بازدید 3345
تساوی یاران شجاعی و پیروزی خفیف باسکی‌ها در خانه حریف

برد شیرین لاتزيو مقابل اينتر

تیم فوتبال اینتر میلان در هفته هفدهم رقابتهای سری A ایتالیا در ورزشگاه المپیک رم مقابل تیم لاتزیو با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.
کد خبر: ۲۹۱۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۱ - ۰۱:۲۵ 16 December 2012
به گزارش «تابناک»، در بازى مهم و حساس دیشب در ایتالیا تیم لاتزيو در خانه به سراغ اينتر رفت و با گل دقیقه 82 کلوزه تیم اینتر را شکست داد . لاتزيو تيم چهارم جدول 33 امتيازى شد . اما اينتر دوم 34 امتیازی باقی ماند و فاصله ۴ امتيازى اش با صدر باقی ماند.

در بازی دیگر دیشب اودينزه و پالرمو به تساوی یک بر یک رضایت دادند .

در مهمترین بازی های یکشنبه شب فیورنتینا با سیه نا بازی می کند، آث میلا میزبان پسکارا است، تیم صدرنشین یوونتوس میزبان آتالانتا است و ناپولی به مصاف بولونیا می رود.

در ضمن از هفته شانزدهم لالیگای اسپانیا 3 دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین دیدار یاران مسعود شجاعی در خانه حریف به تساوی رسیدند.
 
 هفته شانزدهم لالیگای اسپانیا با انجام 3 دیدار پیگیری شد که در مهم‌ترین دیدار ساعاتی پیش یاران مسعود شجاعی در حالی که تا واپسین لحظات بازی از حریف خود پیش بودند در نهایت برابر میزبان خود ختافه به تساوی یکی بر یک رضایت دادند.

نتایج به دست آمده بدین شرح است:

ختافه یک - اوساسونا یک

دیه‌گو کاسترو 90 (پنالتی) برای ختافه

انریکه کیکه‌سولا 85 برای اوساسونا

مایورکا صفر - اتلتیک بیلبائو یک

آریتز آدوریز 11 برای بیلبائو

گرانادا صفر - رئال سوسیه‌داد صفر

سویا  صفر - مالاگا یک

سایر بازی‌های این هفته نیز یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه برگزار می‌شود که در مهم‌ترین آنها بارسلونا از ساعت 23:30 در نیوکمپ پذیرای اتلتیکو مادرید است و رئال مادرید از ساعت 21:30 در سانتیاگو برنابئو میزبان اسپانیول خواهد بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار