بازدید 171350

پکیج چه بلایی سر بچه ها می آورد؟

کد خبر: ۲۹۳۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۴ 24 December 2012
یک فوق تخصص ریه کودکان با بیان اینکه دستگاه‌های مدرن گرمایشی از جمله پکیج شکل تازه‌ای از آلودگی محیطی ایجاد می‌کنند، گفت: پکیج‌ها که در فضای داخلی آپارتمان‌ها نصب می‌شوند اگرچه دارای هواکش هستند ولی میزان بخار آب در منزل را کم کرده و باعث خشک شدن فضای محیط می‌شوند به این ترتیب تنفس را برای اعضای خانواده به خصوص کودکان و سالخوردگان سخت کرده و باعث آسیب سیستم تنفسی می‌شوند.

به گزارش ایسنا، دکتر قمر تاج خان بابایی گفت: هرچه جامعه پیشرفته‌تر می‌شود محیط زندگی نیز صنعتی‌تر می‌شود و با خود، محصولاتی به همراه می‌آورد که باعث آلودگی محیط زیست می‌شود.

عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی ادامه داد: وقتی به منازلی که پکیج در آن نصب است، وارد می شویم، سنگینی هوا کاملا محسوس است.

وی گفت: کودکان و سالخوردگان بیشتر از سایر اعضای خانواده از وجود پکیج در منزل آسیب می بینند چرا که علاوه بر آسیب پذیر بودن سیستم دفاعی بدنشان، ساعات بیشتری را در منزل سپری می کنند بنابراین تماس بیشتری با آلاینده‌های پکیج دارند.

این فوق تخصص ریه کودکان تصریح کرد: کودکان نیاز بیشتری به اکسیژن دارند و چون استفاده از پکیج در محیط منزل باعث کم شدن اکسیژن در فضای داخلی آپارتمان می شود، به خصوص برای کودکانی که مشکل تنفسی و آسم دارند، مشکل ایجاد می‌شود و ریه‌هایشان آسیب بیشتری می بیند. در مورد سایر کودکان نیز عوارض پکیج در درازمدت قابل مشاهده است.

وی به خانواده‌ها توصیه کرد: تا جایی که امکان دارد از پکیج استفاده نکنند و چنانچه به ناچار در منزلی ساکن هستند که سیستم پکیج دارد، حتما تهویه را به کار ببرند و و مرتبا پنجره‌ها را باز کنند تا حداقل آسیب به ریه ها وارد شود. ضمن اینکه از تغذیه سبزیجات و میوه‌های تازه به خصوص شیر برای کودکان غافل نشوند.

این فوق تخصص ریه کودکان در ادامه با تاکید بر اینکه پکیج به خودی خود منجر به بروز آسم نمی شود، گفت: عوامل زیادی از جمله ژنتیک و محیط در بروز بیماری آسم دخیل هستند اما استفاده از پکیج می تواند بیماری آسم را در آن دسته از افرادی که زمینه ژنتیکی دارند، نمایان کرده و در آندسته از بیمارانی که آسم دارند، موجب تشدید علایم شود.

خان بابایی ادامه داد: ما در ساختمانهای زیر 60 متر نصب پکیج را توصیه نمی کنیم اما در فضاهایی که 150 یا 160 متر چون فضا بیشتر است آلاینده‌ها در محیط پخش می‌شوند و در هر ثانیه میزان کمتری آلاینده وارد ریه شده و آسیب کمتری به فرد می‌رسد.

عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به اینکه استفاده از شوفاژ بهتر از پکیج است، گفت: زندگی شهرنشینی و به دنبال آن آپارتمان‌نشینی همه را به این سمت برده که ایزوله‌تر زندگی کنند و درگیری شان با همسایه‌ها کمتر باشد. متاسفانه افراد برای این استقلال است که به استفاده از پکیج رغبت نشان می‌دهند اما به عنوان متخصص ریه و در جهت حفظ سلامتی اعضای خانواده، استفاده از سیستم گرمایشی شوفاژ را بر پکیج ترجیح می‌دهم و به مردم توصیه می‌کنم در خرید خانه، شوفاژ را به عنوان یک مزیت مدنظر قرار دهند. 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰۵
انتشار یافته: ۵۲
بحث كاملا غير علمي است. سيستم مصرف اكسيژن پكيج بسيار بسيار بهتر از بخاري گازي است. چون بخاري به تعداد دو يا سه عدد در هر منزل هست و هميشه هم روشنه اما پكيج 60 درصد اوقات شايد هم كمتر روشنه. چرا عادت كرديم در مقابل هر چيز جديد مقاومت كنيم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
بحث شما و ايشون دو مقوله جداست.
شما پكيج رو با بخاري مقايسه كرديد ...حالا نظرتون در مورد مقايسه پكيج و شوفا‍ چيه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
در ساختمان های جدید دارای پکیج به علت وجود شیشه دو جداره و درزیندی کامل هوای مورد نیاز احتراق پکیج موجود نیست. ولی در ساختمان های قدیمی دارای بخاری معمولا شیشه دوجداره وجود نداره.در ضمن مصرف پکیج 5/2 متر مکعب در ساعت در نظر گرفته میشه و بخاری 6/0 و معمولا همه بخاری ها همیشه روشن نیست. به هر حال برای احتراق وسایل گازسوز باید دریچه ای رو به بیرون وجود داشته باشه تا هوای مورد نیاز تامین بشه
زندی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
دوست عزیز ایشون هم مقایسه بین سیستم پکیج با موتورخانه (شوفاژخانه) را انجام دادند و مطلب کاملاً درست است. البته مدلهای پکیجی که هوای احتراق خود را از بیرون تامین می کنند مشکلی ندارند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
دوست عزیز این متخصص محترم هم فرمونده اند از شوفاژ البته منظورشان موتورخانه بوده و حرفی هم از بخاری گازی نزده اند - ضمنا این یک واقعیت است که سوختن وسیله گرمازا با اکسیژن داخل منزل مناسب نیست
ناشناس
| United States |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
آخه همچین جدید هم نیست. ما 10 ساله پکیج داریم هیچ مشکلی هم تاحالا واسه هیچکدوممون پیش نیومده...
مهدي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
خانم دكتر از پكيج هاي فن دار مطلع نيستند؟ اين نوع پكيج اصلا از هواي داخل استفاده نمي كند.
ناشناس
| Australia |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
ناشناس عزیز حالا شما از کجا نتیجه گرفتید این پزشک محترم پکیج را با بخاری گازی مقایسه کرده.لطفا قبل از اظهار نظر متن را کامل بخوانید .در اینجا مقایسه بین پکیج و شوفاژ مطرح است.
ميثم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
دقت بفرماييد پكيج نسبت به شوفاژ داراي خطرات بيشتري است نه نسبت به بخاري گازي.
نوید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
دکتر خان بابایی هم گفتم شوفاژ بهتره نگفتن بخاری بهتره.فقط من سوالم اینه که روشن کردن دستگاه بخور میتونه کم بودن اکسیژن را جبران کنه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
بنده خدا نگفته که بخاری خوبه گفته پکیج این مشکلات را داره.در ضمن درصد نسبی استفاده از پکیج نسبت به بخاری بسیار بیشتر است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
بسمه تعالی
سلام
من متخصص این بحث نیستم ولی با مقایسه سیستم منزل خودمون و این چیزی که این خانم دکتر گفته واقعا شگفت زده شدم !
دستگاه مرکزی پکیج خودش تهویه مخصوص داره و آلودگیش مثل یک بخاری معمولی خارج میشه .
معمولا هم دستگاه مرکزی رو جایی قرار میدن که توی فضای خونه نباشه مثلا توی یکی از دستشویی ها که استفاده کمی داره . یا حتی توی بالکن یا راه پله پشت بام .
شبکه های گرمایی هم که مثل شوفاژ هستند و صرفا با آب گرم ، هوا رو گرم میکنن و هیچگونه آلودگی یی ندارن .
الله اعلم !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
اتفاقا منم همینجا مشکل دارم که پکیج نسبت به کدام سیستم های گرمایشی مشکل بیشتری دارد؟ یا بهتر بگم در کل کدام سیستم گرمایشی برای کدام منطقه جغرافیایی بهتر است مثلا در شمال که هوا رطوبتی است پکیج خوب نیست؟!
امیدوارم بحث هدف اقتصادی نداشته باشد!!!
اقتصادی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
این حرفها رو داره یه عضو هیات علمی دانشگاه میزنه نه یه دلال و یا فروشنده بخاری. اگر شما در سیستم منزلتان پکیج دارید یا فروشنده پکیج هستید بهتر نیست این نوشتار را نیز به عنوان یکی از واقعیاتی که توسط یک فرد علمی مطرح می شود بپذیرید؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
اما شدت احتراق و نرخ توليد گازها در پكيج بسيار بيشتر از يك بخاري معمولي است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
در اينجا پكيج با شوفاژ مقايسه شده نه با بخاري گازي. اگر پكيج با بخاري گازي مقايسه ميشد حرف شما درست بود ولي اينجا گفته شوفاژ بهتر از پكيج است . اول درست بخوانيد بعدا نظر بدهيد.
http://demirdokum-co.com/
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۲
پکیج های جدید از نوع فن دار هستند که برای آنها دودکش دو جداره استفاده می شود و محفظه احتراق آن از فضای داخلی هیچ کونه مصرف اکسیژنی ندارد .در عوض چون از دودکش دو جداره استفاده می شود اکسیژن را از هوای بیرون تامین می کند .
باید این مورد بصورت علمی و مستند بررسی شده و راهکار حل مشکل این است که سازمان استاندارد سازندگان این پکیجها را ملزم کند که سیستمهایی برای جبران کم کردن رطوبت هوا و اکسیژن به این دستگاه ها اضافه کنند. مثلا با روشی ساده میتوان جبران رطوبت هوا را با ایجاد بخار آب در پکیچ و سیستم تهویه برای تامین اکسیژن در این دستگاه ها ایجاد کرد.
بهتر بود اين آقای دکتر توصيه می کردند که پکيج در خارج از آپارتمان و در تراس نصب شود، نه اينکه که کلا پکيج را زیر سوال ببرند. در حال حاضر نيز در بيشتر ساختمانها مشاهده می شود که پکيج ها در تراس ها نصب است و مشکلات احتمالی ذکر شده در بحث فوق را ندارند.
جدیدا دستگاه پکیج رادر تراس نصب می کنند واین مشکل حل می شود
خوب بخاری هم اکسیژن اتاق مصرف میکنه !
قبلا روی بخاری برای رطوبت کتری میزاشتن .
بهتر نیست توجه کنیم که یک متخصص این صحبتها رو کرده؟
این بحث خانم دکتر در صورتی مطرح است که پکیج داخل آپارتمان نصب شود ولی در صورتیکه پکیج در بالکن (خارج اپارتمان) نصب شود موضوعیتی ندارد.
من اصلا نمیدونم چرا اینهمه دم از مبارزه با فرهنگ غربی میزنیم اما از این طرف |آپارتمان سازی و اپارتمان نشینی رو داریم رونق میدیم...فضای خصوصیمون محدودتر و محدودتر داره میشه...من کلا با آپارتمان مخالفم...بجای آپارتمان نشین کردن مردم، مناطقی رو که آب و هوای سخت تری دارن رو آباد کنیم تا مردم رغبت کنن برن اونجا زندگی کنن .والله بالله آپارتمان نشینی هم نشات گرفته از فرهنگ غربیه.
بسمه تعالي
راندمان شوفاژ 5 تا 30% است در حالي كه راندمان پكيج 70 تا 90 درصد است. براي رفع ايرادي كه ايشان گفته‌اند، در آپارتمانهاي جديد اتاق يا فضايي مرتبط با آشپزخانه در نظر مي‌گيرند كه لباسشويي،‌ ظرفشويي، پخت و پز و پكيج و ... همه وسايل پر سروصدا و آلاينده و بوزا به اين اتاق مي‌روند. در نتيجه پكيج هواي اتاق‌هاي نشيمن را مصرف نمي‌كند. بنا بر اين بجاي اينكه يك تكنولوژي بهتر و به‌روز تر را تخطئه كنيم، سعي كنيم آن را اصلاح كنيم.
شوفاژهم دردسرهای خودش روداره-مصرف سوخت بالا-سروصدابرای طبقه روی شوفاژخونه-گرفتن فضای زیادی ازساختمان و....برای رفع مشکلی که خانم دکترمطرح کردندیک دستگاه بخورسردمشکل شماروحل میکنه.
حرف درست و منطقي است. امروزه فضاها به نحوي ايزوله مي شوند كه تبادل جريان هواي تازه با محيط بيرون بسيار كم مي شود. از طرفي ميزان اكسيژن در فضاهاي محدود به واسطه تجهيزات گرم كننده مانند بخاري، آبگرمكن كاهش مي يابد. اين موضوع در خانه هاي قديمي با سقف بلند و تهويه خوب بندرت احساس مي شده اما امروزه مشكل واقعا جدي است و بايد در طراحي ها و محل نصب اين گونه تجهيزات دقت بيشتري به عمل آيد. ما خودمان گرفتار اين مشكل بوديم و در فصل سرما خيلي اذيت مي شديم و بالاخره خانه را فروختيم. و السلام
برای ما توی خونه بود ولی با یه خرج خیلی کم بردیمش روی بالکن الان هم خیالمون کلاً راحت شده. به فکر جون خودتون باشین
در بسیاری از منازل بخش مرکزی پکیج بیرون از خانه(معمولا بالکن) نصب میشود، در این صورت هیچ تفاوتی بین پکیج و شوفاژ نخواهد بود، بنابراین بجای توصیه بر عدم استفاده از پکیج بهتر است توصیه شود پکیج در فضای باز نصب شود.
آیا نمیتوان برای جبران رطوبت از بخار ساز برقی یا سماور یا ... استفاده کرد؟
بحث واقعا غیر علمی است. امروزه با استفاده از دودکشهای دوجداره اکسیژن مصرفی نیز از بیرون ساختمان تامین می شود. از طرف دیگر بخاری ها علاوه بر مصرف زیاد گاز ، به شدت هوای ساختمان را کم می کنند.نویسنده مطلب توضیح نداده که چگونه بخاری اکسیژن هوا را کم نمی کند ولی پکیج کم می کند
استدلال ايشان درست نيست چون سالهاست آبگرمكن هاي ديواري در منازل نصب هستند درضمن بشتر پكيج ها هواي مصرفي خود را از بيرون توسط لوله هوا دريافت ميكنند اما در آبگرمكن هاي ديواري و بخاري گازي لوله هوا موجود نيست
اگر اینجوریه چرا مصرف گاز پکیج پایین تر از بخاری است
برای گرم کردن یک خانه 120 متری 2 خوابه 3 تا بخاری لازمه با 1 آبگرمکن
در صورتیکه پکیج کار این 4 تا را با هم و با صرفه تر انجام میده. و هم میتونیم روی هر درجه ای که بخواهیم بذاریم.
در صورت استفاده از پكيج هاي با محفظه احتراق بسته مشكا به طور كامل حل مي شود . در اين دست از پكيج ها لوله خروجي هوا دو لايه است و هواي مورد نياز جهت احتراق گاز از خارج ساختمان و از طريق جدار لوله تامين مي شود . در اين دست از پكيج ها از هواي داخل استفاده نمي شود . لازم به ذكر است مركز تحقيقات ساختمان و مسكن نيز به اين گروه از پكيج ها گواهينامه فني اعطا كرده است .
وقتي پگيج روشن است هوا و از جمله اكسيژن را بطرف خود مي كشد و از لوله بخاري به خارج منتقل مي كند و فقط اكسيژن را مصرف نمي كند. در عوض هواي تازه را از لابلاي درز پنجره ها و از لابلاي درز درب خانه وارد فضاي منزل مي شود. به عبارتي ديگر هواي تازه را بيشتر وارد فضاي منزل مي كند. خشكي هوا را بايد با قرار دادن ظرف آب روي شوفاژ جبران كرد.
کاملا اشتباه است من در آشپزخانه پکیج دارم ولی همیشه پنجره های آشپزخانه بخار کرده است .من کاملا مخالف هستم در ضمن جدیدا تمام پکیج ها بیرون از منزل نصب میشوند
پکج خودش شوفاز است شوفاز به تنهایی معنی ندارد بلکه یا با پکیج است یا موتور خانه حرف شما هیچ معنی نداشت
پكيج گرمايشي(combination boiler) در 2 مدل فن دار و بدون فن در ايران توليد ميگردد كه مدل بدون فن به دليل استفاده از هواي محيط داخل مشكلات مورد اشاره دکتر قمر تاج خان بابایی را دارد.ولي در مدل فن دار از يك دودكش 2 جداره استفاده شده شده كه از جداره داخلي گازهاي حاصل از احتراق(دود)خارج ميشود و از جداره بيروني هواي مورد مصرف پروسه احتراق(سوخت) وارد محفظه احتراق پكيج ميگردد و از اكسيژن محيط به هيچ عنوان استفاده نمي گردد و مشكلات مورد اشاره دكتر از لحاظ تنفسي ايجاد نمي گردد.لازم به توضيح است كه پكيج هاي گرمايشي بدون فن تنها در ايران و هند و پاكستان استاندارد توليد دارد و در كشورهاي ديگر مجوز نصب ندارد.
مشکلات شوفاژ به مراتب بیشتر از پکیچ است.
پکیج ، تکنولوژی روز دنیاست تمام اروپا وکشورهای پیشرفته از این تکنولوژی استفاده میکنند و مشکلی هم براشون پیش نیومده.
فرموده اند پنجره ها را باز کنید، با این کار هوای آلوده شهر به راحتی به منزل شما راه پیدا خوهد کرد.
كاملا غير علمي است و مشخص است ايشان كوچكترين اطلاعي از سيستم پكيج ندارند، اولاً پكيج داراي دودكش دو جداره است كه اكسژن را از بيرون مي‌گيرد و اگر هم پكيج‌هاي قديمي باشد، مانند بخاريها عمل مي‌كند
به نظر بنده اين بخاري ها هستند كه فضاي رو خيلي خشك مي كنند وبدون دستگاه بخور شب ها نميشه خوابيد مطلب كاملا برعكس گفته شده
بخاری که با این اوصاف خیلی بدتره
داداش عصبانی نشو
بعدشم
تو اگه بلدی علمییش رو بگو/
اینشون پکیج رو با شوفاژ کاخ خودش مقایسه کرده که البته بهتر از پکیج است اما جنابعالی که مثل من از همه جا بی خبری فکر کردی با بخاری مقایسه کرده
دومندش بخاری مال عهد بوووووووووووووقه
محض اطلاع
مطابق مقررات ملي ساختمان، از سالها قبل در واحدهاي زير 60 متر پكيج معمولي كه اكسيژن خانه را مصرف ميكند ممنوع است و ار پكيج هاي خاصي كه از سال 84 در كشور توليد و ترويج مي شود در اين واحدها استفاده مي شود كه كاملا" همسو با اصل هدف و پيام سركار خانم دكتر است و آن اينكه اين پكيج ها دودكش دوجداره دارند و اصلا" اكسيژن خانه را استفاده نمي كنند و از هواي خارج ساختمان از طريق دودكش دوجداره با كوره بسته (بدون ارتباط با هواي منزل) استفاده مي كنند. خوشبختانه در حال حاضر نه تنها در واحدهاي زير 60 متر كه عمده واحدهاي با زيربناي بزرگتر هم از اين سيستم استفاده مي كنند اين سيستم بسيار ايمن است و احتمال گاز گرفتگي را هم به نزديك صفر مي رساند و از بخاري و آبگرمكن و موتورخانه مركزي هم ايمن تر است. لطفا" حوادث گازگرفتگي اخير سايت ها در ساختمان هاي داراي حرارت مركزي را مطالعه بفرماييد. نمونه آخرش خوابگاه دانشجويي ميدان سلماس تهران. خانم دكتر هم به اين نكته بايد توجه كنند كه مردم صرفا" براي استقلال و درگيري با همسايه ها سمت پكيج نرفتند بلكه تفاوت مصرف گاز و قبض گاز علت اصلي گرايش مردم به پكيج بوده است. شما دو ساختمان مسكوني با شرايط مشابه را كه يكي پكيج و يكي موتورخانه مركزي دارد مقايسه كنيد ببينيد سرانه هر واحد مسكوني در دو سيستم پكيج و موتورخانه چقدر است مي بينيد كه نه بر اساس نظر و تحليل و ادعاي كارشناسان و ... بلكه بر اساس قبض گاز مصرف سرانه گاز واحدهاي مسكوني داراي پكيج نزديك نصف واحد مشابه با موتورخانه مركزي (بعد از تقسيم كل هزين هبه تعداد واحدها) است. اميدوارم و درخواست ميكنم از علم و تكنولوژي فرار نكنيم و مردم را به نحوه درست استفاده از تكنولوژي تشويق و راهنمايي كنيم . مدرس دانشگاه و كارشناس ايمني ساختمان و بهينه سازي انرژي
ما هم پکیج داریم ، نه احساس سنگیمی کردیم تا به حال نه بدی ازش دیدیم!

به نظرم پکیج از بحاری خیلی بهتره و اتفاقا بخاری هست که خوای خونه رو خشک میکنه!

ایشون احتمالا جابه جا گفته
بهترین کار این بود که گاز در نیروگاه به برق تبدیل میشد وهمه چیز ما برقی بود.البته باید آپارتمانهای ایزوله تری داشته باشیم.
البته بحث مسکن در ایران فاجعه است.
مگه استفاده از شوفاژ مستلزم نصب پکیج نیست؟
البته موتورخانه هم راه حلی است که برای هر ساختمانی مقرون بصرفه نیست.
خب گیرم که رطوبت را کم کنه اولاً که برای شهرهای سرد و مرطوب مناسب است و ثانیاً در شهرهایی که هوا خشک است میشه از دستگاه بخور استفاده کرد. ایش.
اگر به این دارین گیر میدین به بخاری گازی و بدتر از اون شومینه که مستقیم توی خونه داره گازهای مضر پخش میکنه چرا اشاره ای نمی کنین؟
با سلام
مطالب مقاله غیر مستند و غیر کارشناسی است.چرا که اولا پکیج خودش مستقیما مجاورت با فضای خانه ندارد تا اکسیژن موجود را مصرف کند بلکه شما میتوانید انرا در فضای بیرون مثلا حیات خلوت نصب کنید
ثانیا برخلاف بخاری گازی که خودش مستقیما گرم کننده محسوب میشود در پکیج این اب گرم موجود در رادیات است که هوا را گرم وبه دنبال ان مرطوب میسازد
1-پکیچهای شوفاژ دیواری دارای مخزن تحریق کاملا بسته بودهو نظام مهندسی در اکثر شهرهای ایران اجازه نصب سیستم با مخزن باز را نمی دهد .
2- در پکیج های شوفاژ دیواری با استفاده از دودکش دو جداره استفاده نموده که اصلا از هوای محیط با داشتن مخزن تحریق بسته استفاده نمی نمایند .
3- در تولید این گونه سیستمها در جهان استانداردهای وجود دارد که به تبعیت از آن کمترین میزان آلیندگی ها در مورد سیستمهای گرمایشی مخصوص به پکیج می باشد که براساس NOX به دست آمده میزان آلیندگی ان مشخص می گردد .
البته هم اکنون در جهان بیشتر از پکیج های چگالسی استفاده نموده که از سطح NOX بسیار بالای برخوردار بوده که در ایران نیز استفاده می گردد .
و هزاران توضیح دیگری که امروزه با در نظر گرفتن شرایط محیطی و اقتصادی و امنیت جانی بهترین گزینه سیستمهای پکیج شوفاژ دیواری می باشد .
اگه جسارت نباشه، باید بگم که
چه انسان های علافی هستیم ما که زیر هر صفحه ای از فضای مجازی شروع می کنیم به نظر گذاشتن، بعد تبدیل می شه به بحث و جدل ، بعد یه عده موافق یه عده مخالف تو سر و کله هم می زنن، بعدش کار بیخ پیدا می کنه و به جاهای باریک می رسه.
بابا برید دنبال کارهاتون خدا خیرتون بده
الآن حتم دارم که درباره همین نظر من ، حد اقل پنجاه نفر اظهار نظر می کنن.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل