بازدید 8528

تهامی سفارشی به برنامه 90 رفت !

کد خبر: ۲۸۸۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۴ 01 December 2012
مدافع پبشین تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه تهامی سفارشی به برنامه 90 دعوت شده بود، گفت: اگر کار بسیار زشتی که تهامی در تورنمنت هنگ کنگ انجام داد را هر فرد دیگری انجام می داد تا پایان عمرمحروم می شد.

 نعیم سعداوی در گفتگو با مهر، در خصوص اظهار نظر ابراهیم تهامی در برنامه 90 مبنی بر اینکه سعداوی در بازی برگشت پلی آف مقابل استرالیا در ملبورن با سفارش از تهران به جای وی در ترکیب اصلی قرار گرفت، گفت: من نمی دانم تهامی بر چه مبنایی می گوید که حق من نبود در بازی برگشت در ملبورن مقابل استرالیا بازی کنم؟ مگر او کارشناس است؟ وی در چه سطحی مربیگری کرده است؟

وی در همین خصوص افزود: من که در پست دفاع راست بازی کردم آیا هم پست تهامی بودم که جای وی را در ترکیب اصلی تیم بگیرم؟ من در بازی رفت در تهران نیز در ترکیب بوده و 36 بازی ملی نیز در کارنامه خود دارم، آیا اینها هم سفارشی بوده است؟ آیا تهامی در عمرش یک دقیقه هم در پست دفاع راست بازی کرده است؟

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: تهامی در هیچ یک از بازی‌های تیم ملی فیکس بازی نمی کرد و یا دعوت می شد و خط می خورد؟ من نمی دانم وی در صعود ایران به جام جهانی چقدر نقش داشت که امروز چنین پرمدعاست؟ وی در رده باشگاهی نیز بزرگ‌ترین افتخارش چه بوده است؟ وی در برنامه 90 شرایط عادی نداشت و همچون گذشته در توهم به سر می‌برد که این مسائل را مطرح کرد.

بازیکن پیشین تیم ملی تاکید کرد: با کار بسیار زشتی که تهامی در تورنمنت هنگ کنگ انجام داد و همه اعضای تیم ملی از آن مطلع شدند، هر فرد دیگری آن کار را می کرد تا پایان عمر از بازی کردن محروم می شد، اما در کمال تعجب دیدیم که وی دوباره به تیم ملی دعوت شد. کار زشتی که من نمی توانم آن را بازگو کنم و از گفتن آن نیز شرم دارم. بنابراین چنین موضوعی نشان می دهد که او یک بازیکن سفارشی است.

سعداوی خاطر نشان کرد: در حالی که 11 بازیکن در بازی رفت و 11 بازیکن نیز در بازی برگشت مقابل استرالیا به طور کامل بازی کردند و تاثیر بسیار زیادی در صعود تیم ملی به رقابت‌های جام جهانی داشتند اما من تعجب می کنم که چرا فردوسی‌پور باید فردی را به برنامه پربیننده‌ای مانند 90 دعوت کند که کمتر از 10 دقیقه در بازی برگشت مقابل استرالیا بازی کرد و کمترین تاثیر را در صعود ایران به جام جهانی داشت.

وی افزود: حضور تهامی چه بار فنی را برای برنامه 90 داشت جز اینکه کام بازیکنان تاثیرگذار آن تیم و هواداران فوتبال تلخ شود؟ در حالی که به شکل بسیار بهتری می شد به آن حماسه تاریخی پرداخت. حماسه ای که نه تنها بهترین خاطره ورزشی دوران بازیگری من بلکه جزو بهترین خاطرات ورزشی علاقه مندان به فوتبال ایران است.

سعداوی اظهار داشت: چرا تریبون برنامه پربیننده ای مانند 90 باید در اختیار چنین فردی قرار گیرد که همواره در توهم به سر می برد؟ در حالی که بسیاری از بازیکنان شایسته و تاثیرگذار آن نسل طلایی و تیم ملی فوتبال می‌توانستند در برنامه حاضر شوند؟

وی در خاتمه تاکید کرد: آیا هر کسی به راحتی می تواند در برنامه 90 حضور پیدا کند؟ پس می توان به این نتیجه رسید که حضور وی در برنامه 90 نیز سفارشی بوده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار