بازدید 19094

عملکرد استاندار خوزستان قابل دفاع نیست

کد خبر: ۲۹۱۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۸ 12 December 2012
نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس نهم با انتقاد از عملکرد استاندار خوزستان گفت: استاندار برای مشکلات منطقه دشت آزادگان و هویزه هیچ اقدامی انجام نداده و عملکردش قابل دفاع نیست.

صالحی نسب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حوزه انتخابیه خبرگزاری خانه ملت،‌ درباره عملکرد استاندار خوزستان گفت: استاندار خوزستان در رابطه با دشت آزادگان و هویزه کار خاصی برای مردم این منطقه انجام نداده است.

نماینده مردم دشت‌آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اقدامات انجام شده در این منطقه به نسبت سایر شهرهای استان بسیار ناچیز است.

وی با بیان این‌که عملکرد استاندار قابل دفاع نیست، گفت: اعتبارات استانی در اختیار استاندار است و در زمینه بودجه‌های عمرانی تصمیم‌گیری می‌کند.

عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس نهم با بیان این‌که ساخت یکی از جاده‌های منطقه ۱۳ سال طول کشیده است، تصریح کرد: علی رغم این‌که ۷ سال استاندار بوده نتوانسته این جاده را به اتمام برساند. جاده اهواز به سوسنگرد ۵۰ کیلومتر وسعت دارد و تنها ۷ کیلومتر آن باقی مانده تا به اتمام برسد اما پس از ۱۳ سال هنوز این جاده به پایان نرسیده است.

نماینده مردم دشت‌آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد استاندارخوزستان گفت: هیچ اقدامی برای ایجاد اشتغال در منطقه صورت نگرفته است.

صالحی نسب در ادامه با بیان این‌که استان خوزستان از منابع نفتی و گازی برخوردار است، گفت:  ۴۳ درصد پتروشیمی کشور در استان خوزستان و بیش از ۸۵ درصد نفت کشور در این استان متمرکز شده است همچنین ۱۱ تا ۱۲ درصد محصولات کشاورزی در این استان تولید می‌شود و یک سوم آب‌های در این منطقه جاری است اما با همه این توانمندی‌ها استان  مشکلات زیادی دارد.

وی با بیان این‌که استان خوزستان از نظر جمعیت بیکار رتبه بالایی را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: در عملکرد استاندار علامت سئوالی وجود دارد. طبق بخشنامه دولت باید ۷۰ درصد نیروها در پروژه‌های عمرانی بومی باشند در حالی که مشاهدات غیر از این را نشان می دهد.

صالحی نسب در ادامه با بیان این‌که مدیریت استان بسیار تأثیرگذار است، تصریح کرد: عمده نمایندگان استان نسبت به عملکرد استاندار منتقد و متفق‌القول هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل