بازدید 1849

پذیرش آتش‌بس شکست رژیم‌صهیونیستی بود

کد خبر: ۲۸۷۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۲ 24 November 2012
یک عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس تأکید کرد که پذیرش آتش‌بس با همه شروط مقاومت، تلخ‌ترین شکستی بود که رژیم صهیونیستی تاکنون با آن روبرو شده است.

ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‌آباد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به پذیرش آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی با همه شروط مقاومت پس از جنگ 8 روزه، اظهار داشت: این تقاضا و پذیرش آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی از تلخ‌ترین حوادثی است که این رژیم از ابتدای تأسیس تاکنون با آن مواجه شده است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی خودش را همیشه دست برتر می‌دانست و تصور می‌کرد یک رژیم آهنینی است که هر وقت اراده کند، می‌تواند کشورهای عربی را مورد تاخت و تاز قرار دهد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بر همین اساس یادآور شد: گروه‌های مقاومت در جهان اسلام که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به وجود آمدند با اعتماد به نفسی که داشتند، توانستند به همه جهانیان نشان دهند که این رژیم پوشالی در حدّی نیست که چنین جایگاهی برای خود قائل باشد.

وی ادامه داد: در جنگ‌های 33 روزه رژیم صهیونیستی با حزب‌الله لبنان، 22 روزه این رژیم با غزه و این بار در جنگ 8 روزه دیگری با مقاومت، ثابت شد که هیمنه رژیم صهیونیستی پوشالی است و این رژیم در 3 جنگ اخیر، با شکست مفتضحانه‌ای مواجه شده است.

ابراهیم آقامحمدی در خاتمه خاطرنشان کرد: در جنگ 8 روزه رژیم صهیونیستی با مقاومت، شهرهای مهم سرزمین‌های اشغال‌شده مانند تل‌آویو مورد اصابت موشک‌های مقاومت قرار گرفت و این رژیم با یک رویداد غیرمترقبّه مواجه شد و بیم آن می‌رفت که خود مردمان سرزمین‌های اشغالی علیه دولت نتانیاهو به پا خیزند، رژیم صهیونیستی برای اینکه با شکست بزرگتری روبرو نشود، مجبور شد آتش‌بس را با همه شروط مقاومت بپذیرد و این تلخ‌ترین شکستی بود که این رژیم تاکنون با آن روبرو شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل