بازدید 12062

8 شرکت بازاریابی شبکه‌ای مجوز فعالیت گرفتند

کد خبر: ۲۸۷۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۵ 27 November 2012
معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت گفت: 8 شرکت بازاریابی شبکه‌ای مجوز فعالیت گرفتند.
 
به گزارش فارس حسن رادمرد صبح امروز در یک نشست خبری اظهار داشت: از سال 88 ضرورت ایجاد بستر قانونی برای عرضه محصولات تحت شیوه‌های نوین قانونی جهت قانونمند کردن شیوه بازاریابی شبکه‌ای ایجاد شده است و بر این اساس دستورالعمل تاسیس و نحوه فعالیت در بازاریابی شبکه‌ای تدوین و ابلاغ شد.

وی افزود: بازاریابی شبکه‌ای روشی است که می‌تواند ما را به سمت نظام توزیع نوین سوق دهد چرا که با حذف واسطه‌ها کالا از تولیدکننده به مصرف‌کننده نهایی می‌رسد.

رادمرد گفت: از سال گذشته و ابلاغ دستورالعمل بازاریابی شبکه‌ای و با همکاری نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات 8 شرکت موفق به کسب مجوز بازاریابی شبکه‌ای در رسته‌های صنفی محصولات بهداشتی،؛ مصنوعات طلا، مواد غذایی، صنایع دستی مصنوعاتی با کاربری انرژی نوین و دستگاه‌های کاهنده مصرف انرژی شدند.

وی افزود: 3 شرکت در گروه‌های کالاهای البسه و لوازم ورزشی،‌پوشاک ملی و لوازم خانگی در حال دریافت مجوز لازم و انجام امور مربوط هستند.

رادمرد گفت: بازاریابی شبکه‌ای می‌تواند در هر شرکت 50 تا 70 هزار نفر ایجاد اشتغال کند.

وی در پاسخ به سوال فارس اظهار داشت: کلیه شرکتهایی که مجوز فعالیت گرفته‌اند شرکت‌های داخلی و کالاهایی که عرضه می‌کنند کالاهای داخل است.

رادمرد گفت: کالاهایی که در شرکتهای بازاریابی شبکه‌ای توزیع می‌شوند باید طرح شبنم و ایران کد داشته باشند.

وی افزود: در حال حاضر 80 شرکت مقتاضی مجوز بازاریابی شبکه‌ای در نوبت هستند و ما با حساسیت ویژه و همکاری نیروی انتظامی و اطلاعات این مجوزها را صادر می‌کنیم تا با رعایت همه موارد هیچگونه کلاهبرداری در این زمینه صورت نگیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها