بازدید 3555

حال 2 تن از معلمان حادثه‌دیده وخیم است

کد خبر: ۲۹۰۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۴ 12 December 2012
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اعلام آخرین وضعیت معلمان حادثه‌دیده در سانحه تصادف روز گذشته جاده بروجن لردگان، گفت: در تصادف روزسه‌شنبه، یک معلم کشته و در حال حاضر نیز 32 معلم در بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد بستری هستند.
 
علیرضا کریمیان در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اصلاح آمار شمار معلمانی که در حادثه رانندگی روز سه‌شنبه جان باختند، توضیح داد: در تصادف روز گذشته تنها «شکوفه عباسی» معلم دوره متوسطه فوت کرده است و 32 نفر از معلمان حادثه‌دیده بستری هستند و کشته دیگر این حادثه معلم نبود.
 
وی با بیان اینکه حال دو نفر از این معلمان وخیم است، گفت: بیمارستان آیت‌الله کاشانی تمام تجهیزات و امکانات خود را به کار گرفته است و در صورتی که نیاز به اعزام آنها به شهرهای دیگری باشد، قطعا اقدامات لازم انجام خواهد شد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری درباره وضعیت مدارس و کلاس‌های درسی که معلمان آنها دچار این حادثه شده‌اند، گفت: شب گذشته با ساماندهی که اداره آموزش استان انجام داد، جایگزین برای همه معلمان حادثه دیده اعزام شده و هیچ کلاس و مدرسه‌ای بدون معلم نیست تا خللی در امر آموزش دانش‌آموزان ایجاد نشود.
 
کریمیان با ابراز تاسف از این حادثه، ابراز امیدواری کرد: معلمانی که در بیمارستان هستند هر چه سریعتر بهبود یافته و به آغوش خانواده و مدرسه بازگردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس