بازدید 4591
۱

تشخیص سرطان ظرف 20 دقیقه

کد خبر: ۲۸۲۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۹ 04 November 2012
پزشکان انگلیسی برای اولین بار در جهان موفق به تولید تکنیک جدید تشخیص سرطان شده‌اند که می‌تواند ظرف 20 دقیقه این بیماری را شناسایی کند.
 
به گزارش ایسنا، این وسیله جدید هم چنین می‌تواند داروی مناسب برای درمان سرطان شناسایی شده را نیز تعیین کند.
 
به گزارش روزنامه دیلی میل، این وسیله موسوم به «تومورنما» به پزشکان، پرستاران و حتی متخصصان داروساز امکان می‌دهد که بتوانند به سرعت تمام انواع سرطان را تشخیص دهند.
 
متخصصان انگلیسی امیدوارند که این وسیله جدید و کارآمد ظرف سه سال آینده در این کشور مورد استفاده قرار بگیرد. وسیله جدید با همکاری مشترک کارشناسان شرکت خصوصی Quantu MDx و متخصصان علوم پزشکی دانشگاه نیوکاسل و دانشگاه شفیلد تولید شده است.
 
این متخصصان ادعا کرده‌اند که این تکنیک تاثیر چشمگیری در تشخیص سریع و صحیح بیماری سرطان در آینده خواهد داشت. این تکنیک به جراحان امکان می‌دهد که فورا بیشتر بخش‌های تومور را از بدن بیماران خارج کرده و رژیم درمانی مناسب با نوع سرطان را برای آنها تجویز کنند.
 
تولید کنندگان وسیله جدید تشخیص سرطان پیش بینی کرده‌اند که با استفاده از این تکنیک می‌توان طول عمر حدود 12 میلیون بیمار مبتلا به سرطان در سراسر جهان را که بیماری آنها به تازگی تشخیص داده شده را افزایش داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
با سلام و احترام
موسسه خیریه بهنام دهش پور ، نام جوان قهرمانی را بر پیشانی دارد که در آغاز هفدهمین بهار زندگی اش به بیماری سرطان مبتلا شد و طی سه سال جدال با این بیماری در سن 21 سالگی در گذشت. وی با وجود بیماری شدید تمام وقت خویش را صرف کمک رسانی به هموطنان مبتلا به سرطان کرد. پس از او که آغازگر این راه عظیم بود، خانواده، دوستان و دیگر داوطلبین راه او را تا به امروز که بیش از یک دهه از فعالیت موسسه خیریه بهنام دهش پور می گذرد ، ادامه دادند.
رسالت سازمانی این موسسه ارائه خدمات رایگان درمانی، پزشکی، بهداشتی و فرهنگی در سطح بین المللی به بیماران نیازمند و بی بضاعت مبتلا به سرطان و خانواده های آنها بدون هرگونه محدودیت سنی، جنسی، ملیتی، مذهبی ویا نوع و مرحله بیماری سرطان است.
این موسسه سازمانی غیر دولتی(NGO) است و کلیه خدمات خود را بدون هیچ گونه وابستگی به سازمان ها و ارگان های دولتی ارائه و تامین می نماید. اکنون پس از 16 سال مفتخریم تا به پشتوانه بیش از 3400 عضو داوطلب ، به فعالیت خود ادامه دهیم. کلیه درآمدهای این موسسه از کمکهای مردمی و عواید حاصل از برگزاری مراسم مختلف تامین می گردد.

ازآنجا که ارتباط با جامعه، نیک اندیشان و مددجویان، یکی از ارکان اساسی برای آشنائی با آرمان، ماموریت و رسالت سازمانی موسسه خیریه بهنام دهش پور می باشد، از این رو خواهشمند است ترتیبی اتخاذ فرمائید تا امکان درج رایگان بنر این موسسه در وب سایت شما فراهم شود.

ضمناً خواهشمند است در این خصوص با دفتر موسسه خیریه بهنام دهش پور به شماره تلفن 22710202 واحد حامیان تماس حاصل نمایید. در صورت امکان شماره تلفن مسئول مربوطه را جهت پیگیری به همین آدرس ارسال نمایید.
با تشکر از بذل توجه و عنایت جنابعالی.
دعای خیر بیماران دردمند بدرقه راهتان
موسسه خیریه بهنام دهش پور
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی