بازدید 52500
احمدی تأکید کرد:

تکمیل‌نیروگاه‌اتمی‌بوشهر،‌خط‌بطلانی‌بر‌کار‌شکنی‌دشمنان

کد خبر: ۲۸۸۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۲ 30 November 2012
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس، با بیان اینکه نیرو‌گاه اتمی بوشهر نماد عملی و کاربردی دانش هسته‌ای ایران است، گفت: کار‌گذاری کامل سوخت هسته‌ای در قلب واحد اول نیرو‌گاه بوشهر، خط بطلانی بر تبلیغات و کار‌شکنی‌های دشمنان جمهوری اسلامی ایران کشید.

وحید احمدی، کار‌گذاری کامل سوخت هسته‌ای در قلب واحد اول نیرو‌گاه بوشهر را گامی در جهت تکمیل شدن این نیرو‌گاه خواند و گفت: دانش هسته‌ای ایران با وجود همه کارشکنی‌های دشمنان جمهوری اسلامی ایران، به راه خود ادامه می‌دهد.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی، نیروگاه اتمی بوشهر را نماد عملی و کاربردی دانش هسته‌ای ایران خواند و تصریح کرد: آنچه جمهوری اسلامی ایران موفق به انجام آن شده است، خارج کردن انحصار دانش هسته‌ای از دست چند کشور قدرتمند جهان است که این امر نگرانی قدرت‌های بزرگ را برانگیخته است.

احمدی افزود: ایران نشان داده است که اگر اراده‌ای بر انجام کاری داشته باشد، با پشتوانه مردمی و همت متخصصان امر، به آن دست‌ می‌یابد حتی اگر رسیدن به آن دارای پیچیدگی‌های زیادی باشد که دستیابی به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای نمونه عینی از این اراده راسخ است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، یادآور شد:‌ نظام جمهوری اسلامی ایران که با اتکا بر توانمندی‌های ذاتی خود به پیشرفت‌های چشمگیری در عرصه‌های مختلف دست یافته است، به الگوی کشور‌های منطقه و جهان تبدیل شده و منشائی برای حرکت کشور‌های مسلمان محسوب می‌شود.

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس، با بیان اینکه نیرو‌گاه اتمی بوشهر بخشی از نیازمندی‌های کشور را برآورده می‌کند، تاکید کرد: علاوه بر این اقدامات ایران در جهت تکمیل این نیرو‌گاه بدون نیاز به کشور‌های خارجی، خط بطلانی بر تبلیغات و کار‌شکنی‌های دشمنان جمهوری اسلامی ایران کشید.

لازم به یادآوری است که سوخت هسته‌ای مجدداً در حضور آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به طور کامل در قلب واحد اول نیروگاه اتمی بوشهر کار گذاشته شد و این نیروگاه برای ادامه کار خود کاملاً آماده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی