بازدید 6201

پیگیری کشته شدن پلنگ‌ها در مجلس

کد خبر: ۲۸۴۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۰ 10 November 2012
عضو فراکسیون محیط زیست مجلس با اشاره به کشته شدن پلنگ‌ها در هفته‌های اخیر گفت: مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست را برای پاسخگویی درباره کشته شدن این پلنگ‌ها به مجلس دعوت می‌کنیم.

به گزارش فارس، کمال‌الدین پیرموذن اظهار داشت: باتوجه به کشته شدن یک پلنگ در دماوند و یک پلنگ دیگر در سیستان‌ و بلوچستان مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست را برای پاسخ گویی به این مسئله به مجلس و فراکسیون محیط زیست دعوت خواهیم کرد.

وی گفت: در صورت قانع نشدن اعضای فراکسیون محیط زیست از توضیحات مسئولان محیط زیست موضوع تحقیق و تفحص مطرح خواهد شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه به فرارسیدن فصل سرما اشاره کرد و گفت: در فصل سرما و با توجه به بادها و توفان‌هایی که رخ می‌دهد مسئله توفان نمک دریاچه ارومیه همچنان ادامه خواهد داشت.

عضو فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دریاچه ارومیه در حال حاضر نیازمند تصمیم جدی مسئولان و عملیاتی شدن طرح‌ها است که در غیر این صورت در فصل سرما مشکلات مختلفی برای ساکنان منطقه به وجود خواهد آورد.

پیرموذن ادامه داد: غیر فعال شدن چاه‌های آب اطراف دریاچه، تامین حق‌آبه دریاچه ارومیه، انتقال آب از رود ارس و عملیاتی شدن طرح‌های احیای دریاچه ارومیه از جمله مطالبات مردم آذری زبان و سپس مردم ایران است.

وی اضافه کرد: بر این اساس موضوع دریاچه ارومیه و مطلوب‌تر شدن وضعیت آن را در مجلس و از طرق مختلف پیگیری خواهیم کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی