بازدید 12539

نظر حسینیان درباره ائتلاف حداد،قالیباف و ولایتی

کد خبر: ۲۹۲۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۵ 19 December 2012
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری به ائتلاف سه نفره غلامعلی حداد عادل، محمد باقر قالیباف و علی اکبر ولایتی واکنش نشان داد.

روح الله حسینیان عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفتگو با خبرگزاری تسنیم ، با اشاره به مطرح شدن ائتلاف غلامعلی حدادعادل، محمد باقر قالیباف و علی اکبر ولایتی گفت: از آقای حداد عادل انتظار نداشتیم که خبر چنین ائتلافی را اعلام کند.

اشاره آقای حسینیان به اظهارات اخیر غلامعلی حداد عادل رئیس‌ فراکسیون اصولگرایان است که پیش از این طی سخنانی در جمع دانشجویان کرمانی گفته بود "آقایان ولایتی و قالیباف و من با هم رقابت نخواهیم کرد و هر سه وارد عرصه نخواهیم شد، بلکه ساز و کاری را طراحی می کنیم که بر اساس مشروعیت و مقبولیت و کارآمدی، هر کس مناسب است بیاید و تعدد کاندیدا اتفاق نیفتد."

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس همچنین تاکید کرده که قرار است با جبهه پایداری هم صحبت کنیم و با توجه به اینکه این روند به سود انقلاب است، تلاش کنیم این اتفاق بیفتد.

اما در عین حال روح الله حسینیان در گفتگو با خبرگزاری تسنیم و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ممکن است حداد عادل از گزینه‌های جبهه پایداری برای انتخابات ریاست جمهوری حذف شود، اظهار داشت: هر چیزی ممکن است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در عین حال تاکید کرد: از آقای حداد عادل انتظار داشتیم  ابتدا با جبهه پایداری مشورت می کردند سپس ائتلاف سه نفره را اعلام می کردند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر