بازدید 21982

35دانش‌آموز دختر طعمه آتش‌سوزی در مدرسه

به گفته یک منبع بیمارستانی حال 12 نفر از دانش آموزان وخیم گزارش شده است
کد خبر: ۲۸۹۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۱ 05 December 2012
مدرسه ابتدایی دخترانه شین آباد دارای بافت قدیمی بوده که هنوز در آن برای گرم نگه داشتن کلاسهای آموزشی از بخاریهای نفت سوز استفاده می شود.

به گزارش کردپرس از پیرانشهر، این آتش سوزی در ساعت حدود 30/ 8 صبح امروز چهارشنبه 15 آذرماه  در پی نشت نفت از بخاری مدرسه و منفجر شدن آن رخ داد که متاسفانه باعث شد تا 34 تن از دانش آموزان کلاس چهارم مدرسه دخترانه انقلاب اسلامی شین آباد بشدت دچار آتش سوزی شوند.

پس از وقوع آتش سوزی، تمامی دانش آموزان توسط همکاران مدرسه و اهالی شین آباد در اسرع وقت به ارژانس بیمارستان امام خمینی پیرانشهر اعزام شدند.

به گفته یک منبع بیمارستانی حال 12 نفر از دانش آموزان وخیم گزارش شده است که با توجه به اطلاع رسانی فوری و درخواست کمک از پایگاههای امداد و نجات شهرستانهای جنوبی استان آذربایجانغربی از جمله اشنویه – نقده- سردشت- مهاباد کار اعزام آنان به یبمارستانهای استان انجام گرفته و تمامی کادر پزشکی و اورژانسهای بیماستانهای استان بحالت آماده باش در آمده اند.

قابل ذکر است که تمامی دانش آموزان در مقطع چهارم ابتدایی مشغول به تحصیل بودند.
مدرسه ابتدایی دخترانه شین آباد دارای بافت قدیمی بوده که هنوز در آن برای گرم نگه داشتن کلاسهای آموزشی از بخاریهای با سوخت نفت استفاده میشود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۰۵
انتشار یافته: ۴۰
خدایا به تو پناه میبریم .از این همه بی تدبیری
خدایا کی این اخبار بد تموم میشه؟؟؟
کشوری با این همه ثروت شایسته نیست اینجوری باشه.
به قول شاعر: کسی که فرش می بافه نباید رو حصیر باشه.
من تو روستايي از توابع همدان ديدم در عين اين كه مردم تو خونه هاشون از گاز بهره مي برند ولي مدرسه اي نوساز (چون در هنگام ساخت هنوز گاز وصل نبوده) توسط بخاري هاي نفتي گرم مي شد
جووناي روستا هم بيكار مشغول گذراندن وقت خود با موتور و سرگزرمي هاي ديگه بودن
من از اين همت كم جوونا و بي مسئوليتي مسئولين اون بخش واقعا تعجب كردم
كاش خودمون به بچه هاو خواهر برادراي كوچيكمون رحم كنيم وگرنه لوله كشي يه مدرسه كوچيك خيلي هزينه ناچيزي داره
دوباره نه
اين همه ادعا مون ميشه واي بر مسئولين
یا حسین
خدا به دادشون برسه
اعصابم بهم ریخت. طفل معصوم ها.
فقط بگین کی باید جوابگو باشه...
این دختر بچه ها یک دنیا آرزو دارن...
از كي بناليم
تکرار و باز هم تکرار
ایا در این مملکت که انواع موشک ساخته میشود هنوز باید در تجهیز مدارس درمانده باشیم؟ تا کی باید منتظر شنیدن این اخبار باشیم.؟؟؟؟
متاسفانه قبلا هم شاهد آتش سوزی در مدرسه ای دیگر بودیم. آیا مسئولین (و یا حتی خودما) حاضرند فرزندانشان را به این مدارس با این امکانات پایین بفرستند؟
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.
بودجه این مدارس صرف چه چیزی شده است؟
چرا این اتفاقات جاهای دیگه نمی افته؟ بخدا فهمیدنش سخت نیست. فکر زیادی هم نمی خواد. چرا مدارس رو تجهیز نمی کنن آخه؟
تا کی باید این فجایع رو بخاطر بی فکردی مدیران مربوطه ببینیم!!!!!!
چند بار دیگه باید این اتفاق بیفته تا یک تدبیری بکنند؟؟؟؟؟
این چندمین حادثه است در مدارس که منجر به فاجعه انسانی در چند سال اخیر شده ... کو گوش شنوا..
تصورش خیلی خیلی سخته چون من هم مادرم اینکه با هزار امید وارزو پاره تنتو بفرستی مدرسه وبدترین کابوس زندگیتو ببینی .باز هم حادثه بچه های کامفیروز تکرار شد.
تصور کنید فرزندانمان از وقتی صبح از منزل خارج میشوند و منتظر سرویس میمانند تا زمانی که از مدرسه برگردند دلمان هزار جا میرود که نکند خاری به پایشان برود و تصور کنید حال پدران و مادرانی را که خبر آتش سوزی مدرسه و در آتش سوختن جگر گوشه شان را به آنها میدهند .......
واقعاً جای تاسف است که در نظام آموزشی کشورهای دیگر از بهترین امکانات و سیستمهای آموزشی برای تربیت نسل آینده شان بهره میبرند و ما به سیستم مدرن آنان ایراد میگیریم ولی خودمان.....!!!!
من يك مادرم اشكهايم سرازير شده چه كسي پاسخگوست
باسلام چراباید ما در ایران هنوز از بخاری نفتی استفاده کنیم کمتر به این بازی کنان فوتبال پول بدهید وکمی هم به ای بچه ها آینده سازان کوک کنید من هر موقع یک خبر ی از دانش آموزانی که دچار مشکل می شوند خیلی ناراحت می شوم درسال چندبارباید اتوبوس این دانش آموزان دچار حادثه شود ومسئولین وعده میدهند درست مکنیم پیگیری میکنیم تا کی بخدا بیشتر مواظب این بچه ها باشید من ازصمیم قلب از خدا می خواهم که به این خانواده ها صبر بده کاری ازدستم بر نمی آید وهرکس در این مشکلات کوتاهی می کند خدا این مشکلات برایش بیاورد تا بفهمد چقدر سخت است.دوستار شما بچه های ایران زمین هستم .از یزد
نظر به اینکه می بایست این مدرسه حداقل چهار سال پیش شوفاژ کاری می شد ولی متاسفانه مسؤلین هیچ اقدامی انجام ندادن .
لازم به ذکر است که شین آباد از یک سال قبل جزو شهر شده و یکی از محله های دارای گاز شهر پیرانشهر می باشد!!!!!!!!!!!
چرا باید از یک سوراخ چند بار گزیده شویم . هنوز درد و سوزش اتفاق قبلی خوب نشده . چه کسی باید جوابگو باشد .......
شين اباد دوكيلومتر با پيرانشهر فاصله دارد چرا نبايد لوله كشي گاز داشته باشد
باسلام لازم بذکراست همکاران شاغل در فوریتهای پزشکی شهرستان ارومیه نیز درانتقال مصدومین به بیمارستانهای شهرستان ارومیه حضور فعال داشتند....
مگه از مدرسه روستاي درودزن درس نگرفتي؟
مگه نديدي كه بچه هاي اون مدرسه چطوري با زندگيشون بازي شد؟
ميدوني هنوز بعد اون همه سال داغ صورت هاشون و دلشون تازه ست؟
مسولین محترم مردم ازتون خواهش میکنن چرا یک حادثه چندین بار باید تکرار بشه و سرنوشت یک انسان به کل عوض بشه
اگر مثل هند و پاکستان و افغانستان نفت و گاز نداشتیم میگفتیم از سر نداری است که این اتفاقات می افتد اما الان میگوییم از سر کوتاهی است که اروپا گاز مارا استفاده میکند اما دانش آموزان آن منطقه سرد نه.
هیچ چیزی نمیشه گفت بجزگریه.آخه چرا؟
خدایا چرا ما اولویت بندی نمی کنیم؟ اینهمه غذای نذری تو محرم اینهمه هزینه .ای کسایی که دارین. شما رو به خدا. به مناطق محروم کمک کنید.
در حالی که دستور تخریب و بازسازی این مدرسه دوسال است که صادر شده است اما متاسفانه کسی به ان رسیدگی نکرد تا این فاجعه به بار امد
چه کسی میخواهد جواب دل مادران و تن دخترکان سوخته را بدهد
جای تاسفه که در قرن 21 این اتفاقها میافتد.
اگر مدیریتی وجود داشت پولی که الان آموزش و پرورش باید برای درمان این طفلکان بپردازد ؛ صرف بهسازی سیستم گرمایشی میشد تا فاجعه ای به این دردناکی اتفاق نیافتد.
خيلي ناراحت كننده و اسف بار كه توي شرايط سخت با شوق و عش يادگيري بري مدرسه به اميد اينكه فرداي بهتري داشته باشي بعد همچين حادثه اي اتفاق بيافته !چرا ؟چكار بايد كرد؟اشك ريختن و دل سوزاندن چه فايده اي برايشان داره
از این رویداد متاسفم بودجه آموزش وپرورش لازم است که افزایش یافته وبه مناطق محروم بیشتر توجه شود
من خودم از اهالی شهرستان می باشم. ضمن ابراز تاسف باید عرض کنم که از اوایل سال 62 قرار بود این مدرسه قدیمی بازسازی شود. بعد از 29 سال مسوولین از خواب زمستانی بیدار شوند.
متاسفانه بعضی جاها بااینکه مدرسه هیچ محصلی ندارد برای آن مدرسه درخواست تجدید بنا یاتعمیر میشود ولیمتاسفانه اینجورمدارس باید مخروبه بمانند
خدا رحم کنه! هر روز یک حادثه جدید واسه دانش آموزان سرزمینمون اتفاق میفته. مدرسه های غیر استاندارد، بیخیالی بعضی مسئولین، محرومیت، معلومه همچین اتفاقاتی میفته دیگه! انشاله که حال همشون خوب میشه. انشالله.
جهان سومی كه میگن همینه دیگه. مدرسه ابتدایی دخترانه شین آباد دارای بافت قدیمی بوده که هنوز در آن برای گرم نگه داشتن کلاسهای آموزشی از بخاریهای با سوخت نفت استفاده میشود. پس به این حساب اكثریت مدارس ایران از همان بافت قدیمی استفاده می كنن.
خوش به حال این مدرسه که نفت داشت ما تو مدرسمون نفت نداریم میگن آموزش و پرورش پول نداره از سرما می لرزیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی