بازدید 4081
رمضان عبدالله:

مقاومت بدون حمایت ایران، پیروز نمی‌شد

کد خبر: ۲۸۸۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۰ 02 December 2012
دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین ضمن تشکر از همه حامیان محور مقاومت از جمله دولت و ملت سوریه، تاکید کرد: اگر حمایت همه جانبه دولت و ملت بزرگ ایران نبود، پیروزی های عظیم مبارزان فلسطینی و لبنانی در جنگ های 33 روزه ، 22 روزه و 8 روزه حاصل نمی شد.

به گزارش ایرنا، ˈرمضان عبداللهˈ روز شنبه با حضور در محل سفارت کشورمان در بیروت، درخصوص دستاوردهای پیروزی مردم غزه در جنگ 8 روزه، تبدیل وضعیت عضویت فلسطین در سازمان ملل به عنوان دولت ناظر غیرعضو و تحولات خاورمیانه در برهه کنونی بخصوص اوضاع سوریه با ˈغضنفر رکن آبادیˈ سفیر جمهوری اسلامی در بیروت به بحث و گفتگو نشست.

در این دیدار دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین نقش اساسی ایران در پیروزی اخیر غزه و حفظ روحیه قوی رزمندگان مقاومت در برابر ضعف ملموس ارتش رژیم صهیونیستی را ستود.

رمضان عبدالله در مورد موضع خود راجع به قطعنامه اخیر سازمان ملل متحد تصریح کرد: اقدام مزبور همچون شمشیر دولبه ای است که در کنار منافع محدود، می تواند مضرات بزرگی نیز بر نظام کنونی جهان داشته باشد لذا من به عنوان یک مبارز همچون خیلی از براداران معتقد به کارآمدی مقاومت، چندان به این قطعنامه خوش بین نیستم اما به خاطر حفظ وحدت جامعه و گروههای فلسطینی، موضع اصلی خود را حفظ کرده و اعلام کردم که ˈ مانع دیگران نمی شومˈ.

وی ادامه داد: با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از روحیه مجاهدت و شهامت و ایثار رزمندگان مقاومت، زمینه آزادسازی کل سرزمین فلسطین و احقاق کامل حقوق مردم ستمدیده فلسطین از جمله تشکیل دولتی به پایتختی قدس شریف مهیا شده و همه ما وظیفه داریم نسبت به جلوگیری از تغییر سرنوشت ملت و سرزمین فلسطین هوشیار باشیم.

دبیرکل جهاد اسلامی، پیروزی افتخار آمیز غزه در جنگ اخیر و پذیرش شروط مقاومت از سوی تجاوزگران صهیونیست علی‌رغم برخوداری اشغال‌گران از حمایت سیاسی و نظامی ابرقدرتها را اثبات کننده سست بودن لانه عنکبوت در سرزمینهای اشغالی و نزدیک بودن پیروزی نهایی دانست.

سفیر کشورمان نیز بار دیگر بر ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در کنار مقاومت فلسطین و حمایت همه جانبه از آن تا احقاق کامل حقوق فلسطین و آزادی قبله اول مسلمین جهان تاکید کرد.

وی افزود: جمهوری اسلامی افتخار می کند که به مساله فلسطین بعنوان عادلانه ترین و حق طلبانه ترین موضوع نگریسته و تا تحقق کامل حقوق مردم فلسطین بخصوص حق بازگشت آوارگان به سرزمین آبا و اجدادی شان و آزادی کل سرزمین فلسطین از بحر تا نهر، از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل