بازدید 63236
کیوسک بین‌المللی «تابناک»

روسیه: موشک‌های «پاتریوت» ایران را هدف گرفته‌اند

سخنان جدید نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره ایران، هشدار وزیر دفاع ایران به ترکیه، اظهارات وزیر خارجه روسیه درباره سامانه موشکی ناتو در ترکیه، تصمیم ایران برای کمک به فلسطینی‌های سوریه و بازتاب قطع پخش شبکه‌های ماهواره ایران از یک ماهواره اسپانیایی، از جمله مهمترین مطالب امروز مطبوعات جهان درباره ایران است.
کد خبر: ۲۹۳۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۰ 23 December 2012
سخنان جدید نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره ایران، هشدار وزیر دفاع ایران به ترکیه، اظهارات وزیر خارجه روسیه درباره سامانه موشکی ناتو در ترکیه، تصمیم ایران برای کمک به فلسطینی‌های سوریه و بازتاب قطع پخش شبکه‌های ماهواره ایران از یک ماهواره اسپانیایی، از جمله مهمترین مطالب امروز مطبوعات جهان درباره ایران است.


به گزارش «تابناک»، یکی از اخبار امروز مطبوعات جهان درباره ایران، به سخنان جدید بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره برنامه هسته‌ای ایران اختصاص دارد. به نوشته «رویترز»، نتانیاهو که هم اکنون درگیر رقابت‌های انتخابات پارلمانی است، روز گذشته گفته، در صورت برگزیدن دوباره به سمت نخست‌وزیر، «تهدید هسته‌ای ایران علیه اسرائیل»، موضوع محوری مورد توجه وی خواهد بود.

وی همچنین گفته، روزی نیست که وی با رهبران خارجی درباره ایران سخن نگوید و این موضوع همین گونه ادامه خواهد یافت. با این حال، رویترز اشاره می‌کند که نتانیاهو از زمان اعلام تصمیمش در نهم اکتبر برای برگزاری انتخابات زودهنگام، کمتر در عرصه عمومی درباره ایران سخن گفته است.


اما موضوع استقرار موشک‌های ناتو در ترکیه و جدال لفظی ایران و ترکیه در این زمینه، امروز هم یکی از مباحث مورد توجه مطبوعات بین‌المللی است. در این باره، خبرگزاری «ریانووستی» هشدار سردار احمد وحیدی، وزیر دفاع ایران به ترکیه درباره این موشک‌ها را بازتاب داده است. این خبرگزاری به نقل از سردار وحیدی می‌نویسد، استقرار موشک‌های پاتریوت در مرز ترکیه با سوریه، برای ترکیه زیان‌آور خواهد بود.

وی همچنین گفته بود این موشک‌ها هیچ نقشی در دفاع از ترکیه نخواهند داشت. ریانووستی در ادامه، خلاصه‌ای از جدال لفظی دو، سه هفته اخیر میان مقامات ایرانی و ترکیه‌ای بر سر موشک‌های مذکور را منتشر کرده؛ از جمله ادعاهای مقامات آنکارا مبنی بر این که سامانه موشکی مذکور تنها دارای جنبه تدافعی است.


در خبر دیگری در همین باره، روزنامه «تودی زمان» ترکیه اظهارات «سرگئی لاوروف»، وزیر خارجه روسیه درباره این موشک‌ها را مورد توجه قرار داده است. لاوروف با اشاره به استقرار موشک‌های پاتریوت در مرز ترکیه با سوریه، گفته که شاید هدف این موشک‌ها ایران باشد!

وی افزوده است: «شیوه آرایش این سامانه، به گونه‌ای که در رسانه‌ها نشان داده شده، این گمان را به ذهن می‌آورد که سامانه مذکور می‌تواند علیه ایران مورد بهره‌برداری قرار گیرد».
تودی زمان نیز در مطلب خود به پیشینه‌ای از موضوع استقرار موشک‌های پاتریوت در ترکیه و واکنش ایران و روسیه به این موضوع اشاره کرده است. 


اما روزنامه «پاکستان آبزرور» از تصمیم ایران برای فرستادن کمک‌های انسان دوستانه به فلسطینی‌های حاضر در سوریه خبر داده که در منطقه‌ای ساکن هستند که به تازگی به تصرف شورشیان سوری درآمده است؛ این خبر را سفیر ایران در سوریه اعلام کرده است.
محمدرضا شیبانی در این باره گفته ایران محموله نخست پتو، غذا و دارو را در روزهای آینده از فرودگاه دمشق برای فلسطینی‌های حاضر در اردوگاه «یرموک» می‌فرستد. به گفته وی، وزارت خارجه ایران و جمعیت هلال احمر ـ مشترک ـ تصمیم گرفته‌اند تا این کمک‌ها را به سوریه بفرستند. پاکستان آبزرور اشاره می‌کند که با وجود این، کشورهای غربی ایران را به فرستادن سلاح برای دولت سوریه متهم می‌کنند.


در پایان، روزنامه «دیلی استار» لبنان موضوع قطع پخش برنامه‌های شبکه‌های تلویزیونی ایران از سوی شرکت خدمات ماهواره‌ای «هیسپاست» اسپانیا خبر داده است. دلیل این امر، تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه ایران اعلام شده است. دیلی استار اشاره می‌کند که به این ترتیب، تلویزیون‌های انگلیسی زبان و اسپانیولی زبان ایران، یعنی «پرس تی وی» و «هیسپان تی وی» دیگر روی این ماهواره اسپانیایی پخش نخواهند شد. این روزنامه به واکنش ایران نسبت به این مسأله و تصمیم ایران برای پیگیری قانونی موضوع نیز اشاره کرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۹۴
انتشار یافته: ۸۸
متاسفانه بنظر میاد دارن خودشونو آماده میکنن برای حمله احتمالی به ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
نترس داداش، ما به سربازای میهن اعتماد کامل داریم. اونا نمیذارن هیچکس به این مملکت چپ نیگا کنه
رامین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
اصلانگران نباش،هیچ غلطی نمیتوانندبکنند،براثر خراب کاری های قبلیشان درنقاط مختلف جهان امروزه به وضعی گرفتارند که در واکنش به هر تحرک ملتهای انقلابی مانندایران،ونزوئلاو ...تنها میتواننداقدام به خودتحریمی کنندو وضع خودشان راخرابترکنند.اینست نتیجه پشتیبانی از اسراییل ورقصیدن به سازآمریکا.
amir
| Netherlands |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
اگر حمله شه همه باید دفاع کنیم چون دشمن دشمنه دیگه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
ما ترجیح می دهیم تنها بزرگی و عظمت خدا را گردن نهیم و نه تکبر قلدران را.
ناشناس
| United States |
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
هیچ غلطی نمیتونن کنن خیالتون راحت
روسیه فقط قر میزند و عرضه هیچ اقدامی را ندارد این غربیها هستند که آرام آرام اهداف خود را پبش میبرند.

اگر روسه راست میگوید باید فورا در برابر این اقدام غربیها به ایران اس 300 میداد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
دلت خوشه ها! اگه توافق جهانی واسه حمله صورت بگیره مطمئن باش رویسه اگه حمایت نکه طرف ایرانو نمیگیره!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
دوست عزیز انهایی که در رشته های کنترل و سامانه های هوا و فضا تحصیل کرده هستند می دانند که سامانه اس 300 آن طور هم که می گویند قوی نیست و پدافندی که در داخل تولید می شود از لحاظی بهتر از آن عمل می کند ما باید به خودمون متکی باشیم کسی دلش برای ما نمی سوزد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
بنده ی خدا فکر کردی روسیه با ماست که به ما اس 300 بده.
آخه روسیه بخاطر ایران با آمریکا درگیر میشه؟
روسیه دنبال منافع خودش فقط و فقط همین اگه منافعش ایجاب کنه ، همین فردا به ایران حمله میکنه.
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
اس-300 دیگه جواب نمیده. اگه جنگ شه که امیدوارم نشه با وضعیت فعلی و آرایش نظامی دفاع مطلق جواب نمیده . و برای ازبین بردن سامانه پاتریوت یا سامانه های دیگه یا باید نیروی هوایی مدرن داشته باشی یا موشک های میانبرد مافوق صوت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
البته خوب شد که اس 300 رو به ایران داد
چون اگر می داد هنوز هم ما نمی تونستیم سامانه باور رو درست کنیم
ارمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
راست میگن هیچ کاری نمیتونن بکنن اگه میخواستن تو 30 سال گذشته میکردند همش لاف زنی ایران این همه جون به کف داره
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
من حتی اگه بمیرم هم پدافند اس 300 رو نمی خوام . بهتره پدافند ایرانی جون ما رو حفظ کنه. حالا هر چیزی که هست. حداقلش اینکه این روس های کثیف بعداً مدعی نجات دادن جون ما رو نخواهند داشت.
مانی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
دوست عزیز ناشناس استاد من میشه لطف کنی در مورد سامانه اس 300 بیشتر توضیح بدی؟ میشه لطف کنی بگی کدوم سامانه ما قوی تر از اس 300 بزرگوار اگه اطلاعاتی نداری لطف کن چیزی نگو مجبورت نکردن که داداش
محمد
| Germany |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
روسها باهوشترین مردم جهانند شکست ناپذیر و قدرتمند امیدوارم ما اینو ازشون یاد گرفته باشیم که همیشه تنهایم و چشم امیدمون به خودمون باشه داداش که میگی اس سیصد به ما بده برو علم کسب کن فردا واسه این مملکت اس چهارصد بساز !!!! اس چهارصد پیشرفته ترین موشک ضد هوایی جهانه که در اختیار روسیه است
روسیه فقط روغن درگیری آمریکا و ایران را اضافه میکنند و از آنطرف پوتین شخصا به ترکیه سفر می‌کند و تنها بازار گاز ایران در جهان یعنی‌ ترکیه را از چنگ ایران در میاورد!!!.... به این می‌گویند دیپلماسی قوی ایران!!!!!
پاسخ ها
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
غربیها روسهاراقانع کرده وبهشون قول دادندکه هرچی گیرمان آمد،نصف نصف
موشکهای مستقر در ترکیه برای دفاع از اسراییل است .
توجه کنید در این سالهای گذشته از بلندی های
جولان حتی یک خمپاره بسمت اسراییل شلیک نشده است و اسراییل هنوز هم از سمت سوریه هیچگونه احساس خطر نمیکند .
ترکیه از یک طرف شعار وای اسلام سر میدهد
و از طرفی حمایت علنی از اسراییل مینماید
قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را
پاسخ ها
رامین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
کی تضمین میکندکه درپایگاه موشکی ناتودرترکیه صرفا موشکهای زمین به هواوضدموشک پاتریوت مستقرشده است؟دراین پایگاه بیش ازهمه موشکهای زمین بزمین برای روزمبادامستقرشده وهدف اصلی هم پرکردن جای نیروهای ناتواست که ازعراق خارج شدند.
ترکیه در منطقه نقش کاتالیست رو انجام میده.ترکیه زمان رسیدن اروپاییها و امریکاو...به اهدافشان رو تسریع میکنه بعید نیست که از پشت به ایران خنجر بزنه.البته صحبتهای مقام روسی بیشتر جنبه تحریک کردن ایران رو داره تا هشدار برای ایران.کلا روسیه کشور بیبرکتی برای ایران هست ودر هر کاری که وارد میشه بدترین اتفاقی که میشه حدس زد برای ایران پیش میاد
عقل سلیم حکم میکند که هر حکومتی قبل از هر چیز به فکر منافع شهروندان خودش باشد. تنها در اینصورت است که میتواند با اتکاء به پشتوانة مردمی در مقابل هر ابر قدرتی اعم از شرقی و غربی ایستادگی کند.خدا را شکر که حکومت ما به ملت متکی است و لذا هیچ ابر قدرتی جرات تجاوز به سرزمین اسلامی ما را ندارد.
بارها گفته ام و بار دگر ميگويم بنا بفرموده امام رحمه الله عليه :امريكا هيچ غلطي نميتواند بكند
اینگونه اظهار نظرها هزینه تعاملات روسیه با ایران را سنگین تر میکند.
مرگ بر روسيه ي مزور و نابكار
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
با مرگ بر کار درست نمی شود باید مغز داشت
بایدهوشیاربودوباسیاست وکیاست دفع شرکرد.زنده وپاینده بادایران.
هر بار كه به روسها دلگرم بوديم رو دست خورديم. ديگه بسه
مثل اینکه در دنیا کور کوری خواندن رونق پیدا کرده و همه برای هم خط ونشان میکشند .
با سلام
میتوان اعلام کرد که ما برای تمام موشکهای پاتریوت مستقر در خاک ترکیه برنامه ویژه ای داریم.زیاد حساس نشوید.بی سرو صدا کارتان بکنید.
ترکیه با استقرار موشکهای پاتریوت در مرز های خود قصد تحریک ایران را دارد . البته ترکیه چون در جبهه غرب و نیروهای ناتو قرار دارد . میخواهد از این وضعیت خود برای کشورهای همجوار استفاده کند و اظهار قدرت نماید . ولی ما (ایران) نباید بهانه به دست آنها دهیم .
آمریکا از همپیمانان دیکتاتور خود تا آخرین لحضه پشتیبانی میکند و درصورت ازدست دادن همپیمان همسو با سلطه استکباری خود سعی میکند به نحوی مسیر را به حالت سابق برگرداند تلاشی که درکشورهای مصر وتونس ویمن ولیبی انجام میدهد وبا کشورهای که با سیاستهای سلطه جویانه اومخالف هستند به هر طریق ممکن سعی درسرنگون کردن حکومت مشروع آن کشور دارد حوادثی اکنون درکشور سوریه باحمایت کشورهای غربی به وکشورهای مرتجع عرب وترکیه درجریان است ولی متاسفانه روسیه درحمایت ازهمپینان خود ثابت قدم نیست ودرمورد سوریه که تابه حال مقاومت کرده به خاطر ترس ازخودش می باشد زیرا درصورت ازدست دادن سوریه غرب در داخل مرزهایش خیمه خواهد زد وهمچنین با توجه به پتانسیلی که در داخل روسیه است نفوذ القاعده میسر خواهد شد
ایران باید با قدرت هرچه تمام تر از سوریه دفاع کند چرا که الان سوریه در جبهه اول مبارزه با استکبار و اسراییل تبدیل شده است.
تو رو خدا ببین این قدرت های استکباری دنیا چه کارهایی با کشورهای ضعیفتر که نمیکنند.
خیلی راحت اونارو به جووون هم میندازن و با اینکار نتنها بدون دخالت و صرف هزینه اونارو ضعیف میکنن بلکه بازار فروش تسلیحات خودشون هم جفت و جور میکنن.
اما از روسیه ، آمریکا ،انگلیس،فرانسه ،آلمانوو... همه ی دنیا رو سرکار گذاشتن
هیچ کدام هیچ غلطی نمتوانند بکنند به فضل الهی ایران اسلامی در همه عرصه ها ‌یروز خواهد شد فقط برادر های عزیز و خواهر های گرامی وحدت فراموش نشه من که حاضرم جونم و برای اسلام وایران و شما عزیزانم فدا کنم...
مطمین باشید غربیها وروسیه آنقدر ملاحظاتی که با هم دارند که هیچ اقدامی علیه ما صورت نخواهد گرفت این حرفها هم برای دستپاچه کردن ماست نه چیزی دیگر این موشکها هم برای ترساندن من وتوست نه چیز دیگر اگر نترسیم از این موشکها هیچ چیز بر نمیاید
از همه اینا که بگذریم اعتماد به غرب خیلی بهتر از اعتماد به روسیه بی دین و ایمانه. باید از بد و بدتر،بد رو انتخاب کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
ایران باید از هر کشوری منفعتش رو ببره ... در ضمن روسیه با ایران همسایه هست و کشورهای غربی نه ... پس روسیه کلا نمیتونه از لحاظ استراتژیکی امنیت ایران رو به خطر بندازه ...
شايد تو دنيا روسيه تنها كشوري است كه به كمترين قيمت دوست خود را مي فروشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
اصولا واژه دوست در قاموس سیاستمداران روس واژه ای بدونه معنیه باور کنید به خدا اینها از یهودیها بیشتر به سود و منافع شخصی فکر می کنن
نه بابا روسیه خسته شده از بس که ناتو در مرز هاش مجهز شده داره ایران رو هم وارد کار میکنه
راکت هامون از نوع پیشرفته تر پاتریوت تو اسرائیل رد شدن حالا موشک هامون توسط پاتریوت گرفته شن؟
آمریکا هیچ غلطی نمی کند...
اونا دارن به پایان خودشون نزدیک میشن فقط به یه تلنگر احتیاجه
از همه بدتر روسيه است كه هميشه از آب گل آلود ميخواد ماهي بگيره و مواضع دوگانه اش در رابطه با ايران را بارها شاهد بوديم
اولادرطول 8سال جنگ تحمیلی:دورتادور ایران رامحاصره کردندواخرش نتوانستند هیچ غلطی بکنن.دوما ترکیه بااین کارها نه تنها موقعیت خودش رو روزبه روز لکه دار میکنه بلکه شایددود اتش پاتریوت و خشم مردم مظلوم سوریه به چشم خودش برگرده.ترکیه نمیدونه که چه اتش زیرخاکستری رابانام سامانه پاترویت برایش هدیه اوردن که اگه بخودش نجنبه بجای سوریه خودش خواهدسوخت........ااااااااا
لاوروف اینو گفته تا هزار هزار موشک به ایران بفروشه یا شاید پول موشک بگیره و و از موشک خبری نباشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
سامانه پاتریوت فریبش و زدنش واسه ایران بسیار راحته ... فقط رهگیری موشکش واسه ایران خیلی دشواره
اگه اشتباه میکنم یک نفر راهنمائی کنه ، تا اونجا که من اطلاع دارم موشک پاتریوت یک موشک ضد موشکه بعبارت دیگه پاتریوت یک موشک دفاعیه نه یک موشک تهاجمی بنابراین ، اینکه مقامات روس ادعا میکنند این موشکها ایران را نشانه رفته اند بنظر میرسه جمله درستی نباشه
پاسخ ها
امین س
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
باهوش!!!!نخیر عزیزم این سامانه در صورتی که اسرائیل و یا امریکا بخوان به ایران حمله کنن تا تاسیسات هسته ای و یا غیر هسته ای ایران رو بزنن دفاع ما از خاکمون بیشتر و کارآمدتر ش به صورت رگبار موشکهای بالستیک به سمت اسرائیل هست که این سامانه پاتریوت نقش حفاظتی رو واسه اسرائیل ایفا می کنه .البته اگر این مسئله در پاسخ دفاعی ما بخواد مشکل ایجاد کنه ایران می فرستتش رو هوا!!شک نکن
درود. این شعر سعدی که میگه: غافل مباش ار عاقلی بگذر اگر صاحبدلی باشد که نتوان یافتن دیگر چنین ایام را. ترکیه نه نوکره نه کاتالیست و نه به فکر اسلام. ترکیه بدنبال رویایی پان ترکیسم یا نوعثمانی گراییه. به دوستان پیشنهاد میکنم یه جستجو راجع به سه سلاطین جوان ترک و پان ترکیسم بکنند شاه کلید پازل ترکیه بدست میاد که حتی چشم به اذربایجان ما هم داره که مطمئنا اذریها اون چشم رو از کاسه درمیارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
فیلم زیاد دیدی , ترکیه خیلی زرنگ باشه جلوی تجزیه طلبی کردهای عراق و سوریه و کشور خودش رو بگیره ...
رامین
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
آرزوبرجوانان عیب نیست.سید بگذارهرخیال خامی که درسردارندداشته باشندومنافقانه آن رادنبال کنند.دولتی که سردرآغل آمریکاواسراییل فروبرد بیش ازهمه باید مواظب باشد کشورش تجزیه نشودفتوحات ارضی وسمایی پیشکش!
کشور ترکیه نفت ندارد و برای رسیدن به وضعیت اقتصادی کنونی خیلی زحمت کشیده است و مجبور است برای حل مشکل دنیای مردم خود، جلوی زورگویان و مستکبران تعظیم کند.
معلوم نیست اگر ما نفت نداشتیم، چطوری رفتار میکردیم.
روسیه از خودش می ترسه ایران را تحریک میکند.
ترکیه شده نوکر حلقه به گوش آمریکا و غرب در منطقه و کاری جز چاپلوسی اونها بلد نیست. دست انگلیس رو در حیله گری بسته
تاریخ نشان داده است کشوری میتواند موفق شده که به داشته های خود اتکا کند و با تدبیر پا پیش بگذارد. تاریخ نشان داده روسها قابل اعتماد نیستند روسها هیچوقت ایران را به سلاح های پیشرفته مجهز نمیکنند زیرا اولین کشوری که در تیررس قرار میگیرد خود روسیه و منافع آن میباشد .تاریخ نشان داده باید با دنیا دوست بود چرا که از قدیم گفته اند " آنانکه دارای مشت آهنینند سر دشمنان خود را با پنبه بریدند "
تنهاکشوری که ازاین درگیریها استفاده می برد روسیه است که سیاست به نعل وبه میخ را دنبال می کند
تازمانی که خداوند متعال راداریم و ملت نیزیکپارچگی ووحدت خود را حفظ کنند دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند
تاريخ نشان مي دهد كه روسيه همواره به ايران خيانت كرده است . و همواره به دنبال خالي كردن كيسه ما بوده است نمونه اش اين نيروگاه بوشهر است كه اينقدر ساختش طولاني شدكه قسمت هاي زيادي از آن فرسوده شده است . به نظر من قطع يا كم كردن ارتباط به روسيه مي تواند حساسيت ديگران را نسبت به ايران كمتر كند و اگر قرار باشد كه رابطه برقرار كنيم كشورهاي ديگر براي ارتباط بهترند.(البته با حفظ منافع ملي ) . ...........
اگر موشک ها ایران را نشانه گرفته پس چرا روسها احساس ناراحتی میکنند
هدف محاصره سوریه است
مي بينيد كه 22 ماه است روسيه پشت اسد راخالي نكرده ولي آمريكايي يك هفته اي پشت مبارك بن علي صالح راخالي كرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
به هیچ کدامشان امیدی نیست. ما که خدا داریم چه غم داریم
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
برای اینکه آمریکا می دونست مبارک و بن علی رفتنی هستند مثل اسد که نمی تونه زیاد دووم بیاره
آخ این چه وضع تیتر زدنه؟ "موشکهای پاتریوت ایران را هدف گرفته اند"! چرا شلوغش می کنید؟ پاتریوت یک موشک زمین به هواست که ماموریتش زدن هواپیما و موشکهای دیگر است. اینکه این موشک بخواد به خاک کشور دیگری هدف گیری بشه اصلا معنی نداره. با عرض معذرت بعضی ها هم که اطلاعات درستی ندارند شروع می کنند به داد و فریاد و کامنت های آتشین گذاشتن! ابابا برید اصل مصاحبه را بخونید بعد نظر بدید.
دریغ است که ایران ویران شود*کنام پلنگان و شیران شود
من با زبان و فرهنگ روسیه اشنا هستم.اصلا این قوم بیوفا هستن..تو عشقشون هم خیانت می کنن..اصلا فرهنگون بی وفاییه..
موشکهای Patriot پدافندی هستند و نشانه رفتن آنها به سمت ایران فقط یک اظهار نظر تحریک کننده ایران از طرف روسیه است و هدف اصلی گل الود کردن آب و ماهیگیری روس هاست.
برادر نارحت از این حرف های فرافکنی ترکیه نباشید : هدف استقرار این موشک هابیشتر می تواند دلگرمی امریکا و اروپا برای ترکیه باشد که درآیند نه چندان دور بیداری اسلامی و قیام های مردمی علیه این رژیم شروع می شود . انشاء الله
الان نباید تنبلی کرد باید تمام نقاطی رو که احتمال می دیم دشمن از بیرون یا از داخل به ما ضربه بزنه رو ببندیم و پیش دستی هم بکنیم واگر نه اونا پیش دستی می کنن انقدر دوست دارم اسرائیل مهو بشه بعد دیگه خاورمیانه آروم می شه امریکا کلن کشوری هست که می گه تو دنیا فقط ما هستیم و بقیه هیچ حقوقی ندارن
ولی بیشتر این امکان هست که بدون درگیری این گروه رو حذف کرد
روسیه مساویه با ترکمنچای و گلستان
مساویه با نامردی
مساویه با دشمن
فقط ایران و ایرانی
یا حق
روسيه در صدد بر هم زدنم روابط ايران و تركيه است . چون تركيه تنها كشور تاثير گذار همسايه است كه روابط خوبي با ايران دارد .
ايران نبايد به علت اسقرار سامانه موشكي پاتريوت روابط خود را با تركيه تيره كند چون ايران هم فعاليتهاي موشكي قوي دارد كه در اينصورت كشورهاي همسايه حق اعتراض دارند .و در ضمن روسيه و غرب از تيرگي روابط ايران و تركيه خوشحال ميشوند .
روسيه بزرگوار
S300 رو براي خوش خدمتي به اربابان صهيونيست خودت تحويلمون ندادي
حنات برامون رنگي نداره
اتفاقا ایران نباید نگران پاتریوت ترکیه باشه چون ترکیه کلا کشور کوهستانی هست و خیلی سخته واسشون که موشک های رهگیر رو تو چند منطقه سوق الجیشی نصب کنند چون واقعا هزینه بر هست ... اتفاقا ترکیه باید تو بعد نظامی با سوریه فرو بره تا ایران بتونه این وسط خودش رو بخوبی بالا بکشه و با جاسوسی از این سامانه مثل جاسوس از اف 16 امریکایی که کشور عراق داره بتونه سیستم موشکی خودش رو بروز کنه ... اینو بگم که ایران موشک ها ی فریب و ارزان قیمت برای همچنین سیستم هایی کنار گذاشته طوری که مثل راکت های فجر 5 که برای گنبد اهنین بسیار هزینه بر بودند موشک های پاتریوت هم در برابر موشک های فریب ایران بسیار هزینه بر هستند ... اتفاقا ایران باید این وسط بزاره حسابی خاورمیانه شلوغ بشه تا هم فرصتی برای دور شدن تمرکز کشور های غربی روی برنامه هسته ایش داشته باشه و هم اروم اروم برنامه هاشو پیش ببره و هم سر فرصت چنگ و دندونی نشون بده ... تو این برهه هر چی خاورمیانه شلوغ تر بشه کلا به نفع ایرانه ...
اين كارهاي تركيه من را ياد عطسه بز بابام مي‌اندازد. آخه هر وقت از چيزي خيلي مي‌ترسيد عطسه مي‌كرد.
روسیه در رابطه با ایران فقط دنبال منافع ملی خودشه ولا غیر
امیدوارم روزی فرا برسه که مشکلاتمون با آمریکا تموم بشه چون به قول پدر بزرگم آمریکا صد برابر بهتر از روس هاست
تجبربه تاریخی به ما نشان داده هیچ وقت به روسها نباید اعتماد کنیم روسها همیشه به ماخیانت کرده اند خودشون هم همیشه گرسنه اند البته هم روسها و هم آمریکاییها فقط دنبال منافع خودشون هستن باید با سیاست از اونها امتیاز بگیریم
در امد ترکیه از توریست است درست است که جنک با ترکیه اصلا" درست نیست آما وقتی شاه عربستان پول کلان مجانی به ترکیه می دهد چاره چیست ؟؟؟؟؟؟ ترساندن توریست ها برای نیامدن به ترکیه !!!!!!! تا اینقدر پر رو نشند
مقدمات یک ضربه ی جدی به ایران را دارند می چینند . ممکن است تا عید چنین کنند ؛ از فرصت به دست آمده در جنبش های ضدسلطه ی منطقه نتوانستیم استفاده کنیم ؛ آنان این تهدید را به فرصت تبدیل کردند : اول گفتند بهار عربی است و از سرایت آن به آذربایجان جلوگیری کردند و بعد کوشیدند در کشورهای عربی هم آن را محدود کنند : تطمیع و سرکوب و کشاندن به کانال نزاع مذهبی در عربستان و بحرین و تغییر آرایش نیروها در مصر و دخالت نظامی در لیبی و اکنون سوریه ( البته علل داخلی را هم باید دید : بدون کارهای امثال قذافی کارشان پیش نمی رفت .)
حالا برگشته اند به همان سیاست تحریک عرب و ترک علیه ایران و جنگ شیعه و سنی راه انداختن .
روس ها نگران مسائل ژئوپولیتیک هستند و از دیدگاه ویژه ی خود و بنا بر ارزیابی خود از سود و زیان سیاست ها و برنامه های شان ، تصمیم می گیرند . جهان جهان دوستی های بی غل و غش نیست ؛ جهان معامله ، رقابت و نبرد است . پیر زنانه به این و آن نفرین و آفرین نثار کردن نشانه ی درایت و چاره جویی واقع بینانه نیست .
یک گلوله به ایران شلیک کنند...! خلاصه حواست باشه آقای اردوغان!
فعلا منافع امنيتي و ملي روسيه ايجاب ميكنه اسد روي كار باشه (بعلت داشتن يك چماق بالي سر فرزند نامشروغ غرب) ومجبور بشه ظرف بك ثانيه معامله ميكنه مطمئن باشيد
افوض امری الی الله، ان الله بصیر بالعباد
نه از جنگ نه از صلح نباید ترسید
حالا چرا اینقدر از موشک های پاتریوت وحشت دارید ؟ بنظرم آنهایی که میگویند آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند بیشتر از بقیه میترسند، اینطوری دارند به خودشان دلداری میدهند.
قطع ماهواره ای برنامه های صدا وسیما را باید به فال نیک گرفت که زودتر دست بکارشویم وماهواره بسازیم واز شر اجانب خلاص شویم آن وقت است که مرگشان فرا رسد
سگ زرد برادر شغاله یکی از یکی بدتر ما باید به فکر اتحاد خودمان باشیم ولا غیر
هر کشوری که با روسیه روابط دوستانه داشته به سرانجام بدی دچار شده , صدام - قذافی - بشار اسد ..... اینا همه بخاطر منافع روسیه قربانی شدن
مواظب رابطه با روسیه باشید که ازش رو دست نخورید گرگی در لباس میش
روسیه هیچ وقت خیر یک کشور اسلامی رو نخواسته نمی خواد و نخواهد داشت فقط به دنبال امتیاز و باج گیری از غرب است
برادران روس وقتي به نقشه ايران نگاه ميكنن در قسمت جنوب خليج فارس رو ميبنن كه ايران باچه كشورهاي همسايه است.؟زماني كه ايران مانور برگزار ميكنن كشورهاي غربي خداخدا ميكنن تا ما بيشتر مانوراجراء كنيم و به برادران شيوخ عرب بگن ؛ببينيد ايران چقدر خطرناكه شما بياييد از ما اسحله بخرين تا ايران نتونته به شما حمله كنه وكشورتون رو مثل ما كه عراق وافغانستان وغيره رو اشغال كرديم ؛اونها هم اشغال كنن . جيب مباركشون رو ما پرميكنيم .روسها هم براي اينكه از غافله عقب نيقتند؛به ما ميگن موشكها پاتوريك تو تركيه عليه شماست وبياييد از ما اسحله بخريد.يكي نيست بگه برادر اولا مابزدل نيستيم.دوما خودمون داريم توليد ميكنيم .سوم اس300 شما قضيه حل نشده بيايم باز مارو سر كسيه كنني.
مرگ بر روسيه كه مصداق شريك دزد و رفيق قافله هست. لعنت بر روسيه كثيف. ميخواد 4 تا موشك كهنه ته انباريشو خدا تومن بندازه بهمون باز اين اراجيف رو سر هم ميكنه.
بين همه نظرات يك چيز كاملا مشترك وجود دار د وآن بي اعتمادي نسبت به خرس خبيث (روسيه)!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها