بازدید 25195

بدنام‌ترین قاتلان اجاره‌ای دنیا

کد خبر: ۲۹۰۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۱ 10 December 2012
سرنخ نوشت:

مرد یخی، سمی گاو، باربوزای حیوان و... اینها لقب‌هایی است که به مخوف‌ترین قاتلان اجاره‌ای دنیا داده شده است. آنها مردان خطرناکی بودند که رابطه نزدیکی با مافیا داشتد و با دستور پدرخوانده‌های مافیا آدم می‌کشتند اما نکته عجیب درباره آنها این است که بسیاری از آنها سرانجام توسط اربابان خود به قتل رسیدند.

تامی دسیمون

تامی‌دسیمون مردی با یک متر و 82 سانتی‌متر قد بود که بیشتر از 100 کیلو وزن داشت. این قوی هیکل یکی دیگر از قاتلان اجاره‌ای بود که در دوران قدرتش به ادعای خودش حداقل 6 نفر را به قتل رسانده بود، اما گفته می‌شود که وی قاتل یازده نفر است. جاسوسی به نام «هنری هیل» او را یک بیمار روانی تمام عیار توصیف کرده است.

دسیمون خیلی زود عصبانی می‌شد و از کوره درمی‌رفت، همین اخلاق او باعث شد تا وی کشته شود.

ماجرا از این قرار بود که در یک درگیری بین گانگسترها، دسیمون دو نفر از دوستان نزدیک «جان‌گونی» از خانواده جنایتکار «گامبینو » بود را کشت اعضای این خانواده جنایتکار، خودشان در زمینه جنایت‌های سازمان یافته فعالیت می‌کردند و برای همین بعد از این حادثه گوتی شخصاً تصمیم گرفت دسیمون را به سزای عملش برساند و با این انگیزه دسیمون را گرفت و بعد از شکنجه طولانی، دسیمون را که 28 سال بیشتر نداشت کشت. جسد دسیمون هیچ وقت پیدا نشد.

جوزف گالو

جوزف گالو یکی از اعضای خطرناک مافیای «سیسیل» و از خانواده جنایتکار «پروفاسی» بود که در نیوریورک زندگی می‌کردند. او نیز یکی از قاتلان اجاره‌ای مشهور بود که به فرمان رئیس خود «جوپروفاسی» افراد زیادی را به قتل رساند. جوزف همیشه دیالوگ‌هایی از فیلم‌های گانگستری را زیرلب زمزمه می‌کرد و حتی از شخصیت‌های شرور داستان‌ها نیز تقلید می‌کرد. برای همین در بین جنایتکاران به «جوزف دیوانه» مشهور بود. سال 1957 نام جوزف دیوانه به عنوان مظنون به قتل «آلبرت آناستازیا» یکی از سران باندهای تبهکاری اعلام شد و از آنجا بود که به شهرت رسید.

سال 1972 او در یک رستوران دریایی همراه خانواده‌اش مشغول غذا خوردن بود که یک مرد مسلح از در عقب رستوران وارد شد و پنج گلوله به سینه گالو شلیک کرد و این در حالی بود که محافظانش او را احاطه کرده بودند. با وجود اینکه جوزف دیوانه تیر خورده بود، اما از جا بلند و کشان‌کشان خود را به خیابان رساند اما در همان‌جا روی زمین افتاد و جان سپرد. گفته می‌شود که قاتل گالو، فردی به نام «کارلو گامبینو» بود که انتقام قتل دوست خود جو کلمبو را از گالو گرفت.

سالواتوره تستا

سالواتوره تستا یکی از خلافکارهای اهل فیلادلفیا بود که از سال 1981 تا 1984 برای خانواده جنایتکار «اسکارفو» به عنوان یک قاتل اجاره‌ای کار می‌کرد. پدر تستا یکی از جنایتکاران مشهور بود که سال 1981 در یک حادثه بمب‌گذاری کشته شد و از آن زمان به بعد بود که کنترل اوضاع به دست تستی جوان افتاد.

تستا علاوه بر آنکه خودش یکی از اعضای مافیا بود، به عنوان قاتل اجاره‌ای برای خانواده جنایتکار اسکارفو فعالیت می‌کرد و سرانجام وقتی اسکارفو از سوی او احساس خطر کرد دستور قتل او را صادر کرد و قاتل اجاره‌ای دیگری او را کشت.

ریچارد کوکلینسکی

جرم شناسان زیادی معتقدند که ریچارد کوکلینسکی معروف به «مرد یخی» مشهورترین قاتل اجاره‌ای تاریخ بود که بیش از 200 نفر را به قتل رسانده است. تمامی افرادی که کوکلینسکی آنها را به قتل رساند مرد بودند و او هیچ وقت زن یا کودکی را به قتل نرساند.

وی بین سال‌های 1950 تا 1988 را در نیویورک و نیوجرسی برای خانواده جنایتکار «دوکاوالاکانت» و دیگر خانواده‌های مافیایی فعالیت می‌کرد.

او به جرم جنایت‌هایی که مرتکب شده بود به پنج بار حبس ابد محکوم شد ولی در سن 70 سالگی در زندان به مرگ طبیعی از دنیا رفت.

جیووانی بروسکا

جیووانی بروسکا یکی از مشهورترین و خطرناک‌ترین اعضای مافیایی سیسیل بود، او در بازجویی‌ها ادعا کرد که در قتل حداقل 200 نفر دست داشته است. بروسکا بزرگ شده پالرموی ایتالیا بود و از نوجوانی به عضویت یک گروه تبهکاری به نام «جوخه مرگ» درآمد که به دستور گانگستری به نام «سالواتوره رینا»، اقدام به قتل مخالفانش می‌کردند.

بروسکا به جرم قتل دادستان فالکون دستگیر شده و به حبس ابد محکوم شد اما از زندان فرار کرد و به اعمال جنایتکارانه خود ادامه داد تا اینکه بالاخره پلیس ایتالیا سرنخ‌هایی از او پیدا کرد و موفق شد وی را در خانه کوچکی در حومه سیسیل دستگیر کند. در عملیات دستگیری بروسکا، مأموران پلیس از ترس انتقامجویی ماسک به صورت داشتند تا مبادا توسط مافیا شناسایی شوند. بروسکا پس از دستگیری به اتهام قتل با حکم حبس ابد روبه‌رو شد.

جوزف باربوزا

باربوزا یکی از هراس‌آورترین مافیای سیسیل در دهه 1960 بود تا جایی که به او لقب «باربوزای حیوان» را داده بودند. گفته می‌شود که او در دوران سیاه تبهکاری‌هایش بیش از 26 نفر را به قتل رساند. لقب حیوان را زمانی به باربوزا دادند که او در یک رستوران با مرد دیگری درگیر شد و چون ا ین مرد، حرف باربوزارا قبول نمی‌کرد، به او حمله‌ور شد و گونه مرد را گاز گرفت، طوری که خون از صورت مرد جاری شد.

در یکی از روزهای سال 1976 در بیرون از خانه خود توسط افراد ناشناس مورد حمله قرار گرفت و به ضرب گلوله کشته شد.

آبراهام ریلیز

آبراهام ریلیز از خطرناک‌ترین مردانی بود که به عنوان قاتل اجاره‌ای در یک گروه مخفی در فاصله ساله‌های 1920 تا 1950 برای مافیا فعالیت می‌کرد. دهه 1930، اوج جنایت‌های ریلیز بود. او خانواده‌های نیویورکی زیادی را در این سال‌ها به قتل رساند.

سلاح مورد علاقه ریلیز یخ خرد کن بود و با آن قربانیان خود را به قتل می‌رساند.

جان‌اسکالیس

جان‌اسکالیس یکی از اعضای باند «آلکاپون»، گانگستر مشهور آمریکایی، در دهه‌های 1930 و 1940 بود. اسکالیس 20 ساله بود که در یک نزاع خیابانی چشم راست خود را از دست داد و پس از این حادثه بود که تصمیم گرفت تا یک جنایتکار شود و از همه انتقام بگیرد. او با کنیه و نفرتی که در وجودش داشت خیلی زود تبدیل به یک قاتل اجاره‌ای شد و از برادران جنایتکار «جیناس» دستور قتل می‌گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل