بازدید 6505
منچستر بازی باخته را از ویلا برد

منچستر باز هم برد، توقف فولام با دژاگه

تیم فولام که از ˈاشکان دژاگهˈ ملی پوش ایرانی سود می برد، دقایقی پیش و در آغاز هفته یازدهم لیگ برتر انگلستان تیم آرسنال را در ورزشگاه ˈاماراتˈ لندن متوقف کرد. ضمنا تیم فوتبال منچستر یونایتد با پیروزی در خانه استون ویلا همچنان در صدر جدول رده بندی لیگ برتر باقی ماند.
کد خبر: ۲۸۴۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۹ 11 November 2012
 به گزارش «تابناک»، تیم فولام که از ˈاشکان دژاگهˈ ملی پوش ایرانی سود می برد، دقایقی پیش و در آغاز هفته یازدهم لیگ برتر انگلستان تیم آرسنال را در ورزشگاه ˈاماراتˈ لندن متوقف کرد.
در این دیدار پر گل که با نتیجه تساوی 3 بر 3 به پایان رسید، برای تیم آرسنال ˈجیرودˈ در دقایق 11 و 69 و ˈپودولوسکیˈ‌ در دقیقه 23 گلزنی کردند و گل های فولام را ˈدیمیتار برباتوفˈ در دقیقه 11 و 67 از روی نقطه پنالتی و ˈ آلکساندر کاکا نیکلیکˈ دردقیقه 40 وارد دروازه آرسنال کردند.

ˈاشکان دژاگهˈ ملی پوش ایرانی که فصل گذشته در تیم وولفسبورگ عضویت داشت و در این فصل برای تیم فولام بازی می کند، برای نخستین بار از آغاز این فصل در ترکیب تیم فولام قرار داشت.

در  آخرین دیدار از شب اول هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال منچستر یونایتد موفق شد در خانه استون ویلا به برتری 3-2 برسد و با 27 امتیاز همچنان به صدرنشینی خود ادامه دهد.

منچستر یونایتد در حالی در این دیدار به برتری رسید که تا دقیقه 58 با 2 گل ویمن از حریف خود عقب بود و در نیم ساعت پایانی با 2 گل هرناندز (چیچاریتو) و گل به خودی بازیکن استون ویلا نتیجه بازی را به سود خود رقم زد و با کسب 3 امتیاز 27 امتیازی شد و صدرنشین ماند. استون ویلا هم با 9 امتیاز در رده هفدهم باقی ماند.

نتایج سایر دیدارهای امشب:


آرسنال 3-3 فولام

اورتون 2-1 ساندرلند

ريدينگ 0-0 نوريچ

ساوتهمپتون 1-1 سوانسي

استوک 1-0 کوئينزپارک رنجرز

ويگان 1-2 وست برومویچ

برنامه بازیهای فردا:

منچسترسیتی - تاتنهام

نیوکسل - وستهام

چلسی - لیورپول
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها