دریافت خدمات مشاوره‌ای طی روزهای اخیر افزایش یافته است.

دکتر هوشنگ فولادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه آلودگی هوا در پایتخت در شرایط هشدار قرار دارد عنوان کرد: خوش‌بختانه ماموریت‌های اورژانس در روزهای اخیر افزایش نیافته است.

وی ادامه داد: اکنون نیازی به استقرار آمبولانس‌ها در سطح شهر وجود ندارد. اما در صورت اعلام کمیته اضطرار آلودگی هوا و افزایش غلظت آلاینده‌ها در آسمان پایتخت، برای استقرار آمبولانس‌ها در سطح شهر و انجام تمهیدات لازم سریعا اقدام خواهد شد.

رییس اورژانس تهران در ادامه با بیان اینکه کلیه پایگاه‌های اورژانس، به صورت 24 ساعته در خدمت همشهریان هستند، اظهار کرد: علاوه بر این، شماره تماس 115 آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای است.

فولادی افزود:‌ تماس‌های مردم به اورژانس تهران برای دریافت مشاوره در روزهای اخیر افزایش یافته است.

پوشش امدادی هیئات عزاداری در روز اربعین حسینی
رییس اورژانس تهران درباره پوشش امدادی هیئات عزاداری در روز اربعین حسینی گفت: در اماکن پرازدحام نظیر مسجد ارگ آمبولانس اعزام می‌شود. در صورت درخواست، آماده اعزام ماموران اورژانس به سایر اماکن و دسته‌جات عزاداری نیز هستیم.

تداوم آلودگی هوا و توصیه‌های اورژانس تهران به بیماران
وی در ادامه از مردم خواست تا از ترددهای غیرضروری درون شهری تا حد امکان اجتناب کنند و در صورت لزوم از ماسک‌های مناسب استفاده کنند.

فولادی همچنین ضمن توصیه به گروه‌های در معرض خطر نظیر سالخوردگان، کودکان و زنان باردار به ضرورت باقی ماندن در منزل در شرایط جوی موجود گفت: مبتلایان به بیماری‌های زمینه‌ای نظیر بیماران قلبی – عروقی و ریوی هم اکیدا از سفرهای غیر ضروری درون شهری خودداری کنند و در غیر این‌صورت داروها و اسپری تنفسی خود را به همراه داشته باشند و از ماسک مناسب استفاده کنند.

وی افزود: لازم است افراد از ورزش در فضای باز و پارک‌ها در زمان آلودگی هوا خودداری کرده و همچنین از وسیله نقلیه عمومی استفاده کنند.

رییس اورژانس تهران مصرف لبنیات بویژه شیر، مایعات و سبزی‌ها را در روزهای آلودگی هوا فراموش نکنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر