بازدید 59668

جديدترين جنايات صدام در كشتار اسراي ايراني

اين كارشناس به نقل از اين جنايتكار بعثي مي‌افزايد: بر روي برخي از اسراي تير باران شده آهك يا مواد شيميايي يا اسيد مي‌پاشيدم تا اثري از آنها باقي نماند.
کد خبر: ۲۸۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۸۷ - ۱۶:۰۵ 06 December 2008
يك افسر ارشد گارد رياست‌‌جمهوري عراق در بازجويي اخير خود با اعتراف به شكنجه با سوزاندن، قطع اعضاي بدن و كشتار هزار اسير ايراني گوشه‌اي ديگر از جنايات صدام معدوم عليه ملت ايران را فاش كرد.

به گزارش فارس، «علي البغدادي»، محقق و كارشناس عراقي با اعلام اين مطلب گفت: اين افسر بعثي از جلادان ماشين جنايت جنگي صدام عليه مردم عراق و ايران است كه در پرونده خود اوراق سياه بسيار زيادي دارد.
البغدادي افزود: فرد دستگير شده سرهنگ «عبدالرشيد الباطن» نام دارد و بازپرس ويژه گارد رياست جمهوري عراق در جنگ عليه ملت ايران بوده است.
وي گفت: اين سرهنگ بعثي به خوبي به زبان فارسي و فرهنگ و تاريخ ايران مسلط است و پيش از آغاز جنگ تحميلي عليه ايران توسط استخبارات (اطلاعات) ويژه عراق و صدام براي تحصيل زبان فارسي به تهران اعزام مي‌شود.
البغدادي تصريح كرد: سرهنگ عبدالرشيد در بهار 1975 ميلادي (اوايل دهه پنجاه شمسي) در رشته زبان و ادبيات فارسي از دانشگاه تهران فارغ‌التحصيل شده است و با آغاز جنگ و تجاوز بعثي‌ها به ايران مأموريت مي‌يابد اسراي ايراني خط مقدم جبهه‌ها را بازجويي و از آنان كسب اطلاعات كند.
اين پژوهشگر عراقي تأكيد كرد: اين افسر بعثي عراقي كه چند بار مستقيم به صدام معدوم گزارش داده است، به خاطر جنايات جنگي بي‌شمار خود به دريافت مدال و نشان از سردار نگون بخت قادسيه رسيده است.
البغدادي افزود: عبدالرشيد در بازجويي‌هاي خود اعتراف كرده است كه به دستور فرماندهان ارشد ارتش و به ويژه گارد رياست جمهوري كه از صدام دستور مستقيم داشتند، بيش از هزار اسير ايراني را كشته‌ است.

وي افزود: اين جنايتكار جنگي در جريان بازجويي‌هاي خود اعتراف مي‌كند كه اسراي ايراني را پيش از به شهادت رساندن شكنجه‌هاي شديد مي‌داده است؛ براي مثال وي درباره يك اسير ايراني كه بر اثر اصابت مين پايش را از دست داده بود، مي‌گويد زماني كه اين اسير را بازجويي مي‌كردم به علت مقاومتش شروع به قطع انگشتان دستانش نمودم پس از قطع هر انگشت و به فاصله هر دو دقيقه پس از قطع محل قطع شده را با فندك مي‌سوزاندم تا اينكه تمام انگشتانش را بريدم، اما مقاومت حيرت‌آور او كه بسيار جوان هم بود، من را خشمگين ساخت و با اره پاي او را نيز قطع كردم، اما اين اسير ايراني هيچ اطلاعاتي نداد.
اين جنايتكار جنگي كه در پرونده‌اش كشتار و اعدام‌هاي فجيع شيعيان و اكراد عراقي نيز ديده مي‌شود، در 22 سپتامبر 1985 و در سال پنجم جنگ نيز در يك قتل عامل اسراي ايراني 22 رزمنده جمهوري اسلامي ايران را كه همگي زير 20 سال سن داشتند، با شليك تير خلاص بر سرشان به شهادت مي‌رساند، در حالي كه اين اسيران همگي دستهايشان بسته بوده و قرباني وحشيگيري اين جنايتكار جنگي شده‌اند.

البغدادي در ادامه افزود: جنايات عبدالرشيد الباطن در سال‌هايي به دستور صدام روي مي‌داده است كه رژيم منفور بعث مورد حمايت‌هاي آمريكا، شوروي و كشورهاي مدافع حقوق بشر اروپايي قرار داشته است.
وي از قول اين جنايتكار بعثي مي‌گويد: سرهنگ عبدالرشيد تأييد مي‌كند كه صدام در اعدام بيش از 450 اسير ايراني مستقيم و به همراه گروهي از همراهان هميشگي خود در تيم حفاظتش دست داشته است.

اين كارشناس به نقل از اين جنايتكار بعثي مي‌افزايد: بر روي برخي از اسراي تير باران شده آهك يا مواد شيميايي يا اسيد مي‌پاشيدم تا اثري از آنها باقي نماند.

البغدادي به نقل از اين بعثي جنايتكار تصريح مي‌كند كه وي در بازجويي‌هاي خود اعتراف كرده است، تا آنجا كه در جريان بوده، ماشين جنگي جنايات صدام معدوم شش هزار اسير ايراني را به شكل فجيعي به شهادت رسانده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۰
همان کسانیکه مجری بقول شما جنایات صدام بودند الان هم هم وطنان مارا دم مرز بی احترامی میکنند و متاسفانه از کمک های بی دریغ به هر صورتی بهره میبرند!؟ مگر اینکه بگوئید فقط صدام با ما دشمن بود.؟
آیا وقت آن نرسیده که برای یک بار هم که شده، بدون ملاحظات معمول سیاسی، مسئولین ایرانی مرتبت با اسرای جنگی حداقل جهت روشن شدن وضعیت تعداد زیادی از اسرای مفقود الاثر ایرانی همانند خلبانان اسیر و دیگر اسرای در بند رژیم گذشته عراق اجازه بازجوئی از این چنین جنایتکارانی را داشته باشند؟!؟
اگر روزي صد بار صدام را مي سوزاندن وزنده مي كردند باز كمش بود از خداوند مي خواهم در ان دنيا به سزاي عملش براسند ونسلي از آن باقي نماند
چه افتخاري بالاتر از اين كه سربازان وطن هميشه باعث سربلندي مردم ما بودند، در شرايطي كه در رسانه ها و همين اينترنت پر شده از اخبار و عكسهايي از سربازان آمريكايي كه درعين وحشت و زبوني در جنگيدن، از هيچ كار خلاف اخلاقي حتي تجاوز به زنان بي دفاع رويگردان نيستند، چه دنياي بدي شده كه بدكارترين انسانها، مدافع خوبيها ميشوند و پاك ترين انسانها در اتهام به بديها بي دفاع و تنها ميمانند.
سلام و درود به پيروان امام عاشورا...
پناه بر خداوند متعال..
انسان به کجا ها که سقوط نمیکند از بی خدائی..
این جنایتکاران روانی را باید هزار بار تکه تکه کرد...
ای وای از اسيری کز ياد رفته باشد / در دام مانده صيد و صياد رفته باشد
با درود بهمه اسيران و شهيدان راه ايران زمين
........و با اره پای او را نيز قطع كردم اما اين اسير ايرانی هيچ اطلاعاتی نداد!!!
یا الله...
عزای ملی اعلام کنید و درس مقاومت به جوانان بدهید
بهتر ان است كه سر دلبران - گفته ايد از حديث ديگران- واقعا اين اعترافات تكان دهنده است .ايثارگري ايثارگران و شهدا قابل تحسين است .واقعا اگر آنان نبودند الان چه وضعيتي داشتيم پس قدر آنها را بايد دانست البته نه فقط با زبان وسخنراني ؛همسر ان شهيدي را مي شناسنم كه با وجود ايثارگري همسرانشان هنوز مستاجرند وهر سال خانه بدوشند وحرف اين آن را تحمل مي كنندو دم فرو بسته اند چرا كه نه زبان اعتراض دارند ونه قلم تحرير.اين همه شهدوشكر كز سخنم مي ريزد - اجر صبري است كه ان شاخ نباتم دادند. مادر دوشهيد كه فقط همان دوفرزند ذكور را داشت وخواهر شهيدي در چند صباح گذشته بر اثر تصادف به بيمارستان منتقل كرده بوديم به اتاق آي -سي يو راه نمي دادند وپس از چند روز بستري دار فاني را وداع گفت راستي اگر فرزندان ايشان بودند باز هم همين طور بر او مي گذشت.
چرا مسئله غرامت جنگی پیگیری نمیشود؟
كتابي وجود دارد كه به فارسي نيز ترجمه شده و بدل پسر صدام عدي نوشته است اين شخص بواسطه مشابهت ظاهري با عدي سالها در كنار صدام و خانواده اش بوده است و بجاي او در مجامع عمومي ظاهر مي شده در بخشي از كتاب به صحنه اي اشاره مي كند كه در جنگ كويت كاخ محبوب و تازه ساز صدام توسط بمباران آمريكايها نابود مي شود فرداي حادثه صدام در محل خرابه كاخ از سر خشم و براي تخليه عصبانيت خود دستور مي دهد 30 اسِر را به محل مي آورند و همگي را شخصا مي كشد. البته مطمئن نيستم كه اسرا ايراني يا كرد بوده اند ولي در كل تاييد كنند شيوه رفتار بعثيها با اسرا است.
مقاومت آن شهيد و سايرين باعث مباهات و پستي و رذالت آن پليدان موجب نفرين ابدي است
كجاييد اي شهيدان خدايي بلا جويان دشت كربلايي واقعا باعث افتخارند چنين شهدايي دانه دانه انگشت را قطع كنند و او دم نزند!!!!و...
حالا هی بگین کشور دوست و برادر!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر