بازدید 17007
۱
استعدادها پشت خط لابی‌بازها!

دیپورتی مظلومی ، پدیده جدید فوتبال

کد خبر: ۲۸۴۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۱ - ۰۰:۴۴ 10 November 2012
پرویز مظلومی در زمان حضورش در استقلال بازیکنی جوان به نام یعقوب کریمی را به راحتی از دست داد و حالا وی به ستاره لیگ ایران تبدیل شده است.
به گزارش نامه، یعقوب کریمی یکی از بازیکنان جوان استقلال بود که در زمان مربیگری پرویز مظلومی اجازه خودنمایی پیدا نکرد و در نهایت به نفت تهران منتقل شد تا به قول مظلومی با تجربه‌تر شود!

سرمربی وقت استقلال اما در آن زمان از آینده دار بودن بازیکن دیگری سخن می گفت. از جوانی به نام حسین علوی که قرار بود به مرور مورد استفاده قرار گیرد ولی حتی یک دقیقه نیز بازی نکرد و بعدا مشخص شد که بازیکنی سفارشی بوده است.

امروز هیچکس خبری از حسین علوی ندارد و مظلومی نیز هرگز پاسخی صریح به این سوال نداد که دلیل جذب این بازیکن چه بود و چرا به وعده اش مبنی بر استفاده از وی عمل نکرد

یعقوب کریمی اما به یکی از ستاره های نفت تبدیل شده و توانسته نظر کارلوس کی‌روش را نیز به خود جلب و در عین جوانی لباس تیم ملی را بر تن کند.

وی که از بازی نکردن در استقلال ناراحت است پس از درخشش در نفت تهران و در مصاحبه ای تاکید کرد: "متاسفانه در جایی که باید دیده می‌شدم، به حقم نرسیدم و از این بابت خیلی ناراحت هستم. انتظار داشتم در استقلال حداقل یک بازی به من فرصت می‌دادند اما هیچ وقت این اتفاق رخ نداد تا بالاخره از این تیم جدا شدم، باور کنید حاضر بودم با 10 میلیون در استقلال بازی کنم اما متاسفانه در استقلال قدر هیچ‌کس را نمی‌دانند."

کریمی که در بازی دوستانه برابر تاجیکستان روز پرفروغی داشت و دو بار موفق به گلزنی شد، نشان داد می توان روی او به عنوان یکی از بازیکنان خوب فوتبال ایران حساب کرد اما هنوز هم کسی نمی داند چرا در تیم های بزرگی مانند استقلال و پرسپولیس، استعدادهایی چون کریمی باید پشت خط سفارش شده ها بمانند و در دیگر تیم ها خود را نشان دهند.

جالب اینجاست که سرخابی ها به راحتی این استعدادها را از دست می دهند و چند سال بعد که درخشش آنها در دیگر تیم ها را می بینند، تلاش می کنند با صرف هزینه ای بالا دوباره آنها را جذب کنند!

سالهاست که در پایان هر فصل و در زمان نقل و انتقالات پرسپولیسی ها به دنبال جذب هادی عقیلی بوده و هر بار صحبت از ارائه پیشنهادی نجومی برای جذب این مدافع ملی پوش مطرح می شود ولی شاید خیلی ها ندانند که پرسپولیس در سال 80 مدافعی جوان به نام هادی عقیلی داشت که در این تیم یک نیمکت نشین بود و تلاشی برای سرمایه گذاری روی او انجام نشد تا محمد مایلی کهن او را به سایپا ببرد و سالها بعد سر از سپاهان درآورد و به یکی از بهترین مدافعان ایران تبدیل شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۱
همه میدونن پرسپولیس بازیکن سازه، اون استقلاله که ستاره های اینور و اونورو جمع میکنه که قهرمان بشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی