بازدید 7060

مبلغ انتقال حقیقی به پرسپولیس فاش شد

سرپرست تیم فوتبال فجر بعد از باخت این تیم به پرسپولیس به خبرنگار مهر گفت: قصد من این نیست که حالا و بعد از باخت این صحبت‌ها را مطرح کنم ولی پرسپولیس در نیم فصل به دو بازیکن جدید خود یعنی حقیقی و "پروویچ" دو میلیارد تومان پرداخت کرده است.
کد خبر: ۲۹۴۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۴ 31 December 2012
پس از شکست تیم فوتبال فجرسپاسی برابر پرسپولیس سرپرست تیم شیرازی با انتقاد از هزینه‌هایی که سرخپوشان پایتخت‌نشین برای جذب بازیکنان کرده‌اند، از مبلغ انتقال رضا حقیقی از فجر به پرسپولیس پرده برداشت.
 پس از انتقال رضا حقیقی از باشگاه فجر به پرسپولیس قبل از تعطیلات نیم فصل صحبت‌های زیادی در خصوص مبلغ انتقال این بازیکن مطرح شد. در حالی که در آن مقطع زمانی بسیاری از رسانه‌ها اعلام می‌کردند گرفتن رضایتنامه حقیقی و بستن قرارداد این بازیکن با سرخپوشان هزینه میلیاردی برای پرسپولیس داشته است، جعفر جعفری مدیرعامل این باشگاه رقم رضایتنامه حقیقی را ۶۵۰ میلیون تومان اعلام کرد.

البته محمود یاوری در نشست‌های خبری پیش از بازی‌های فجر در لیگ برتر اعلام کرده بود که پرسپولیس با پول میلیاردی حقیقی را به خدمت گرفته است ولی صحبت‌های این مربی هم تکذیب شد و موضعگیری‌های مسئولان باشگاه باعث شد تا حتی یاوری هم به توجیه حرف‌هایش بپردازد.

با این حال محمد عاری سرپرست تیم فوتبال فجر بعد از باخت این تیم به پرسپولیس به خبرنگار مهر گفت: قصد من این نیست که حالا و بعد از باخت این صحبت‌ها را مطرح کنم ولی پرسپولیس در نیم فصل به دو بازیکن جدید خود یعنی حقیقی و "پروویچ" دو میلیارد تومان پرداخت کرده است. پولی که دو سوم هزینه کل فجر در یک فصل را شامل می‌‍شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر