بازدید 22037
فراکسیون جوانان مجلس در بیانیه‌ای اعلام کرد

سربازان خمینی(ره) امروز به سمت قله‌های رفیع دانش در حرکتند

کد خبر: ۲۸۹۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۹ 05 December 2012
فراکسیون جوانان مجلس در بیانیه‌ای اعلام کرد: سربازان خمینی(ره) در دانشگاه‌ها که روزی با نثار جان خود در جبهه‌ انجام وظیفه می‌کردند، امروز با بهره‌گیری از کلام رهبر انقلاب در حرکتی پرشتاب به سمت قله‌های رفیع دانش در حرکتند.

به گزارش اداره اخبار مجلس شورای اسلامی، فراکسیون جوانان مجلس با صدور بیانیه‌ای به مناسبت 16 آذر و روز دانشجو اعلام کرد: 16 آذر یادآور ریخته شدن خون پاک جوانان این کشور در مبارزه با استعمار و استکبار و نشان گر بیداری همیشگی نسل جوان این مرز و بوم است.

از آن زمان تاکنون جنبش دانشجویی با خلق حماسه‌های پرشور و ماندگار همواره در صحنه‌های مختلف تاریخ این کشور قبل و بعد از انقلاب نقش‌آفرینی کرده و علم و عمل را در برهه‌های خطیر و سرنوشت‌ساز انقلاب اسلامی در آمیخته است و در این راه حماسه‌هایی همچون انقلاب دوم هشت سال دفاع مقدس و جهاد علمی خلق کرده و سرداران و شجاعانی همچون چمران، علم‌الهدی، وزوایی، رجب بیگی، شهریاری و احمدی روشن را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

سربازان خمینی(ره) در دانشگاه‌ها که روزی با نثار جان خویش در جبهه‌ وظیفه خود را انجام می‌دادند، امروز با بهره‌گیری از کلام رهبر فرزانه خود در حرکتی پرشتاب به سمت قله‌های رفیع علم و دانش در حرکتند و در این مسیر، ارتقای سطح معنوی و اخلاقی را لازمه اصلی حرکت توأمان به سمت پیشرفت و عدالت می‌دانند.

در حالی که تمرکز اصلی دشمنان و بدخواهان کشور و انقلاب بر القای ناکارآمدی، یأس اختلاف و کند شدن پیشرفت این ملت استوار شده، وظیفه اصلی آحاد ملت خصوصا نسل پیشرو دانشجو حرکت بی‌وقفه و تلاش مضاعف در جهت رشد علمی، صنعتی و اقتصادی کشور و رفع نیازها و نقاط ضعیف کشور در این زمینه‌ها است.

همچنین حفظ روحیه همدلی و وحدت در عین بصیرت مطالبه‌گری و رصد دقیق مواضع مسئولان، گروه‌های و احزاب همواره از شاخصه‌های جنبش دانشجویی مسلمان بوده و خواهد بود.

فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی که خود را بخشی از بدنه جریان اصیل و انقلابی دانشجویی و امروز در سنگر خانه ملت به نمایندگی از خیل عظیم دانشجویان مسلمان ایفای وظیفه می‌کند، یک بار دیگر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دانشجو به آرمان‌های آنها که همان آرمان‌های اصیل اسلام ناب محمدی (ص) امام راحل و خلف شایسته ایشان مقام معظم رهبری است، تجدید میثاق می‌کند و یقین دارد که با وجود دشمنی و کینه‌ورزی استکبار جهانی و دیگر ایادی آنها مسیر خون رنگ انقلاب هر چه پرشتاب‌تر به سمت قله‌های پیشرفت عدالت و معنویت طی خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل