بازدید 17314
طلسم شهروند امروز همچنان قرباني مي‌گيرد؟

«نيم روز» نيامده توقيف شد

قرار بود، «نيم روز» با اكثريت قريب به اتفاق عوامل شهروند امروز و به سردبيري محمد قوچاني تهيه و منتشر شود که انتشار آن متوقف شد. یک فرد مسئول در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به خبرنگار «تابناک» گفت: مجوز این نشریه در نشست هفته گذشته هیأت نظارت بر مطبوعات، بررسی شد و صرفا به دلیل منتشر نشدن منظم و متوالی آن در طول فعالیت خود، لغو امتیاز شده است.
کد خبر: ۲۹۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۸۷ - ۱۷:۰۱ 16 December 2008
هفته‌نامه «نيم روز» كه قرار بود به زودي منتشر شود، به مرحله انتشار نخواهد رسيد.

به گزارش «تابناك»، نيم روز كه قرار بود از هفته آينده در تحريريه شهروند امروز  بر كيوسك‌هاي مطبوعاتي قرار بگيرد، به دليل آنچه انتشار نامنظم خوانده شد، موفق به لمس غلتك‌هاي چاپخانه نخواهد شد.

بنا بر اين گزارش، در تماس برخي مسئولان امر با گردانندگان نيم روز، به دليل اين‌كه اين هفته‌نامه نامنظم در برخي مواقع منتشر شده است، اجازه انتشار با قالب جديد و توسط تيم شهروند امروز به آن داده نمي‌شود و هنوز اطلاع دقيقي از ابلاغ رسمي اين مطلب به گردانندگان نيم روز به دست نيامده است.

به نظر مي‌رسد، پيشينه انتقاد‌هاي گردانندگان شهروند امروز از اقدامات دولت كه سرانجام منجر به توقيف آن شد، تبديل به طلسمي شده كه از جمع شدن دوباره عوامل شهروند براي نشريه‌اي جديد جلوگيري مي‌كند.
 
گفتني است، قرار بود نيم روز با اكثريت قريب به اتفاق عوامل شهروند امروز و به سردبيري محمد قوچاني تهيه و منتشر شود.
 
یک فرد مسئول در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به خبرنگار «تابناک» گفت: مجوز این نشریه در نشست هفته گذشته هیأت نظارت بر مطبوعات، بررسی شد و صرفا به دلیل منتشر نشدن منظم و متوالی آن در طول فعالیت خود لغو امتیاز شده است.
 
باید خاطرنشان کرد که خبر انتشار نیم روز در هفته آینده، برای نخستین بار، صبح امروز در «تابناک» منتشر شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
چه می کنه این آزادی بیان
ديدي گفتم قبل از شنبه تعطيلش ميكنند ...
واقعا که، یه مجله خوب مثل شهروند که پر از مطالب مفید بود باید توقیف بشود. باید یک تفاوتی بین کشورهای توسعه یافته با توسعه نیافته وجود داشته باشد
هرچی فکر میکنم چیزی به فکرم نمیرسه در درباه این خبر بگم
جای تاسف که نزدیک انتخابات از این کارا انجام میدهند.
خیلی از هفته نامه ها در کشور انتشار منظمی ندارند چون مشکل مالی و تحریریه دارند پس آقایان همه را یکباره تعطیل کنند که مشکل حل بشه.اینها بهانه است
اینکه اجازه ندهند با تیم شهروند امروز اداره نشود، غیر قانونی است. اگر شهروند امروز جرمی مرتکب شده، چه ربطی به تیم آن دارد؟!
بگذارید خود مردم انتخاب کنند چه بخوانند و چه نخوانند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل