بازدید 6380
۱

ممنوعیت استفاده از بخاری گازی در مدارس

کد خبر: ۲۸۹۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۵ 06 December 2012
 معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه استفاده از بخاری گازی در مدارس ممنوع است، گفت: بر اساس مقررات ملی ساختمان، استفاده از بخاری نفتی کاربراتوری در مدارس مجاز است.

مرتضی رئیسی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در گفت‌وگو با فارس ، در پاسخ به این پرسش که «چرا در حالی که منازل روستای شین‌آباد دارای گازکشی است اما دبستان این روستا فاقد گاز بوده و از بخاری نفتی استفاده می‌‌کند؟»، اظهار داشت: استفاده مستقیم از گاز در کلاس‌های درس ممنوع است.
 
وی ادامه داد: بر اساس استانداردهای بین‌المللی به هیچ وجه نباید گاز در کلاس‌های درس به صورت مستقیم استفاده شود و حتماً باید از طریق سیستم حرارت مرکزی، کلاس‌های درس گرم شود.
 
رئیسی با بیان اینکه استفاده مستقیم گاز بر اساس مقررات ملی ساختمان نیز ممنوع است، گفت: استفاده از گاز دو خطر شامل آتش‌سوزی و گازگرفتگی دارد.
 
وی به دلیل استفاده از بخاری نفتی کاربراتوری اشاره کرد و افزود: بر اساس مقررات ملی ساختمان، استفاده از بخاری نفتی کاربراتوری در مدارس مجاز است.
 
معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: برای یک یا دو کلاس نمی‌توان از سیستم حرارت مرکزی استفاده کرد و به همین دلیل در مدارسی که دارای کلاس کمی است، از بخاری نفتی کاربراتوری استاندارد استفاده می‌شود.
 
به گزارش فارس، صبح دیروز آتش گرفتن بخاری نفتی دبستان روستای «شین‌آباد» از توابع پیرانشهر استان آذربایجان غربی منجر به سوختگی 28 دانش‌آموز، معلم و سرایدار مدرسه شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱
یک سری به آموزشگاه های زبان بزنید . پر از کودک و نوجوان است . و از بخاری های گازی استفاده میکنند.
توی همین تهران . نباید به این آموزشگاه ها مجوز فعالیت بدهند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها