بازدید 33067

کشف عجیب ترین شیوه قاچاق نفت

کد خبر: ۲۹۰۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۵ 10 December 2012
این شبکه به گونه ای طراحی شده بود که دور از چشم ماموران ایرانی و ترکیه ای و بدون نیاز به روش های سنتی، نفت و گازوییل را به شمدینلی منتقل می کرد.

به گزارش کردپرس به نقل از شبکه تلویزیونی kanalD در یکی از روستاهای منطقه مرزی شمدینلی در استان حکاری و در مرز ایران، نیروهای ویژه ژاندارمری به دنبال دریافت گزارش های مردمی، شبکه ای را کشف کردند که در نوع خود تاکنون بی سابقه بوده است.

ماجرا از این قرار است که قاچاقچیان اهل روستای مرزی شمدینلی برای آن که دور از چشم ماموران مرزی ایران و ترکیه نفت و گازوییل ارزان وارد کنند، با استفاده از شلنگ و تانکر یک خط انتقال 3کیلومتری  ساخته و نفت و گازوییل را از ایران وارد این شبکه کرده و در روستای خود تخلیه می کردند. آنان چندین تانکر 5 هزار لیتری در مسیر شلنگ ها و در دل خاک جا سازی کرده و به این ترتیب امکان آن را به وجود آورده بودند که به طور شبانه روزی ده ها هزار لیتر سوخت قاچاق را به شمدینلی رسانده و با بهای گزاف به فروش برسانند.

گفتنی است مواد سوختی در ترکیه از قیمت بالایی برخوردار بوده و در حال حاضر بنزین در ترکیه با  بالاترین قیمت نسبت به دیگر کشورهای جهان به فروش می رسد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی