بازدید 146429
۹
مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد

چهار زورگیر خشن دستگیر شدند +فیلم زورگیری

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرده است، چهار فرد شرور که چندی پیش در یک زورگیری خشن و با سلاح سرد، از فردی زورگیری کرده بودند و پخش فیلم زورگیری در رسانه‌ها و همچنین رسانه ملی، باعث جریحه‌دار شدن امنیت روانی جامعه شده بود، با تلاش مأمورین پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ دستگیر شدند.
کد خبر: ۲۹۱۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۱ - ۰۸:۲۵ 15 December 2012
چهار فرد شرور که چندی پیش در یک زورگیری خشن و با سلاح سرد، اقدام به زورگیری از فردی کرده بودند، به دست پلیس آگاهی تهران دستگیر شدند.

به گزارش «تابناک» مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرده است که چهار فرد شرور که چندی پیش در یک زورگیری خشن و با سلاح سرد، از فردی زورگیری کرده بودند و پخش فیلم زورگیری در رسانه‌ها و همچنین رسانه ملی، باعث جریحه‌‌دار شدن امنیت روانی جامعه شده بود، با تلاش مأمورین پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ دستگیر شدند.

بنا بر این گزارش، در ویدئویی که چندی پیش با دوربین امنیتی یک ساختمان ضبط شده، وقوع یک زورگیری به روشنی به تصویر کشیده شده بود. در این تصاویر دیده می‌شد که چهار زورگیر با دو موتورسیکلت سبک در روز و جلوی چشمان شهروندان به یک مرد حمله می‌کنند تا به او دستبرد بزنند.

سارقان با تهدید قمه، مالباخته را مجبور می‌کنند تا کیف و کت خودش را تحویل بدهد، اما او مقاومت می‌کند و یکی از زورگیر‌ها پس از گرفتن اموال مرد، با وارد آوردن ناگهانی یک ضربه قمه، صورت او را مضروب می‌کند تا زمین‌گیر شود و نتواند تعقیبشان کند، سپس هر چهار سارق از صحنه وقوع جرم می‌گریزند.

با وجود این که خودروهای عبوری شاهد این صحنه هستند، یکی از موتورسوار‌ها که ماسک به چهره دارد، آن‌ها را با لگد و فریاد تهدید می‌کند تا از آنجا دور شوند. از سوی دیگر، دو مرد که از ساختمان روبه‌رو بیرون آمده‌اند، از فاصله هفت متری به دیدن صحنه زورگیری می‌ایستند و هیچ کاری نمی‌کنند و حتی با فریاد بقیه را خبر نمی‌کنند.

خبر انتشار چنین ویدیویی، نه تنها باعث جریحه‌دار شدن افکار عمومی، بلکه موجب واکنش مسئولان عالی مرتبه قضایی و در این باره اعلام شد که استفاده از سلاح سرد، تفاوتی با سلاح گرم ندارد و حکم محاربه را دارد. 

دانلود


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۹۱
انتشار یافته: ۹
دست پليس درد نكنه
نمی دونم چی بگم، ديگه اينقدر تعداد اين مسائل زياد شده که اين ها مطمئن هستند که تو روز روشن هم کسی کاری به کارشون نداره!بخدا شرم داره!!!
خوب چرا معرفی نمی کنید این آدمها رو؟؟
هر چهار نفر اعدام باید گردند.
باتشکر از پلیس محترم
اگه این فیلم پخش نمی شد کسی به فکر این زورگیری ها بود؟
همین دیشب از من و دوستم زورگیری کردن ساعت 8 شب !!
گوشی من و دوستم و دوربین دیجیتال و 60 تومن اینا پول ..
وضی شده ها
بعنوان یک هموطن به قوه محترم قضائیه و نیروی انتطامی آفرین میگوئیم و تقاضای برخورد قاطع با ارازل هستیم ضمنا از افرادیکه با پخش ای تصویر باعث تصمیم جدی مسئولین بر برخورد جدی با اوباش شدند نباید دلخور شد و قصد برخورد با آنها را داشت چون آقا رادان گفته با پخش کنندگان فیلم برخورد میشود که بنظرم کار خوبی نیست چون اگر اینطور باشد که دیگر کسی به اعمال زورگیران عکس العملی نشان نمیدهد و هر وقت موردی دید برای خودش چشمهایش می بننند. تشویق کنید هر گونه حرکت زورگویان را ثبت و به پلیس گزارش کنند
مگه کم زور گیر اعدام شد؟ ولی زورگیری باز ادامه دارد و خواهد داشت، باید یه فکر عاقلانه تری کرد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر