بازدید 4112

اخراج شجاعی شوک مثبتی به تیم ملی داد

کد خبر: ۲۷۹۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۴ 17 October 2012
کارشناس فوتبال ایران با بیان اینکه اخراج مسعود شجاعی به تیم ملی شوک مثبتی وارد کرد، گفت: تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره جنوبی پیروز شد ولی باید قبول کنیم تیم کی روش تا رسیدن به شرایط ایده ال کار زیادی پیش رو دارد.

افشین پیروانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار تیم‌های ایران و کره جنوبی تصریح کرد: خوشبختانه تیم ما منطقی و قابل قبول بازی کرد و نتیجه مناسبی کسب کرد. هرچند کره جنوبی چند فرصت خوب گلزنی داشت ولی در نهایت بازیکنان ما موفق شدند نتیجه را به سود خود تمام کنند.

وی افزود: ما به این پیروزی نیاز داشتیم. البته این به آن معنا نیست که کره جنوبی تیم ضعیفی است. حالا بازیکنان با روحیه مضاعف برابر ازبکستان قرار می‌گیرند و کار صعودمان به جام جهانی را راحت‌تر کرد.

پیروانی درباره اخراج مسعود شجاعی هم تاکید کرد: گاهی اوقات اخراج یک بازیکن به تیم شوک مثبت می‌دهد که این مسئله درباره شجاعی هم صدق کرد. شاید شجاعی به خاطر اینکه بعد از مدت‌ها روبروی یکصد هزار تماشاگر بازی می‌کرد، عصبی بود ولی در هر صورت او هم یکی از بازیکنان خوب تیم ملی است.

وی یادآور شد: پیروزی مقابل کره جنوبی تیم ملی را از فشار و استرس بیشتر دور کرد ولی باید قبول کنیم که این تیم هنوز کار دارد. تیم ملی به بازیکنان جوان‌تر و بهترین‌های لیگ نیاز دارد که باید در یک زمان مناسب این کار را انجام داد.

پیروانی در پایان درباره پیشنهاد باشگاه گهر برای سرمربیگری این تیم هم گفت: صحبت‌هایی با مسئولان سابق تیم گهر داشته‌ام ولی هنوز چیزی نهایی نشده است. اجازه بدهید تا پس از نهایی شدن مذاکرات در این خصوص صحبت کنیم.

تیم ملی فوتبال ایران سه‌شنبه شب و در چهارمین مسابقه خود در دور نهایی انتخابی جام جهانی موفق شد در ورزشگاه آزادی با یک گل از سد کره جنوبی عبور کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل