بازدید 103279

خداحافظی کابینه با خانم وزیر + تصاویر

کد خبر: ۲۹۴۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۱ 28 December 2012
محمد حسن طریقت منفرد در حالی سکان وزارت بهداشت را به دست می‌گیرد که پیش‌ از این مرضیه وحید دستجردی به عنوان نخستین وزیر زن پس از پیروزی انقلاب اسلامی این مهم را برعهده داشت.

به گزارش ایسنا در سال 88 سه تن از بانوان کشور در فهرست وزرای پیشنهادی کابینه دولت دهم به مجلس معرفی شدند؛ که در این میان آنها تنها مرضیه وحید دستجردی موفق به کسب رای اعتماد نمایندگان مردم در خانه ملت شد.

اجرا و گسترش برنامه پزشک خانواده در شهرها،‌ ساماندهی اورژانس‌های بیمارستانی، تدوین و رونمایی از نقشه جامع علمی و نقشه تحول نظام سلامت، تولید 24 داروی بیوتکنولوژیک تا پایان سال 90،‌ استقرار نظام ملی و جامع ارتقای کیفیت، حرکت در راستای تحقق اسناد بالادستی شامل نقشه تحول نظام سلامت و برنامه پنجم توسعه، ارتقای رتبه ایران در تولید علم، تکمیل شبکه بهداشتی درمانی روستایی سراسر کشور، گسترش تخت‌های بیمارستانی در نقاط مختلف کشور را می‌توان از مهمترین دستاوردهای دستجردی نام برد.

ابطال آزمون دستیاری سال ۱۳۸۸ به دنبال بروز تخلف و فروش سوالات، ماجرای رهایی 2 بیمار در حاشیه اتوبانی حوالی تهران و انحلال دانشگاه علوم پزشکی ایران و ادغام آن در 2 دانشگاه علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی و سرانجام موضوعات اخیر درباره تخصیص ارز مرجع، برخی از موضوعات و مباحث جنجالی دوران وزارت خانم وزیر از سال 88 تاکنون بوده است.




تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۸۸۹
انتشار یافته: ۳۶
باید وزیر آموزش پرورش برکنار میشد نه این خانم که داشت کارش رو میکرد.
سلام ان شاالله خدا به توفیقات این خانم بسیجی بیفزاید. اگر بپذیریم که در قانون اساسی منظور از رجل سیاسی برای تصدی پست ریاست جمهوری صرفا ذکوریت نیست این خانم لیاقت کاندیدا شدن برای این پست را هم دارد. ان شاالله والعقبه للمتقین
خدا حافظش باشه
دولت یکی از مومن ترین ولایتمدارترین مدیرترین و متخصص ترین نیروهای خود را از دست دارد
درود بر این شیر زن
وزیر دلسوزی بودن حیف.
انصافا وزیر خوبی بود ...وزرای بهداشت چند دولت گذشته همه وزرای خوب و قدری بودن میدونید چرا چون همگی در شغل و پست خود متخصص هستند و همگی از جامعه پزشکی بودن اگه این امر در همه مشاغل سیاسی اتفاق بیوفتده و متخصصان هر کاری عده دار پستهای تخصصی خود بشن خیلی وضعیت بهتر میشه
هر چند خانم دستجردی هم مشکلاتی توی امر مدیریتی داشتن (این موضوع اجتناب ناپذیر و هر کسی ممکنه اشتباه بکنه که حساسیتش با توجه به جایگاهش ممکنه کم یا زیاد باشه) اما حداقل با مردم صادق بود و مسئولیت اشتباهات رو قبول میکرد
دمت گرم وزیر خوبی بودی .درد مردم رو گفتی و نترسیدی درد سرطانی ها و صعب العلاج ها .قیمتش وی زیاد بود.......
خانم وزیر, برای همه تلاشهایت سپاسگذاریم و برایتان آرزوی سلامتی داریم. انشاالله اجرتان را از حضرت فاطمه(س) دریافت کنید. یاحق
هرکجا هست خدایا به سلامت دارش
خداوکیلی خیلی فعال بود . هر کجا هست خدایا به سلامت دارش
البته باید خوشحال باشد چون در این دوران با نام نیک از پست خداحافظی کردن نایاب شده
فقط میگم خسته نباشید خانم وزیر، خدا قوت. آدم این عکسها را که نگاه میکنه خسته میشه، حتی فکر کردن به همچین مسئولیتی و این همه برنامه فشرده خسته کننده است چه برسه به انجام این برنامه ها، امیدوارم که تمام تلاشتونو واسه وزارتخونه کرده باشین.
هیچکدام از عکسها با مضمون و تیتر خبر همخوانی ندارد و بیشتر همگی مزبوط به دوران وزارت و البوم کاری خانم دستجردی میباشد... لطفا از دادن ادرس غلط به خوانندگان خودداری کنید.
خانمیه واسه خودش و هیچی از ارزشهاش کم نشده
خانم وزير شما محبوب تر شديد با تشكر ويژه به خاطر زحمات شما
بزرگ ترین و شجاعانه ترین و به تعبیری مردانه ترین کار خانم وزیر ابطال آزمون دستیاری بود کاری که هیچ مردی قبل از آن نکرده بود با آنکه میدانستند ( از زمان دکتر پزشکیان)
اينطور كه تا الان متوجه شدم تويه كشور ما هر كي خوب كار كنه به درد جامعه نمي خوره
خسته نباشی شیر دل
واقعاً وزیر پرکار وپرانرژی بود.چرا برکنار شد.شاید بخاطر حجم کارزیاد آقای رئیس گفتند بره استراحت.بهرحال آرزوی سلامتی وموفقیت برایش داریم.
وزیردلسوز. ما ازت راضی هستیم خدا ازت راضی باشه خسته نباشی
چی بگم!!!!!!!!
خانم وزیر از خدمات شما برای سلامتی مردم تشکر می کنیم وفقط می توانیم برای سلامتی شما وخانواده محترم دعا کنیم خدا نگهدارتان باد شبی که این خبر را از تلویزیون شنیدیم همه خانواده ما گریه کردند
خداحافظ ...
آرزوی موفقیت برای خانم دکتر
وزیری که رفت ولی ماندنی شد بنده از نزدیک شاهد توسعه عدالت محور ایشان با شهاومت و روحیه خستگی ناپذیر در مناطق کمتر توسعه یافته بود خداوند به شما اجر جزیل عنایت کند خداقوت
اگه یه مرد تو کابینه بود خودش بود.مخصوصا به خاطر باطل کردن ازمون دستیاری به خاطر فزوش سوالات
بابا این میز و صندلی به هیچ کی وفا نکرده
هم ایشون خوب بودند هم آقای لنکرانی
موفق باشید
نمیدونم چه سریه که وزیر های بهداشت همیشه باید اینقدر واسه ملت عزیز و خاطره انگیز بشن !!! اما این یکی وزیر انصافا" کم غم این وزارت خونه رو نخورد ، خدا به خودش و خونوادش عزت و افتخار ابدی عنایت کنه . ازش ممنونیم که مثل مادر واسه این وزارت خونه دل سوزوند .
سلام.انصافا" در طول مدت خدمت ايشان آنچه از مجموعه ي سلامت و بهداشت جامعه بر مي آمد يك كار كاملا" علمي و تخصصي توأم با تعهد بود.
وزيري كه نور ايمان و اعتقاد قلبي خويش به نظام اسلامي را در عمل نشان داد.
حيف و صدحيف كه تشريف بردند.
بدا به حال ما كه اينچنين وزيري شجاع و كاردان را قدر ندانستيم و خوشا به حال ايشان كه در كارنامه ي عملكرد خود برگي زرين پيوست كرد و نيكوكاريهايش به يادگار ماند.
هرجا باشند منشا خير و بركت خواهند بود.براي ايشان و خانواده ي علمي و معنوي محترمشان آرزوي بهروزي و پيروزي دارم.
سيد
بهترین وزیر کابینه را از دست دادیم.
ما کارمندان وزارت بهداشت که از ایشان بسیار راضی بودیم.انشاالله هر جا که هست خدا نگه دارشان باشد
حیف شد وزیر شایسته ای بود! ولی شایسته سالاری انگار بی معنا شده است
خسته نباشید خانم دکتر .
موفق وپیروز باشید خانم دکتر
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل