بازدید 62293

مهلت تعویض کارت پایان خدمت

کد خبر: ۲۸۴۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۶ 10 November 2012
رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با تصریح کرد: مقتضی خدمت‌های سال 85 به بعد، تا پایان سال مهلت دارند نسبت به تعویض کارت پایان خدمت خود اقدام کنند.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا سردار سید حمید صدرالسادات با اشاره به اینکه از 22 مهرماه امسال‏، تعویض کارت پایان خدمت در کشور آغاز شده است، تصریح کرد: کسانی که از تاریخ 1/1/85 به بعد خدمتشان به اتمام رسیده باید برای تعویض کارت پایان خدمت با در دست داشتن مدارک لازم به دفاتر پلیس + 10 مراجعه کنند.

وی یادآور شد: مقتضی خدمت‌های سال 85 به بعد، تا پایان سال مهلت دارند تا نسبت به تعویض کارت پایان خدمت خود اقدام کنند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا، با اعلام اینکه استقبال مردم برای تعویض کارت‌های معافیت بسیار خوب بوده است، خاطرنشان کرد: تا کنون بیش از یک میلیون و 300 نفر اقدام به تعویض کارت معافیت خود کرده‌اند.

سردار صدرالسادات در خصوص افرادی که براساس زمان بندی‌های اعلام شده، موفق به تعویض کارت معافیت خود نشدند، اظهار داشت: با توجه به اینکه کارت‌های معافیت قدیمی فاقد اعتبار هستند، لذا این افراد هرچه سریع تر برای تعویض کارت‌های معافیت، اقدام کنند.

متقاضیان برای اطلاع از مدارک لازم برای تعویض کارت معافیت و پایان خدمت می‌توانند به سایت سازمان وظیفه عمومی در سایت پلیس به نشانی www.police.ir مراجعه کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر