بازدید 8858

حواشی دیدار استرالیا و ایران

کد خبر: ۲۷۵۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۱ - ۰۰:۳۹ 29 September 2012
برای اولین بار تعداد دقیق تماشاگران رقابت های والیبال جوانان آسیا اعلام شد.

ایسنا نوشت: در دومین روز از رقابت های والیبال جوانان آسیا، تیم های ایران و استرالیا به مصاف هم رفتند که این بازی اولین دیدار تیم ملی کشورمان در شانزدهمین دوره این رقابت ها محسوب می شد.
 
*با توجه به فروش الکترونیکی بلیط های این مسابقات، تعداد تماشاگران حاضر در سالن ۱۵۰۰ نفر اعلام شد.
 
*وحید جلال زاده استاندار آذربایجان غربی، نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، حضرت پور شهردار ارومیه، ملا احمدی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، درخشنده مسئول روابط بین الملل فدراسیون از تماشاگران دیدار تیم های ایران و استرالیا بودند.
 
*اعضای تیم های چین و قزاقستان که پیش از دیدار ایران و استرالیا به مصاف هم رفته بودند پس از اتمام بازی شان برای دیدن تماشای این دیدار در سالن ماندند.
 
*تماشاگران این دیدار با شعار های "تیم ملی باغیرت"، ایران – ایران، شاگردان فرهاد نفرزاده را مورد تشویق قرار می دادند.
 
*سوت ممتد تماشاگران در هنگام زدن سوریس بازیکنان تیم ملی استرالیا مانع از تمرکز کافی بازیکنان این تیم برای زدن سرویس های درست می شد.
 
*پس از رسیدن امتیاز تیم ملی والیبال ایران به عدد ۲۴، تماشاگران با شعار "بیردن بیردن" از بازیکنان جوان کشورمان می خواستند هرچه سریعتر یک امتیاز دیگر را برای رسیدن به عدد ۲۵ را بدست آورند.
 
*"لوک پرری" بازیکن شماره یک تیم ملی والیبال استرالیا و لیبروی این تیم در پشت پیراهنش به جای نام خود، "مکدونالد" درج کرده بود که این موضوع باعث می شد در هر بار زدن سرویس توسط بازیکنان ایران، تماشاگران برای به هم ریختن ذهن این بازیکن، نام مکدونالد را صدا می زدند.
 
*درست سوم این دیدار، استرالیا با نتیجه ۱۱ به ۷ از تیم ملی ایران پیش افتاد که در این هنگام تماشاگران با شعار "ایران غیرتت رو نشون بده" جوانان کشورمان را تشویق به جبران این نتیجه می کردند.
 
*با اعلام خطای روی تور توسط داور این بازی در ست سوم، تماشاگران با سوت های خود، اعتراض شان را به نحوه داوری نشان دادند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی