بازدید 41498
همه بازیکنان قطبی در تیم کی روش !

حاشیه‌های خواندنی بازی ایران و کره جنوبی

تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی عصر سه‌شنبه برای بیست و ششمین بار به مصاف هم می‌روند. این در حالی است که سابقه جدال این دو تیم به بیش از ۵۴ سال می‌رسد و جزو دیدارهای سنتی قاره‌کهن به شمار می‌رود. از جمع بازیکنان کنونی تیم ملی، علی کریمی (سه)، شجاعی (دو) و نکونام یک بار دروازه کره را باز کرده‌اند. تیم ملی کره برای پنجمین بار در تهران، به مصاف تیم ملی ایران می‌رود. ایران و کره تاکنون چهار بار در تهران با هم روبه‌رو شده‌اند که دو برد برای ایران و دو تساوی در این بازی‌ها رقم خورده است.
کد خبر: ۲۷۸۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۸ 14 October 2012
نخستین بازی ایران و کره جنوبی به بیش از ۵۴ سال پیش بازمی‌گردد که تیم ملی ایران در چهارچوب مسابقات فوتبال بازی‌های آسیایی ۱۹۵۸توکیو، به مصاف کره جنوبی رفت و با نتیجه پنج بر صفر مقابل این تیم تن به شکست داد.

به گزارش «تابناک»، از آن تاریخ تا به امروز دو تیم ایران و کره جنوبی ۲۵ بار در چهارچوب مسابقات گوناگون به مصاف هم رفته‌اند که سهم ملی پوشان فوتبال ایران ۹ پیروزی، ۹ شکست و هفت تساوی بوده است.

ایستاده از راست به چپ: ایرج حاتم، علوی‌نژاد، پرویز دهداری، پرویز کوزه کنانی، مسعود برومند
نشسته از چپ به راست:، جواد بهشتی، علی جعفرزاده، ایرج عرفان، عارف قلی‌زاده، داود ارغوانی و امیر عراقی

سرمربی: حسین صدقیانی

در میان بازی‌های انجام شده دو تیم سوژه‌های بسیاری پیدا می‌شود که خواندنی است:

 ـ نخستین بازی دو تیم ۵۲ سال قبل در تاریخ ۳/۳/۳۷ در توکیو برگزار شد.

 ـ روز نوزدهم شهریور ۱۳۵۰، دو تیم نخستین دیدار دوستانه را برابر هم برگزار کردند.

 ـ باخت پنج بر صفر به کره جنوبی در سال ۱۳۳۷ بد‌ترین باخت در همه ادوار برای فوتبال ایران بوده است.
 ـ برای نخستین بار، کره جنوبی را روز ۲۱ شهریور ۱۳۵۱ در ورزشگاه مونی سیپال شهر سئول شکست دادیم.

 ـ باخت شش بر دو کره جنوبی برابر ایران، بد‌ترین باخت این تیم برابر کشورهای آسیایی در پنجاه سال گذشته بوده است.
 ـ کریمی با سه گل و دایی با چهار گل در یک بازی، بهترین گلزنان دیدار در جریان بازی‌های تاریخی دو تیم بوده‌اند.

 ـ از جمع بازیکنان کنونی تیم ملی، علی کریمی (سه)، شجاعی (دو) و نکونام یک بار بار دروازه کره را باز کرده‌اند.

 ـ مرحوم دهداری با چهار بار مربیگری مقابل کره رکورددار مربیگری است؛ جالب اینکه مایلی کهن یک بار مقابل کره مربیگری کرد و بهترین نتیجه تاریخ ایران را رقم زد !

 ـ بازی‌های دو تیم سه بار به ضربات پنالتی رسیده، در بازی‌های آسیایی سئول ۱۹۸۶ و جام ملت‌های ۲۰۰۷ کره ایران را برده و در بازی‌های آسیایی ۲۰۰۲ بوسان ایران با گل برتری توسط کاظمیان برابر حریف دو بر یک فاتح بوده است.

 ـ کره جنوبی پنجاه سال و ایران ۳۴ سال است که قهرمان آسیا نشده‌اند.
 ـ تنها یک بار ایران و کره در فینال روبه روی هم بوده‌اند. فینال جام ملت‌های ۱۹۷۲ آسیا که طی آن، ایران حریف را دو بر یک شکست داده است.
 ـ کره جنوبی سال پنجاه در دیداری دوستانه در خاک خود به ایران باخته ولی ایران تاکنون در زمین خود به کره نباخته است.

 ـ سه دیدار دوستانه در تاریخ دیدارهای دو تیم داشته‌ایم. هر سه در سئول، دو تا به سود کره و یکی به سود ایران!
 ـ طولانی‌ترین مدت رویارویی با کره در زمان مرحوم دهداری بوده است. سال ۱۳۳۷ به عنوان بازیکن و ۲۸ سال بعد در سال ۱۳۶۵ به عنوان سرمربی!

 ـ افشین قطبی تنها مرد مشترک ایران ـ کره جنوبی بوده است. سرمربی امروز ایران، روزگاری مربی کره جنوبی بوده است.
 ـ پرگل‌ترین بازی‌های دو تیم در زمین بی‌طرف انجام شده است. برد شش بر دو ایران (امارات)، برد چهار بر سه ایران (چین)، برد پنج بر صفر کره (ژاپن)

 ـ در دیدارهای گروهی کره جنوبی در بازی‌های ۱۹۵۸، ۱۹۷۰، ۱۹۸۶ مقدماتی ۱۹۹۴ آمریکا و جام ملت‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۷ و مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ ایران را حذف کرده است.

 ـ کره در سال‌های ۱۹۷۴ (بازی‌های آسیایی)، ۱۹۹۸ و ۲۰۰۲ مقدماتی جام جهانی ۱۹۷۸ و جام ملت‌های ۱۹۹۶ برابر ایران حذف شده است.
 ـ از حیث کسب نتایج در تاریخ جام ملت‌های آسیا، ایران هنوز صاحب بهترین نتایج بوده است.
 ـ دیدارهای دو تیم در کره جنوبی، در دو شهر انجام شده است. سئول و بوسان تا پیش از این دیدار، وضعیت این گونه بوده است.
 ـ کوتاه‌ترین فاصله بین دو دیدار، به سال پنجاه برمی‌گردد. ایران در روزهای ۱۹ و ۲۱ شهریور سال پنجاه برابر کره جنوبی ایستاد.
 ـ از جمع مردان امروز تیم ملی فوتبال تنها دو نفر یعنی جواد نکونام و مسعود شجاعی موفق به گشودن دروازه کره جنوبی شده‌اند.

ـ حسین کلانی، حمید درخشان، کریم باوی، علی دایی، کریم باقری، علی کریمی و مهدی مهدوی کیا گلزنان پرسپولیسی ایران  ـ کره جنوبی بوده‌اند.
  ـ علی جباری، غلامحسین مظلومی، حسن روشن سه ستاره استقلالی بوده‌اند که به تیم کره جنوبی گل زده‌اند.
 ـ بیشترین زمان وقفه بین بازی‌های دو تیم در سال‌های ۳۷ تا ۴۹ یعنی ۱۲ سال بوده که بین بازی‌های آسیایی ۱۹۵۸ تا ۱۹۷۰ رخ داده است.

ـ دیر‌ترین گل بازی‌های دو تیم را مهاجم کره جنوبی در سال ۲۰۰۰ و در دقیقه ۱۱۹ وارد دروازه ایران کرده است.
ـ در سال‌های ۱۹۷۲، ۱۹۸۶، ۱۹۹۰، ۲۰۰۰، ۲۰۰۲ و ۲۰۰۷ بازی دو تیم به وقت اضافه و در سال‌های ۸۶، ۲۰۰۲ و ۲۰۰۷ به ضربات پنالتی کشیده شد.

ـ به دنبال باخت پنج بر صفر ایران برابر کره جنوبی در بازی‌های آسیایی ۱۹۵۸ توکیو، ایران بین ۱۴ تیم آسیا به رتبه چهاردهم رسید.
 ـ ایران هر بار در یک چهارم نهایی و نیمه نهایی کره را برده در فینال فاتح و قهرمان شده است (اگر به فینال رسیده باشد.) در بازی‌های آسیایی ۱۹۷۴ تهران ـ ۱۹۹۰ پکن و ۲۰۰۲ بوسان این اتفاق جالب رخ داده است.
ـ ایران سه بار در دور مقدماتی بازی‌های آسیایی حذف شده که دو بار آن در سال‌های ۱۹۷۴ و ۱۹۵۸ با شکست برابر کره جنوبی بوده است.

ـ زیبا‌ترین گل تاریخ دیدارهای رودررو را کریم باقری در سال ۱۳۷۹ از فاصله ۴۰ متری به تیم ملی کره جنوبی زده است.
ـ در سال‌های ۱۳۵۳، ۱۳۵۶، ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰، چهار بازی بین دو تیم در تهران برگزار شده است. عمر حضور کره هم در تهران ۳۸ ساله است.

تیم ملی بدون شکست مقابل کره جنوبی در تهران

کره‌ای‌ها برای پنجمین بار دست خالی برمی‌گردند؟ تیم ملی کره جنوبی برای پنجمین بار در تهران به مصاف تیم ملی ایران می‌رود. ایران و کره جنوبی تاکنون چهار بار در تهران با هم روبه‌رو شده‌اند که دو برد برای ایران و دو تساوی در این بازی‌ها رقم خورده است. شیاطین سرخ آسیا (لقب تیم ملی کره جنوبی) نخستین بار در بازی‌های آسیایی ۱۹۷۴ به تهران آمدند و در مصاف با تیم ملی دو، صفر شکست خوردند. غلامحسین مظلومی هر دو گل آن بازی را زد.

دومین حضور کره‌ای‌ها در تهران به مقدماتی جام جهانی ۱۹۷۸ برمی‌گردد که بازی دو تیم آبان ماه ۱۳۵۶ در تهران دو، دو شد. حسن روشن هر دو گل ایران در آن بازی را به ثمر رساند. فاصله حضور دوم تا سوم کره‌ای‌ها در تهران ۲۹ سال بود. سومین بازی دو تیم در تهران در چهارچوب مقدماتی جام ملت‌های آسیا در سال ۱۳۸۵ بود که تیم ملی با دو گل رضا عنایتی و حسین بادامکی ۲- صفر پیروز شد. آخرین و چهارمین حضور تیم ملی کره جنوبی در تهران به مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ برمی‌گردد که بازی دو تیم ۲۳ بهمن ۱۳۸۷ در تهران به تساوی ۱-۱ انجامید. جواد نکونام گل تیم ملی را در آن بازی زد.

بازیکنان قطبی در تیم کی روش!

ـ همه چهارده بازیکن اصلی و تعویضی ایران مقابل کره در آخرین دیدار دو تیم در تاریخ دوم بهمن ۸۹ با هدایت افشین قطبی در تیم فعلی کی روش حضور دارند! البته غیر از غلامرضا رضایی که مصدویت است.

گزارش آخرین بازی دو تیم: دوم بهمن ۱۳۸۹

ایران صفر ـ کره جنوبى یک

گل: لیونگ بیت گارام (دقیقه ۱۰۶) براى کره جنوبى
داور: روشن ایرماتوف (ازبکستان)، اخطار: آندرانیک تیموریان و مسعود شجاعى (ایران)، لى جونگ سو، هونگ سئونگ و لیونگ بیت گارام (کره جنوبى)، ورزشگاه: قطر اسپرت دوحه، تماشاگر: هفت هزار نفر

ایران: مهدى رحمتى، محمد نصرتى از دقیقه ۴۶ خسرو حیدرى، هادى عقیلى، سیدجلال حسینى، احسان حاج صفى، جواد نکونام، پژمان نورى از دقیقه ۱۰۸ محمد غلامى، غلامرضا رضایى، آندرانیک تیموریان، محمدرضا خلعتبرى و کریم انصارى فرد از دقیقه ۷۴ مسعود شجاعى
سرمربى: افشین قطبى

در حاشیه آخرین دیدار ایران - کره جنوبى‌ـ دوم  بهمن ۱۳۸۹

رئیس سازمان تربیت بدنى براى دیدن دیدار ایران ـ کره جنوبى جمعه شب وارد قطر شد، على سعیدلو، رئیس سازمان تربیت بدنى همراه حبیب کاشانى، سرپرست باشگاه پرسپولیس و مهرداد سراجى، مشاور سازمان تربیت بدنى براى دیدن دیدار تیم‌هاى ایران و کره جنوبى از مرحله یک چهارم نهایى جام ملت‌هاى آسیا ۲۰۱۱ جمعه شب وارد قطر شد وى که قبل از این مسابقه با کادرفنى و بازیکنان فوتبال ایران از نزدیک دیدار و گفت‌و‌گو کرد گفت: با حفظ احتادى که دارید مقابل کره هم به پیروزى برسید. على سعیدلو، رئیس سازمان تربیت بدنى که براى دیدن دیدار تیم‌هاى ملى ایران و کره جنوبى به دوحه سفر کرده، ظهر دیروز به همراه مهرداد سراجى، حبیب کاشانى و على کفاشیان به هتل اقامت کادرفنى و بازیکنان تیم ملى فوتبال رفت و لحظاتى با بازیکنان تیم ملى به گفت‌و‌گو پرداخت. سعیدلو با ابراز خوشحالى از راهیابی ملى پوشان به مرحله یک چهارم نهایى گفت:

 همدلى و اتحاد رمز پیروزى شما در چند بازى اخیر بوده و امیدوارم با حفظ همدلى مقابل کره جنوبى هم به پیروزى برسید و دل مردم ایران را شاد کنید. وى دقایقى با افشین قطبى صحبت کرد و از وضعیت تیم ملى جویا شد. قطبى با قدردانى از حضور سعیدلو در اردوى تیم ملى ابراز امیدوارى کرد. در پایان این دیدار سعیدلو خطاب به بازیکنان گفت: پس از پیروزى مقابل کره جنوبى به همراه کفاشیان در رختکن تیم ملى حاضر خواهم شد تا پاداش بازیکنان را اهدا کنم.

خبرنگاران ایرانى قهرمان تورنمنت دوحه شدند

تیم خبرنگاران ایرانى حاضر در جام ملت‌هاى آسیا ۲۰۱۱ قطر در یک دوره تورنمنت که توسط AFC تدارک دیده شده بود، عنوان قهرمانى را به دست آوردند. پنج خبرنگار ایرانى که عضو تیم رسانه ورزش هستند از صبح دیروز در این رقابت دوره‌اى که با حضور هفت تیم برگزار شد با پنج  پیروزى و یک تساوى به عنوان قهرمانى رسیدند این رقابت‌ها با حضور خبرنگارانى از کشورهاى آلمان (هرتا برلین)، فرانسه، قطرى (والنتیر‌ها)، هند، قطر، ایران و تیم ردبول برگزار شد.

درگیرى لفظى تیموریان با مربى کره

در نیمه نخست بازى، تیموریان که با خطاى بازیکن کره متوقف شده بود، در ادامه با بازیکن حریف برخوردى داشت که باعث اعتراض مربى کره به وى شد. همین امر موجب درگیرى لفظى آندرانیک تیموریان با مربى کره جنوبى شد که در ادامه داور تیموریان را با کارت زرد جریمه کرد.

حضور صمد نیکخواه و فاصله کفاشیان از سایرین

در جایگاه ویژه ورزشگاه عبدالله سهرابى، سفیر ایران در قطر، على سعیدلو و محمد نبى در کنار هم نشستند اما على کفاشیان با یک فاصله چند مترى در کنار رئیس فدراسیون کره جنوبى نشسته بود ضمن اینکه صمد نیک خواه بهرامى بسکتبالیست تیم ملى ایران نیز براى تماشاى دیدار دو تیم ایران - کره جنوبى در ورزشگاه القطر حضور دارد. حبیب کاشانى سرپرست باشگاه پرسپولیس و اکبر غمخوار مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس نیز از دیگر نفراتى بودند که در جایگاه ویژه حضور داشتند.
 
پنج هزار ایرانى در ورزشگاه

در حالى که کمتر از چهل دقیقه تا آغاز دیدار حساس تیم‌هاى فوتبال ایران و کره جنوبى مانده بود نزدیک به پنج هزار بیننده ایرانى وارد ورزشگاه شدند و به تشویق تیم ملى پرداختند.

گفت‌و‌گوى قطبى با «پارک» و کره‌اى‌ها پیش از بازى

سرمربى تیم ملى فوتبال کشورمان که سابقه چند سال کار در کنار کادر فنى تیم ملى کره جنوبى را داشت، هنگام ورود به ورزشگاه قطر اسپورت، دقایقى با پارک جى سونگ کاپیتان و برخى بازیکنان و کادر فنى این تیم به گفت‌و‌گو پرداخت که در این بین پارک جى سونگ و «رانه» سرمربى کره اى بیش از دیگران با وى به صحبت پرداختند.

نیمکت‌نشینان به رختکن نرفتند

از بین بازیکنانى که در دقایق پایانى نیمه نخست براى گرم کردن به پشت دروازه رفته بودند، خسرو حیدرى در بین دو نیمه زیر نظر منصوریان آماده حضور در زمین شد. بازیکنان نیمکت نشین تیم ملى از دقایق پایانى نیمه نخست با دستور افشین قطبى به پشت دروازه رفتند و بدن‌هایشان را گرم کردند. در پایان نیمه نخست خسرو حیدرى از جمع نیمکت نشینان جدا شد و به همراه منصوریان تمرینات جدى‌تر را در دستور کار قرار داد که با شروع نیمه دوم وارد زمین شد. بازیکنان نیمکت نشین نیز در زمین باقى مانده و به بازى آقاوسط پرداختند، علیرضا منصوریان وظیفه گرم کردن و نظارت بر کار بازیکنان را بر عهده داشت، بازیکنان نیمکت نشین کره جنوبى هم به رختکن نرفتند.

جوسازى مربى کره جنوبى

در صحنه‌اى از بازى شاهد ضربه غلامرضا رضایى روى صورت پارک جى سونگ کاپیتان تیم کره بود که اعتراض دوباره مربى کره جنوبى را در پى داشت. این مربى با جوسازى‌هاى کنار زمین از ایرماتوف خواست به رضایى کارت بدهد.
سرمربى تیم کره جنوبى توجه ویژه اى به غلامرضا رضایى داشت و دائماً به مدافعان تیمش گوشزد مى‌کرد تا مهاجم ایران را کنترل کنند.

تذکر قطبى به مدافعان

افشین قطبى همواره به مدافعان تیم ملى تذکر مى داد تا مراقب مهاجمان کره جنوبى باشند؛ افزون بر اینکه محمد نصرتى در صحنه‌اى که بازیکن کره اى روى غلامرضا رضایى مرتکب خطا شده بود خشمگین شد و با عصبانیت به او تذکر داد همچنین سید مهدى رحمتى در صحنه‌اى که احسان حاج صفى مرتکب اشتباه شد عصبانى شد و پس از این واکنش دروازه‌بان تیم ملى، افشین قطبى او را به آرامش دعوت کرد.

اخراج خبرنگار کره‌اى

قبل از شروع بازى در ورزشگاه قطر اسپرت اعلام شده بود که کشیدن سیگار در ورزشگاه ممنوع است. به همین دلیل یک خبرنگار کره اى از ورزشگاه به بیرون هدایت شد.

قطبى پیگیر نتیجه دیدار استرالیا و عراق

در حالى که کمتر از سی دقیقه به آغاز دیدار دو تیم ایران و کره جنوبى مانده بود افشین قطبى که در کنار زمین تمرین بازیکنان خود را زیر نظر داشت، پیگیر نتیجه پایانى دیدار دو تیم استرالیا و عراق بود که به وسیله خبرنگاران متوجه پیروزى تیم استرالیا در دقایق پایانى وقت‌هاى اضافه شد.

تذکر داور چهارم به بازیکنان ایرانى

داور چهارم دیدار ایران و کره جنوبى به بازیکنان ذخیره تیم کشورمان که در حال گرم کردن بودند، تذکر داد.
در شرایطى که ایمان مبعلى، محمد غلامى و قاسم حدادى فر براى گرم کردن به کنار زمین رفته بودند، در لحظاتى از مسابقه به بنرهاى تبلیغاتى کنار زمین تکیه دادند که در این لحظه داور چهارم به آن‌ها تذکر داد و خواست براى گرم کردن به محوطه تعیین شده بروند.
 
دیدار باقرى با سعیدلو و کاشانى

کریم باقرى که در جایگاه ویژه ورزشگاه نشسته، پیش از شروع وقت اضافه به دیدار على سعیدلو و حبیب کاشانى در اینجایگاه رفت و با آن‌ها احوال پرسى کرد.

جاى استوک پارک روى پاى رضایى

تیم ملى در صحنه اى توسط غلامرضا رضایى در صدد طراحى حمله‌اى بود که با خطاى پارک جى سونگ روى رضایى، این حمله ناموفق ماند اما جاى استوک کفش پارک جى سونگ بر روى پاى رضایى باقى ماند. این در حالى بود که بازیکنان کره اعتقادى به خطا نداشتند.
 
اعتقاد قطبى به پنالتى

در صحنه‌اى که تیم ملى ایران توسط خلعتبرى صاحب موقعیت شد، افشین قطبى رو به نیمکت تیم ملى کرد و بر این باور بود که خطاى هند و پنالتى رخ داده است.

دلدارى سعیدلو به بازیکنان تیم ملى

رئیس سازمان تربیت بدنى به بازیکنان ناراحت تیم ملى دلدارى داد. برخى بازیکنان تیم ملى پس از پایان بازى توان رفتن به رختکن را نداشتند و روى نیمکت نشسته و ناراحت بودند. جواد نکونام، احسان حاج صفى و مسعود شجاعى از جمله بازیکنانى بودند که با ناراحتى و گریه روى نیمکت نشسته بودند. سید مهدى رحمتى دروازه‌بان تیم ملى به سمت این بازیکنان رفت و آن‌ها را دلدارى مى‌داد. رحمتى گفت که دوربین‌هاى تلویزیونى در حال تصویربردارى از این صحنه هستند و بهتر است هر چه زودتر به رختکن برویم.
على سعیدلو که از جایگاه ویژه بازى را می‌‌دید، براى دلدارى بازیکنان به درون زمین وارد شد تا با آن‌ها صحبت کند و بازیکنان ملى پوش را به رختکن بفرستد.

«لى یونگ رائه» بهترین بازیکن دیدار ایران و کره جنوبى شد

بازیکن میانى تیم ملى فوتبال کره جنوبى به عنوان بهترین بازیکن دیدار تیم‌هاى ملى ایران و کره جنوبى انتخاب شد. در پایان این دیدار و از سوى کمیته برگزارى مسابقات «لى یونگ رائه» به عنوان بهترین بازیکن دیدار انتخاب شد و جایزه ویژه‌اش را از حامى مالى این مسابقات دریافت کرد.

بازیکنان تیم ملی ایران پس از شکست مقابل کره جنوبی در وسط زمینی خوابیده و حاضر نبودند زمین بازی را ترک کنند. قطبی سرمربی تیم ملی در کنار ملی پوشان حاضر شده و از آن‌ها خواست از روی زمین بلند شوند.

همچنین علیرضا منصوریان و اصغر حاجیلو بازیکنان را به وسط زمین بردند تا برای انجام حرکت جوانمردانه با بازیکنان کره جنوبی دست بدهند.

* ایرانی‌های حاضر در ورزشگاه به محض به صدا درآمدن سوت پایان بازی ورزشگاه را ترک کردند و در مقابل بینندگان کره‌ای به جشن و پایکوبی پرداختند.

بازیکنان کره‌ای نیز خوشحال از پیروزی مقابل ایران در وسط میدان به شادمانی پرداختند.

*علی سعیدلو به همراه دیگر مسئولان ورزشی ایران جایگاه را ترک کردند اما علی کفاشیان تا دقایقی پس از بازی در جایگاه ماند.

* مسعود شجاعی با گریه از زمین بازی خارج شد.

*در پایان مسابقه دوربین‌های تلویزیونی به سمت بازیکنان ایران رفتند تا با آن‌ها مصاحبه کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۷
انتشار یافته: ۵۳
رسانه ها برای حساس کردن این مسابقه دست به یکی کردن و دارن با هم مسابقه میدن.
یک کاری نکنید که استرس تیم ملی رو فرابگیره یه شکست سنگین دیگه بخوریم بزارید بچه ها کارشونو بکنن
من که عاقبت خوبی نمیبینم با فوتبال ملی بازی کنید
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
آفرین به فکرت معلومه که آدم اهل تفکری هستی من هم کاملا با تو موافق هستم ومعتقدم که رسانه ها نباید زیاد شلوغش کنن چون استرس بچه ها زیاد می شه
من که خوشم اومد
ما معمولا جلوی تماشاگر خودی ضعیف بازی میکنیم، چون احساساتی میشویم. اما خارج از خانه بهتریم. مثال بازی استرالیا.
پاسخ ها
مهاجر
| United States |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
مثلا لبنان ، درسته ؟
یاد افشین قطبی به خیر گفتمان جدیدی در فوتبال با رعایت ادب و اخلاق را پایه گذاری کرد و الان در تیم ژاپنی خوب نتیجه گرفته است.
iran 0- Korea 3
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
iran 1- Korea 5
سیدی از تبریز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
دوست عزیز فکر کنم موقع تایپ اشتباه کردی. ایران عزیز تا حالا در خاک خودش به کره نباخته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
خودزني ممنوع
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
اين دفعه مي بازه كه ايران عزيز در خاك خودش هم به كره باخته باشه ! با اين وضع اقتصادي و گروني ! واللللله
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
هر وقت اين رسانه ها از يه تيمي تعريف مي كنن بدبختا مي بازن
حاشیه کجا بود؟تو اردو که کسی از جایی نباید خبر داشته باشه؟
به نظر منم جالب بد
به امید پیروزی ایران
iran 4
korea 3
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
عمو مسابقه والیبال نیست که
کره سوراخه
هر نتیجه ای که رخ بده مردم دیگه برای این فوتبال و مدیران و بازیکنان نالایق ان تره هم خورد نمی کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
آفرين
تورم 200% رو بچسب
دوست عزیز خبرنگار حاشیه درست نکند این وضع تیمه اگه درست کنه بنظر من بنفع تیمه همین که تو اخبار باشند بلکه این بازیکنان میلیونی غیرت خرج بدند وضعیت فوتبالو درست بشه در ضمن همین یک بازی نیست که تو بوق کرنا کردن بازیهای دیگه رو خبرنگارا چی کار کنند.
ایران 1 کره 2
2-0 iran mibare
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
زهي خيال باطل
کره 4 ایران صفر
کاش باندازه کره جنوبی بودیم ودر فوتبال همیشه می باختیم ما ارزوی داشتن سامسونگ کره هستیم
بازم مثل همیشه ایران برنده میشه
ایران می بازد
ایران 1
پرتغال
انشالله
من طرفدار کره ی جنوبیم ولی امیدوارم ایران بازی خوبی رو به نمایش بذاره حتی اگر شکست بخوره ...
تابی جون غیر از شجاعی و نکونام، علی کریمی هم به کره گل زذ...دقت کن
iran0
korae0
2-2
تو این دوره فدراسیون رکورد اولین ها خیلی جاها شکسته: اولین گل خوردن و اولین باخت از لبنان ، اولین پیروزی خوشحال کننده مقابل مالدیو!"برد یک صفر برابر این تیم قوی !" دوکارته بودن بازیکن و بازی کردن تو بازی و محروم شدن و ... که فقط از هنرای این فدراسیون بوده . انشالله اولین برد کره تو ایران دیگه تو این دوران نباشه چون خنده های مسخره کفاشیان بعد هر ناکامی می ترسم این دفعه بد کار دستش بده
کاملا درسته بار بازیکنان را سنگین نکنید
این گزارش بازی سه شنبه بود دیگه ؟؟ نه ؟؟!!
فقط به جای قطبی می نوشتی کی روش !!!
کره ۲ ایران ۰
این خوابی که برای فوتبال تدارک دیدن این حرفی که بیش از یکسال است من می زنم
درسته بازی مهمی است ولی بازیکنان احتیاج به ارامش دارندلطفا همه باهم کاری کنیم که تاسه شنبه شب بهترین بازی تیم ملی بابردپرگل باشیم تابعدازمدت ها ناراحتی مردم ارمسایل اقتصادی ودلخوری از بعضی مسولین کشورقدری شادشوند
1-1
اخرش چند چند شد؟؟
0-0
غيرت ايراني3-حيرت كره اي 0
اگه من رییس جمهوربودم فوتبالوتحریم میکردم
امیدوارم آبرو ریزی بیش از حد نشه .این تیم جام جهانی بره چیکار میخواد بکنه .همون نره بهتره.
ایران 2-1 کره
كره 5 - ايران 0000000000000000000000
1 بر صفر به نفع کره
دیگه وقتشه که ایران نتیجه 6-2 رو بهبود ببخشه.به امید پیروزی بچه ها ملی پوش ایران
حتی اگه به فرض محالم ببریم هیچی تو این فوتبال کثثثثثثثثثثثثثثیف عوض نمیشه
امیدمانرا از دست ندهیم با باخت ایران چیزی حل نمی شود
بابا فوتبالو ولشششش
دلار 3500 تومن!!!!!!!!!
سراس تندی بگید ایران می بره؟
بیاید قدیم رو فراموش و الان رو نگاه کنیم
مساویه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل