بازدید 10872
دبیر کل حزب وحدت و همکاری ملی در غرفه «تابناک» گفت:

تنها یک دولت ائتلافی، مشکلات کشور را حل خواهد کرد

در انتخابات سال آینده، باید جریانات ریشه‌دار و معتدل انقلاب اسلامی از هر دو جریان سیاسی اصلی کشور باشند و اجازه ندهند، جریاناتی که ریشه‌ای ندارند و انقلاب و جمهوری اسلامی برای آنان اهمیت ندارد، خود را تنها گزینه انتخابات معرفی کنند.
کد خبر: ۲۸۲۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۷ 03 November 2012
محمد رضا راه چمنی بر این باور است که تنها یک دولت ائتلاف ملی با حضور شخصیت‌های برجسته انقلاب اسلامی می‌تواند به بهترین شکل کشور را اداره کند.

دبیر کل حزب وحدت و همکاری ملی با حضور در غرفه تابناک در نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری به خبرنگار ما گفت: در یک دولت ائتلافی، افراد برجسته، صاحب‌نظر و کاردان، هر دو جناح اصلی کشور به شرط پذیرش یک مدیریت واحد، می‌توانند مدیریت کشور را ارتقا داده و از همه پتانسیل‌های کشور استفاده بهینه کنند.

راه چمنی در همین ارتباط افزود: گروهایی از اصلاح‌طلبان معتدل که چهارچوب نظام و خط امام و رهبری برای آنان اولویت اول و آخر است، می‌توانند با همکاری اصولگرایان معتدل یک دولت کارآمد و ملی برای چهار سال آینده کشور ایجاد و امور کشور را به سمتی پسندیده هدایت کنند.

این فعال سیاسی که سابقه ریاست سازمان بهزیستی کشور را نیز بر عهده دارد، ادامه داد: در انتخابات سال آینده، باید جریانات ریشه‌دار و معتدل انقلاب اسلامی از هر جریان سیاسی اصلی کشور باشند و اجازه ندهند جریاناتی که ریشه‌ای ندارند و انقلاب و جمهوری اسلامی برای آنان اهمیت ندارد خود را تنها گزینه انتخابات معرفی کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر