بازدید 26649
۲
سرمربی پرسپولیس به سبک استقلالی‌ها عدد 4 را نشان می‌دهد!

تصاویر / 4 انگشتی استقلالی ها ؟

کد خبر: ۲۸۶۳۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۲ 20 November 2012
مدت‌هاست که استقلالی‌ها به یاد پیروزی در 4 دربی پیاپی عدد 4 را در عکس‌های خود نشان می‌دهند و کمتر کسی فکر می‌کرد سرمربی پرسپولیس نیز به این شکل عکس بگیرد. با این حال کمتر کسی فکر می کرد که سرمربی پرتغالی پرسپولیس نیز به سبک استقلالی ها رفتار کند اما به نظر می رسد وی از این سبک جدید کاملا بی خبر است.

یکی از این هواداران از ژوزه درخواست کرد در کنار وی عکس یادگاری بگیرد و با شیطنت از وی خواست عدد 4 را نشان دهد و سرمربی پرسپولیس نیز بی خبر از نیت این هوادار او را همراهی کرد!

هواداران پرسپولیس هنوز به یاد دارند که فرهاد مجیدی در بازی الغرافه قطر با پرسپولیس پس از اخراج از بازی به سمت آنها رفت و به خاطر شعارهایشان عدد 4 را به آنها نشان داد.

 یکی از عادت های این روزهای هواداران استقلال عکس گرفتن با اعضای پرسپولیس و نشان دادن مخفیانه عدد 4 است.


البته در برخی مواقع نیز هواداران استقلال به هدف خود نمی رسند، مانند زمانی که یکی از آنها قصد داشت در هنگام عکس گرفتن با کریمی نقشه خود را پیاده کند اما شماره 8 قرمزها با تیزهوشی کاری کرد که خاطره 6 گل سال 52 پرسپولیس به استقلال زنده شود!

در دیدار پرسپولیس برابر راه آهن نیز بهادر عبدی در واکنش به شعارهای تماشاگران به سمت آنها رفت و با وجود اینکه سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را داشت، عدد 4 را به نشانه اعتراض به آنها نشان داد.


منبع: نامه
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۲
عالیههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
عالیههههههههههههههه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل