بازدید 45904
آیا افشاگری دیگری در راه است؟

رویت سرپل پروژه هدیه ۶۰ در هتل مجلل مشهد

پروژه «هدیه ۶۰» نام طرحی بود، حاکی از همکاری و برنامه‌ای مشترک میان سرویس‌های جاسوسی غربی و عربی و همچنین ضد انقلاب برای انجام سلسله اقدامات ضد انقلابی که قرار بود، بخشی از آن در بیروت انجام گیرد. «سیدرضا دنیا دیده شیران» ایرانی متنفذ در لبنان که سابقه فعالیت‌های دیپلماتیک نیز داشت...
کد خبر: ۲۹۰۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۴ 10 December 2012
شش ماه پس از افشای پروژه «هدیه ۶۰» و بیان جزيیات این پروژه از سوی سید رضا دنیا دیده شیران، خبرنگار ما از مشهد گزارش داد که وی در یکی از مجلل‌ترین هتل‌های این شهر دیده شده است.

به گزارش «تابناک»، پروژه «هدیه ۶۰» نام طرحی بود، حاکی از همکاری و برنامه‌ای مشترک میان سرویس‌های جاسوسی غربی و عربی و همچنین ضد انقلاب برای انجام سلسله اقدامات ضد انقلابی که قرار بود، بخشی از آن در بیروت انجام گیرد.

در این راستا، فعالین ضد انقلاب و اپوزیسیون خارج از کشور میدان‌دار بودند و با سرمایه‌گذاری ویژه‌ عربستان سعودی، در صدد راه‌اندازی سایت و یک شبکه تلویزیونی برای تبلیغ فتنه در بیرون کشور برآمده بودند.

در این میان، «سیدرضا دنیا دیده شیران»، ایرانی متنفذ در لبنان ـ که سابقه فعالیت‌های دیپلماتیک نیز داشت ـ حلقهٔ رابط ضد انقلاب و سرویس‌های امنیتی قرار گرفته بود، به گونه‌ای که می‌کوشیدند، بخشی از سناریوی «هدیه ۶۰» را از طریق وی عملیاتی کنند.

با این حال، دنیا دیده شیران در خرداد ماه سال جاری بر صفحه تلویزیون ایران ظاهر و در مستندی که از سیمای جمهوری اسلامی پخش شد، از جزییات پروژه ضد ایرانی هدیه ۶۰ پرده برداشت و از ارتباط‌هایش با عنصر نشان‌دار سعودی، انگلیسی، اسرائیلی (علیرضا نوری‌زاده و شماری از عناصر داخلی) خبر داد تا مشخص شود، بار دیگر ضد انقلاب خارج‌نشین و عناصر داخلی آنان از وزارت اطلاعات رودست خورده‌اند.

اما پس از پخش این مستند در شش ماه گذشته، خبری از دنیادیده شیران نبود تا اینکه خبرنگار ما از مشهد گزارش داد که وی در یکی از مجلل‌ترین هتل‌های این شهر دیده شده و در این مکان هست. آیا افشاگری دیگری در راه است؟ این پرسشی است که مشخص نیست در چه مدت، پاسخ خود را خواهد یافت؛ اما برخی رسانه‌ها، خبر از مصاحبه‌ای مشابه مورد پیش‌گفته، در آیندهٔ نزدیک داده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها