بازدید 17720

مشكلات آب و برق ملایر همچنان باقي است

کد خبر: ۲۸۸۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۴ 02 December 2012
علي نعمت چهاردولي، نماينده مردم ملاير در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به تذكر خود و احمد آريايي‌نژاد، ديگر نماينده اين حوزه انتخابيه به وزير نيرو گفت: محور اين تذكر تسريع در حل مشكلات آب و برق حوزه انتخابيه و روستاها بوده است.

اين عضو كميسيون عمران در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با هگمتانه با بيان اين مطلب افزود: ما هم مشكل آب شرب و هم مشكل آب كشاورزي را داريم. مشكل آب شرب مخصوصا از اين نظر كه با زندگي مردم سروكار دارد، بسيار مهم است.

وي تأكيد كرد: تعداد روستاهاي اين حوزه انتخابيه نيز زياد است كه بايد فكري به اين موضوع بشود.
نماينده مردم ملاير همچنين با اشاره به تذكر به رئيس‌جمهوري در‌خصوص دليل كاهش سهميه نفت و گاز خودروهاي نيمه سنگين از ۸۰ ليتر در ۸ ساعت به ۵۹ ليتر به ۲۴ ساعت گفت: اين مسئله نيز با ارسال فكسي به كاميونداران اعلام شد كه نتيجه آن بروز مشكلات متعدد براي اين قشر بوده است. ما نيز كه نماينده مردم هستيم، با اين تذكر خواستار رسيدگي فوري به اين مسئله شده‌ايم.

اين عضو كميسيون عمران به مشكل كارخانه آرد در ملاير نيز اشاره كرد و گفت: ملاير 350 هزار نفر جميعت دارد، اما ما كارخانه آرد نداريم.

وي توضيح داد: كارخانه آرد شهرستان ملاير به‌دليل بروز برخي مسائل و تخلفات تعطيل شده است. نانواها از كارخانه آرد نهاوند و بروجرد آرد تهيه مي‌كنند كه در اين زمينه با مشكلاتي روبه‌رو شده‌اند. همين مسئله باعث بروز دلالي‌هايي نيز شده است كه اميدوارم مسئولان براي برون رفت از اين مشكل چاره‌‌انديشي كنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار