بازدید 57764

فرود اضطراری هواپیمای آمریکایی در اهواز

کد خبر: ۲۹۴۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۸ 30 December 2012
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور از فرود اضطراری یک فروند هواپیمای جت آمریکایی در فرودگاه بین‌المللی اهواز خبر داد و گفت: این هواپیما به سلامت در باند فرود آمد و تا رفع نواقص در ایران می‌ماند.

محمود رسولی نژاد در گفت‌وگو با تسنیم افزود: این هواپیمای شخصی هفته گذشته از دوبی به آمستردام در حال پرواز بود که به دلیل نقص فنی درخواست فرود اضطراری در فرودگاه اهواز را داشت.‌ این هواپیما هنوز منتظر رسیدن قطعات است و با تعویض قطعات معیوب از ایران خارج خواهد شد.

وی با بیان این‌که خلبان و خدمه این هواپیما 12 ساعت در ایران بودند و پس از آن عازم امارات شدند، اظهار کرد:‌ تعمیرکاران در حال کار روی این هواپیما هستند و امیدواریم هرچه زودتر ایراد هواپیمای آمریکایی برطرف شود.

رسولی‌نژاد با بیان این‌که شرکت فرودگاه‌ها همه نوع همکاری با خلبانان و خدمه این هواپیما داشته است، ادامه داد: آنها نیز نحوه همکاری ایران  ابراز رضایت کامل داشتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، ظاهراً این هواپیما دراختیار یکی از تجار مطرح اماراتی بوده که از یکی از شرکت های خطوط هوایی آمریکا اجاره شده است و این تاجر اماراتی برخی از سفرهای بین المللی خود را به وسیله این جت فالکن انجام می داده است. روز گذشته نیز هواپیمایی اماراتی جهت بررسی مشکل این هواپیما وارد فرودگاه بین اللملی اهواز شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر