بازدید 57114
از کنایه فردوسی‌پور تا درگیری خداداد و دایی و مچ‌گیری عادل از درودگر!

هر آنچه در برنامه جنجالی دیشب ۹۰ گذشت

برنامه ۹۰ شب گذشته به مانند همیشه جالب و محور اصلی آن، پیرامون گزینش بهترین‌های سال ۲۰۱۲ آسیا و بررسی هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ بر‌تر بود. پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که ایران در مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی چه مقامی به دست می‌آورد؟ ۱ـ صعود مستقیم ۲ـ پلی اف ۳ـ حذف، که در پایان نزدیک ۵۲ درصد به گزینه دوم (رسیدن به پلی آف) رأی دادند، ۲۹ درصد گزینه یک را برگزیدند و نزدیک به ۱۹ درصد گزینه سه را برگزیدند.
کد خبر: ۲۸۸۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۱ - ۰۲:۴۹ 30 November 2012

برنامه ۹۰ شب گذشته، این بار پنجشنبه شب‌ از شبکه سوم پخش شد. در آغاز برنامه، بخش ۹۰ درجه پخش شد که در بخشی کوتاه، عادل با کنایه به رحمتی گفت: رقابت رحمتی با تیر دروازه ادامه دارد!

به گزارش «تابناک»، در ادامه سخنان کریمی و کفاشیان در مالزی پخش شد، جالب اینکه تماس با کفاشیان در ساعت یک به وقت ایران و پنج و نیم بود.

بنا بر این گزارش، علی کریمی پس از آن که بهترین بازیکن سال آسیا معرفی نشد، گفت: لی کئون هو بازیکن بسیار خوبی است. او بازی‌های خوبی برای تیم ملی کره جنوبی و تیم اولسان هیوندای کشورش انجام داد و همراه با این تیم قهرمان آسیا هم شد. کسب این عنوان را به او تبریک می‌گویم.

کریمی در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که آیا پیش‌بینی انتخاب بازیکن کره‌ای را می‌کردی، گفت: دیروز هم گفتم. همین که جزو بازیکن کاندیدای این عنوان قرار گرفتم، برایم افتخاری در زندگی ورزشی‌ام خواهد بود. قرار گرفتن جزو سه کاندیدای بازیکنان بر‌تر آسیا در سال ۲۰۱۲ در یادم می‌ماند و از این بابت باید خدا را شکر کنم.

کفاشیان: ما بهترین بودیم!

علی کفاشیان در پاسخ به پرسش فردوسی‌پور درباره اینکه انتخاب فدراسیون ابهام برانگیز بود، اظهار کرد: پس از ارزیابی‌های AFC از فدراسیون‌های گوناگون و این که آیتم‌های متعددی را ملاک گزینش بهترین فدراسیون قرار داده بود، سرانجام به این نتیجه رسید که فدراسیون ایران، بهترین فدراسیون آسیا در یک سال گذشته است. فوتبال پایه، فوتبال بانوان، برگزاری مسابقه‌ها، مباحث آموزشی و... از جمله معیار‌ها بودند.

وی افزود: دادن این عنوان نشان می‌دهد که فوتبال ایران تلاش کرده دقیقا در مسیر استانداردهای AFC حرکت کند و به خطا نرود. ما می‌توانیم با سرمایه‌گذاری‌های بیشتر در فوتبال در آینده هم پیروزی‌‌های دیگری به دست آوریم.

وی در پاسخ به این که لابی‌های فدراسیون ایران چقدر می‌تواند در گرفتن این عنوان کارساز باشد گفت: ما در این انتخاب، هیچ نقشی نداشتیم. بنا به درخواست AFC گزارش کارکرد فدراسیون را برایشان فرستادیم. AFC هم بیگانه با مسائل فدراسیون‌ها و شرایط فوتبال در کشور‌ها نیست و برنامه و کارکرد فدراسیون‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده و در پایان انتخاب خودش را دارد.

مهمانان حضوری برنامه ۹۰

ابراهیم میرزا بیگی به عنوان کارشاس داوری و ابراهیم تهامی مهمانان حضوری برنامه ۹۰ بودند،

ابراهیم تهامی: از تهران از ترکیب اصلی بیرون رفتم!

شب بازی ایران و استرالیا، خداداد و دایی درگیر شدند، جام جهانی نرفتم چون با میناوند جایی رفتیم که نباید می‌رفتیم!

ابراهیم تهامی در برنامه نود گفت: شب بازی ایران و استرالیا، خداداد عزیزی و علی دایی با هم درگیری لفظی داشتند که البته بسیار زود با میانجیگری ملی پوشان دیگر جدا شدند.

بازیکن سابق تیم ملی که روی گل دوم تیم ملی در بازی با استرالیا تأثیر مستقیم داشت، گفت: از مجموعه بازیکنان حاضر در استرالیا، تنها من به جام جهانی نرفتم. نگذاشتند من به همراه تیم ملی به جام جهانی بروم. بازیکنانی مثل سراج و علی لطیفی در حالی به جام جهانی رفتند که حقشان نبود. یک بازیکن مصدوم به جای من به جام جهانی رفت!

وی گفت: در آخرین سفر من با تیم ملی به هنگ کنگ رفتم، گفتند که من و مهرداد میناوند جایی رفتیم که نباید می‌رفتیم، البته من دم در آنجا بودم و میناوند داخل رفته بود. اما پرسش من اینجاست اگر قرار بود به دلیل حضور در آنجای خاص به جام جهانی نرویم، چرا میناوند را بردند؟

وی تصریح کرد: اگر من را به جام جهانی می‌بردند، تیم از مرحله نخست راه می‌یافت. وی ضمنا گفت: من چهارده نفر را دریبل می‌زدم!

او در ادامه گفت: در بازی با استرالیا به استیلی گفتم، شما در بازی باشید به جام جهانی نمی‌رویم، اگر من به بازی بیایم جدم کمک می‌کند و بازی را می‌بریم.

تهامی دلیل عدم حضور طولانی مدت در تیم ملی را مایلی کهن خواند و گفت: مایلی کهن از من خوشش نمی‌آمد و من را به تیم ملی دعوت نمی‌کرد.

تهامی سپس گفت: بر پایه منطق، باید بگویم ما به جام جهانی نمی‌رویم؛ اما به عنوان یک ایرانی، دعا می‌کنم به جام جهانی برویم.

وی در پایان افزود: من در فوتبال به حقم نرسیدم، باید بگویم که دیگر در فوتبال جهان و ایران بازیکنی مانند من نخواهد آمد!

میرزا بیگی: ملوان یک گل آفساید زد، یک گل درست!

ابراهیم میرزا بیگی به عنوان کارشاس داوری بر این باور بود که در بازی سپاهان و گهر، داور یک پنالتی به سود گهر نگرفت؛ افزون بر این که در بازی پرسپولیس و ملوان بندرانزلی، گل اول ملوان آفساید اولادی بود (جلوی دید دروازه‌بان را گرفت) ولی گل مردودی ملوان درست بود. ضمنا داور یک پنالتی به سود صنعت نفت مقابل ذوب آهن را نادیده گرفت و در بازی استقلال پنالتی این تیم بیرون از محوطه جریمه بود.

سخنان مایلی کهن درباره قلعه نویی

سرمربی اسبق تیم ملی ایران گفت: «برخی افراد در این فوتبال هستند که سخت تشنه رسیدن به نیمکت تیم ملی هستند و اگر لازم شد، درباره آن‌ها شفاف حرف می‌زنم».

واکنش قلعه‌نویی به سخنان مایلی‌کهن

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به سخنان محمد مایلی کهن گفت: من اگر سخنی درباره ورود غیرفوتبالی کردم، چه ربطی به ایشان دارد که پاسخ می‌دهد؟

دروگر: جایزه کفاشیان وارونه بود! تماس پرشمار طلبکاران هدایتی؟ مچ‌گیری عادل از درودگر!

فردوسی‌پور: به جای هدیه دادن، بدهی‌های خود را بدهید

در ادامه درودگر، مدیر عامل ملوان روی خط برنامه آمد و درباره حاشیه بازی پرسپولیس و ملوان بندرانزلی توضیح داد. در این بخش رخدادهای بازی پرسپولیس و ملوان بررسی شد. مصاحبه‌ای از سعید شیرینی در اعتراض به مسئولان ملوان برای اهدای هدیه به کریمی پخش شد. پس از این صحبت صادق درودگر، مدیرعامل ملوان روی خط آمد و در مورد این موضوع گفت: برخی از دوستان که به برخورد فیزیکی عادت دارند و با کار فرهنگی مانوس نیستند، چون نمی‌توانند خودشان تقدیر کنند، ممکن است از کار ما ناراحت شوند.

وی درباره برخی از حواشی افزود: پیش و پس از بازی جنگ روانی راه انداختند. نخست گفتند چون غیاثی و هدایتی بچه محل هستند، داوری به سود آن‌هاست. متأسفانه در سایت‌هایی که مثل قارچ پخش شده و برخی از مسئولان سیاسی نیز از آن‌ها حمایت می‌کنند، علیه ملوان مطلب زدند. می‌دانیم چه کسی این خط را می‌دهد.

مجری برنامه با اشاره به اینکه ادبیات خود شما دوستانه نیست و بهتر است، هدایتی به جای هدیه دادن بدهی‌های خود را در استیل آذین بدهد و این کار تنها برای مطرح شدن است، گفت: اصلا شما فرض کنید من و درودگر این کار را برای مطرح شدن انجام می‌دهم. آیا این کار بد است و ارزش ندارد؟

وی همچنین مدعی شد استیل آذین بدهی ندارد و اگر حکمی دارید که کمیته انضباطی رسما اعلام و استیناف تأیید کرده که هدایتی به استیل آذین بدهکار است، شماره نامه را بدهید تا اقدام کنیم که افاضلی، کعبی، عشوری زاد، انصاریان و... با تماس‌هایی اعلام کردند از باشگاه استیل آذین طلب دارند.

سعداوی: تهامی پس از مشکل هنگ کنگ نباید به تیم ملی دعوت می‌شد

در آخرین بخش برنامه نود، نعیم سعداوی در تماسی تلفنی در مورد سخنان ابراهیم تهامی و اینکه گفته بود او با توصیه در ترکیب اصلی ایران در بازی برگشت با استرالیا قرار گرفته بود گفت: من در دوران بازی و مربیگری‌ام همیشه بازیکن بی‌حاشیه‌ای بودم. نمی‌دانم چرا بازیکنی را دعوت می‌کنید که نقشی در راهیابی تیم ملی نداشته است و تنها هشت تا نه دقیقه در کل آن مسابقات بازی کرده است. اتفاق هنگ کنگ را همه بازیکنان آن زمان می‌دانند چه بود و اصلا پس از آن اتفاق نباید به تهامی اجازه هیچ فعالیتی را می‌دادند. حالا این که شما چگونه او را با این سابقه به برنامه دعوت می‌کنید، نمی‌دانم!

فردوسی‌پور در پاسخ به اظهارات سعداوی گفت: او برای فوتبال زحمت کشیده و حقش بوده در این برنامه باشد. همچنین این که در زندگی شخصی دیگران چه می‌گذرد به ما ربطی ندارد.

به جای تقدیر از مهدوی کیا، طلبش را بدهید!

در پایان برنامه نود، سعید شرینی با حضور روی خط برنامه نود درباره اظهارت درودگر گفت: سخنان ایشان بار حقوقی دارد و مطرح کردن آنها درست نبود. در مورد اینکه ایشان می‌گوید ما برخورد فیزیکی می‌کنیم، باید بگویم همه می‌دانند چه کسی برخورد فیزیکی می‌کند. ایشان در دیدار فوتسال قصد ادب یکی از بازیکنان را داشتند و برخورد فیزیکی انجام دادند.

وی افزود: او می‌خواست به رختکن ما بیاید و با بازیکنانمان دست بدهد و من هم گفتم برای بازی همه بازیکنان به زمین می‌آیند و پیش از آغاز مسابقه دو نیمکت با یکدیگر خوش و بش خواهند کرد. همچنین تقدیر از بازیکن ما نباید مجوز این شود که نود دقیقه بازیکنان ما از روی سکو فحش بشنوند؛ بهتر است، به جای تقدیر از مهدوی کیا، طلب ۲۵ میلیونی او از استیل آذین پرداخت شود.

نیم ساعت پایانی برنامه درباره مشکلات تیم گهر بحث شد.

پرسش و پاسخ نظرسنجی نود

پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که ایران در مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی چه مقامی به دست می‌آورد؟

۱ـ صعود مستقیم
۲ـ پلی اف
۳ـ حذف

که در پایان نزدیک ۵۲ درصد به گزینه دو (پلی آف) رأی دادند، ۲۹ درصد گزینه یک را برگزیدند و نزدیک به ۱۹ درصد گزینه سوم را برگزیدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶۶
انتشار یافته: ۱۰۰
سلام به همه
صبح بخیر خسته نباشید
سلام به همه
صبح بخیر
خداحافظ
قضیه شوالیه رو نپرسیدند ؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
قضیه لافه .
تهامی روی گل اول تیم ملی تاثیر داشت ، نه گل دوم.
پاسخ ها
هادی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
به نظر من اصلا نباید راجع به حاشیه های بازی ایران استرالیا صحبت شود. این تنها بازی است که پس از 15 سال هنوز کاممان را شیرین می کند. لطفا تلخش نکنید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
اصلا این تهامی کی هست؟؟؟
پامچال
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
كريم باقري روي گل دوم تاثير گذار بود نه تهامي
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
باید فاتحه فوتبال ایران را مثل خیلی چیزهای دیگه اش رو خوند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
تو كه ميپرسي "اصلا اين تهامي كي هست"!
حتما زمان بازي ايران و استراليا يا هنوز به دنيا نيومده بودي يا پستونك توي دهنت بود، اما بهر حال اگر برنامه ديشب نود رو ديدي بايد مي‌فهميدي كي هست اگر هم نديدي يه جستجويي توي اينترنت بكن مي‌فهمي كي هست
سلام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
تهامی کسی بود که می خواست کرنر بگیرد ولی توپ را بیرون زد بعدش در شروع از دروازه بود که مارک بوسنیچ توپ را شوت کرد و در برگشت گل دوم ایران زده شد؛ پس تهامی توی گل دوم تاثیر گذار بوده!!!!!
وای دم عادل گرم که تیککشو به کفاشیان انداخت...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
فایدش چیه
بازم دمتون دم
ساعت 3:12 شب و 90
بابا برنامه که هنوز تموم نشده عجب آدمایی هستین شما
هر آنچه در برنامه جنجالی دیشب 90 می گذرد نه گذشت. الان ساعت 3:15 است
تیکه عادل به اقای خنده
قابل توجه صادق درودگر :

آخرین برنامه نود به تاریخ 10 آذر در ارتباط تلفنی خود مدیرعامل ملوان بندر انزلی را بر روی خط آورد و وی ضمن اصرار به نوع ادبیات گفتاری خود سایتهای کشور را به قارچ تشبیه نمود .
صادق درودگر که بی ... و رفتار غیر ا..ی او در سالهای نه چندان دور با بازیکنان فوتسال بارها کشور عزیزمان را در رسانه های بیگ.. به یک سوژه خبری تبدیل کرده بود ، بدون مقدمه سایت ها را به قارچ تشبیه کرد که با توجه به اظهارات خودشان که هم اکنون در شهرستانی بسر می برد که یکی از نقاط با فرهنگ و با قدمت کشور است و امیدواریم رفتار و منش مردم انزلی در ایشان تاثیر بگذار و ادبیات گفتاری خود را منبعد تغییر دهند ، زیرا ایشان همین بس که بخاطر بسپارند : سایتها قارچ نیستند بلکه باغبانانی هستند که از هجوم قارچ ها اندیشه می کنند .
تهامی = لاف
تهامی خیلی زیاد لاف زد حرف هاش در مورد میناوند حتی اگه درست باشه بیان کردنش صحیح نبود
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
چند سال قبل یه کلیپی از میناوند در یه جای خاص با افرادی خاص تو نت پخش شد که میتونه دلیلی بر درستی حرفهای تهامی باشه
دمتوم گرم بیدارین
دمتوم گرم
اقای..این همه پول از کجا اورده که میخاد از همه تقدیر کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با تهامی: ="لاف"
تهامی پدیده ای بود
تهامی که خداییش خالی بند بود !!
(من 14 نفرو دریبل کردم ) یا خدا !!!
اون بنده خدا هم ریاکار بود :ی
با تهامی: ایمان بیاوریم به آغاز فصل"لاف"
خوشم مياد اينا با هم كه بد ميشن يكي يكي دست همو باز ميكنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
شرمنده اشتباه منفی دادم
تا زمانی که در فوتبال ما چنین مباحثی باشه، هیچ پیشرفتی پیدا نمی کنیم. افسوس...
آقاي عزيز ، شما كه ميگوييد تهامي لاف ميزند حالا كسي كه ميخواهد واقعيت ها را بگويد و كسي كه مستقيما" باعث شد تيم ملي به جام جهاني برود ميگوييد لاف ميزند ، راستش را بخواهيد اصلا" تيم ملي را چند تا از اين بازيكن هاي پولدار رهبري ميكرد نه مربي
بابا تهامی خودشو خیلی تحویل گرفته. نکنه خودشو با مسی اشتباه گرفته باشه!
اونقدر اجازه نمیدن یکی خودشو خالی کنه اینجوری میشه دیگه ...ییهو میترکه و همه رو با خودش میبره....خیلی از فوتبالیست های این کشور هم مثل بازیگراش وضعشون خرابه.....خراااااب....اونوقت میبینی عید ورداشته آورده به عنوان الگو داره معرفی میکنه .....
بنظر من عمدا فدراسیون ما بهترین شد تا کفاشیان سر کار بماند و ماهمچنان سیر نزولی خودمونو پیش بگیریم
صبح بخیر فقط اس اس ، رحمتی سرور عادله
پاسخ ها
ناشناس
| Japan |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
شما صحبت زیادی میزنین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
همون رحمتی هتریک رو میگی؟
ali
| United States |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
بی ادب
نام بردن از خطای میناوند بعد از این همه سال مناسب نبود..
این که مثل من دیگه نمی اد حرف مفتیه.
هر روز بهتر از دیروز است
غرور مایه شکست می شود
حاضرم با هر کارشناس فوتبال شرط ببندم که ایران به جام جهانی میرود .
مستقیم و بدون حضور در پلی آف هم میرود .
به دور یک چهارم نهایی هم صعود میکند .
البته در جام غفور جهانی !
سلام بازم دم عادل گرم لااقل یکی هست که به گندای فوتبالمون گیر بده جناب کفاشیان
کفاشیان اصلا به کسب نتیجه در زمین فوتبال اهمیت نمیده.اون فقط مشغول تلاش برای کسب نتیجه بر روی کاغذ است!
واقعا جفتک انداختن این ..ش در وسط زمین پر ..ف اینقدر ارزش داره .......خاک تو .. از امریکاییها یاد بگیرید(کم اهمیت دادن به فوتبال)...........حداقل مسابقات روباتیک دانشگاهها را رونق بدید (برای توسعه کشورتون موثرتر است).........زنده باد .. های قبرسی
تهامي اعجوبه اي بود كه تكرار شدني نيست اينو هركسي كه بازي هاشو از نزديك ديده تاييد ميكنه مخصوصا علي پروين.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
ای بابا!

مثل اینکه 80 درصد مردم ایرانیا متوهمند!

جهان سوم یعنی اینجا
هر کسی که هر خطایی کرده تا اخر عمر باید تاوان پس بده ، ایا ؟
توبه یعنی خدا تو رو بخشیده ما بنده ها چه کاره هستیم. فدراسیون ما با اقای کفاشیان چه گلی به سر ما زده ؟ در ضمن تو رو خدا یکی جلوی خرج بیخود و تیلیاردی بیت المال رو تو این فوتبال بی درو پیکر بگیره ! اقا فوتبال حصوصی شد هر کی پول داره پولش رو بیاره تو فوتبال بریزه دور . اما الان که پول از جیب مردم میره .
هيچ وقت از بازي تهامي خوشم نيومده بود بعدا اين ميگه مثل من كسي تو فوتبال دنيا نمياد اين هم شده مثل مسؤولان مملكت
میشه از هفته بعد این تیتر تکراریو استفاده نکنید !در ضمن اکثر کامنت ها هم تکراریه مثل هفته قبل !اینم تکرار نشه !اصلا چطوره هفته بعد اصلا بخش نظرات رو فعال نکنید
پاسخ ها
ali
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
خوبی شما ؟
درباره اون حرکت ژوزه بعد از بازی نپرسیدن؟؟؟؟!!!
تهامی واقعا در دوره خودش یک استثنا بود حتی بالاتر از خداداد ولی با باند بازیهای مسئولین تیم ملی روبروشد 
من دم در وایساده بودم!!!
به نظر من تهامی خیلی صادقانه حرفهایش را بیان نمود که بعضی از قسمتهای آن را میبایست نمی گفت در هر صورت شک نداشته باشید که همیشه این حق خوریها در فوتبال کشور ما وجود دارد
این تهامی فیلمی بودش میگفت 14 نفر رو دریبل زدم!!
فرودسی پور گفت مسی هم اینقدر دریبل نمیزنه..
گفت دوباره برمیگشتن بازیکنان و باز هم دریبل میکردم ((:
واقعاچرا این برنامه ای که مردم بیشتر از اون برنامه های .. سیاسی دوست دارن رو تا این حد دیر پخش میکنن.میتونن اون برنامه رو که قبلش پخش شد بزارن بعد از 90 پخش شه. من که هر کاری کردم 90 رو ببینم نتونستم.ولی بخاطر حفظ بهضی چیزا اون برنامه سیاسی رو به اجبار دیدم
خیلی خندیدیم چونکه فدراسیونمان اول آسیا شد و مهمان هم که ...
میناوند همون نبود که موقع فوتبالها میرفت نماز میخوند؟
بهترین فدراسیون فوتبال اسیا ، ایران!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چه لزومی داره اینقدر برنامه رو دیر شروع کنین و تا دیر وقت ادامه بدین؟مگه نمیگن خواب دیروقت واسه سلامتی ضرر داره,اونوقت یه برنامه ورزشی باید اینموقع باشه!!یعنی خیلی برنامه های خوبی داره!!!! که جایی برای90نیس زودتر پخش شه؟؟؟؟؟؟
ابراهیم تهامی را من از زمان دانشجویی که در تیم امید استقلال اهواز بودم و با ایشان افتخار بازی داشتم میشناسم.. بیشتر حرفاش درست بود ..در خصوص دریبل هم باید بگویم واقعا دریبل زن قهاری بود که یک تیم را به هم میریخت و چند نفر با هم توپ را نمیتوانستند بگیرند از او
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
من نمیدونستم کرمانشاهیا هم لاف زنن!

خوبه در و تخته بهم میان!
حرفهای ابراهیم تهامی کاملا درست بود
همیشه همین بوده هیچ وقت در تاریخ فوتبال ایران تیم ملی را بهترینهای ایران تشکیل نداده ان همیشه بی عدالتی بوده و حتی گاهی بازیکنان ذخیره سرخابی ها به بازیکنان آماده تیمهای دیگه ترجیح داده میشدن همین حالا عبدالله کرمی از فولاد و امید ابراهیمی از سپاهان باید فیکس تیم ملی باشن اما چون نه تو دو تیم مافیایی فوتبال ایران بازی می کنن و نه متاسفانه پدر و مادری دارن که یکیشون خارجکی باشه!!! باید به ناحق از تیم ملی به دور باشن.
خیلی جالبه نتایج مسابقه نظر سنجی قبلی در مورد صعود به جام جهانی رو اگر با نظر سنجی اخیر مقایسه کنید متوجه می شوید که فدراسیون ما واقعا برتر بوده است!!
اگر دعوای پخش شده مایلی کهن وقلعه نویی را در برنامه دیشب دیده باشید متوجه میشوید دقیقا جواب حرفهای همدیگر را وبلافاصله می دهندکه این ممکن نیست مگر با یک سناریو قوی که توسط برنامه 90 طراحی شده است تا دوباره یک آشوب در خانواده فوتبال راه بیاندازند وبه اصطلاح این بزرگان نیز با تمام ادعایی که دارند باز ی می خورند تورا به خدا اینقدر به این فوتبال کثیف وبی حاصل بها ندهبد . این فوتبال آن چیزی نیست که درجهان از آن به عنوان صنعت یاد می کنند. ح.د
سلام
چقد این ورزش و خصوصا فوتبال ما حاشیهدارد
چقدر بی فرهنگی
چقد مسائل پشت پرده
تازه ما گوشه کوچیکشو بعد از سالها متوجه میشویم
ناپاکی.فساد.فحاشی.بی احلاقی و .....
کاش هممون مرد باشیم و به اشتباهاتمون اعتراف کنیم و اگه انتقاد درستی از ما میشه رو بپذیریم و لج نکنیم اونوقت فضای ورزشی جامعه زیبا و ارزشی میشه
الهی آمین
مچ گیری عادل از درودگر جالب بود
به جای تقدیر از مهدوی کیا ، طلبش رابدهید
آقای عابر بانک این همه تیم خریدی به بازیکنان تیم ملی ماشین میدی اگه راست میگی ی درمونگاه واسه ما پایین شهریها بزن
پاسخ ها
فرزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
اقای عابر ششصد میلیارد تومان فعلا بدهی بانکی دارند که پرداخت نمی کنند.
کیوان
| United States |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
امان از دو رویی و تزویر و مال حرام.......من دقیقا میدونم مال هدایتی چطور بدست امده...........واسه همینه که هیچ وقت موفق نمیشه و هر روز بیشتر ریا کاریاش رو میشه
اخراجی های پرسپولیس مازیار زارع و پژمان نوری از محسن خلیلی یاد بگیرن
اخراجی های پرسپولیس مازیار زارع و پژمان نوری زبان دراوردن!!
پژمان نوری هم بی ربط حرف میزد
بازم خود جوش داوری بسود استقلال !
در بازی استقلال پنالتی این تیم بیرون از محوطه جریمه بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
اگه یه ذره فوتبال بلد باشی فوتبال ببینی خودت کارشناس میشی. چون قطعا داخل بودحتی اگه روی خط هم بوده باشه باز پنالتی بود. به نظر برخی کارشناسان نود اعتنا نکن. راستی اینم بگم اگه داورا اشتباه هم گرفتن تو این لیگ اشتباه شون امتیازی واسه استقلال نداشته. می تونی مرور کنی.امیدوارم روزی بالای جدول کنار استقلال ببینیمتون.
از حرکات مازیار زارع متنفر شدم..
خوبه گل مازیار زارع آفساید بود . عقده ای شد که از پرسپولیس اخراج شد مثل پژمان نوری
تهامی بچه آبادانه!
در بازی سپاهان و گهر داور یک پنالتی بسود سپاهان نگرفت نه گهر
اصلاح کنيد.
هر موقع که پرسپولیس با ملوان بازی داشته و مازیار زارع هم تو زمین بوده، این بازی به چالش و جنجال و درگیری کشیده شده!!!!!
باور ندارید؟ به تاریخجه و سوابق بازیها مراجع کنید...
پرسپولیس سرور استقلاله
ههه ههه ههه اقاي شادابيان جايزه گرفت
آقا درودگر اون زمان که تو بخش مستقیم بازی تیم ملی فوتسال گوش بازیکن تیم ملی رو پیچیوندی ، پرتش کردی بیرون ، یاد کار فرهنگی نبودی آقای با فرهنگ ؟
اي كاش تيم ملي ايران اون سال سعود نمي كرد بعد از اون سعود خيلي از مشكلات فوتبال ايران پشت پيروزي ايران بر استراليا مخفي ماند كه حالا مثل يك زخم بد عفوني سر باز كرده كه باعث شده فوتبال ايران پشت سر هم درجا بزنه. حالا هم باز مشكلات پشت انتخاب برترين فدراسيون در حال مخفي ماندن است 
چرا در فوتبال ایران شایسته سالاری نیست؟
چرا کسی در تیمی با پرداخت رشوه دوسال کاپیتان تیمی آن هم در لیگ برتر باید باشد؟
سلام
یه سایتم قسمت های نود رو واسه دانلود میزاره گفتم اگه صلاح میدونید قرار دهید
مردم استفاده کنن
90tv3.ir
عجب ادمیه این میناوند!!!!!!!!!
با تهامی رفته ... بازی، فرستادش دنبال نخود سیاه،میدونسته دهن لقه،میناونده شانس اورده تهامی تو نرفته،وگرنه معلوم نبود چی میگفت دیشب
فردوسی پور هم شورشو دراورده

میخواد خاطره ملبورن رو لوث کنه

یعنی بهتر از تهامی کسی نبود که دعوتش کنه

فردوسی پور اگه راست میگه از ایرادات و اشکالات مردان سیاسی فوتبال رو بگه و از اونها در برنامه دعوت کنه مثلا جناب وزیر ورزش!
استفاده از واژه play off درست نیست.
واقعا حق تهامی رو خوردن.صدا وسیمای خوزستان هم اگر فیلم دریبل های تهامی رو داره ،واسه 90 هفته آینده بفرسته
ابراهیم تهامی عجوبه ای بود در زمان خودش کاش فیلم یکی از بازی هایش رو میدید به دریبل هایش و توان به هم ریختن خط دفاعیش ایمان می آوردید واقعا حقش ضایع شد انشاالله که این باند بازی ها در فوتبال ما کمتر بشه
خدا کنه فوتبالمون سالم بشه،چه قدر گند میزنن؟آخه تا کی؟
بی خیال
تهامی یکی از بهترینهای زمان خودش بود
بابا میناوند که مداح بود اسمون این چه کاری بود کردی دادا
ابراهیم تهامی بازیکن بسیار خوبی بود . کسانی که اورا با مسی مقایسه می کنند بدانند اگر او در کودکی توسط یک استعداد یاب خوب کشف می شد . ودر شرایط بهتر فرهنگی و مادی رشد می کردبه شما قول می دهم که مسی زمان خودش می شد .
یکی ازمشکلات فوتبال مااین برنامه نوداست هرچندبنده ازمشتریان همیشگی این برنامه هستم
من دم در ایستاده بودم، فیلم هم گرفتم، همه اونایی هم که رفتن تو رو دیدم،اسامی رو هم دارم، تعداد خیلی بیشتر از ایناست
به من چه بيايدبريم بخابييم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل