بازدید 14431

استقبال مشاور هاشمی از موضع "کیهان"

کد خبر: ۲۷۴۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۵ 26 September 2012
مشاور امور پارلماني رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: بازگشت مهدي هاشمي مخالفين و منتقدين آيت‌الله هاشمي رفسنجاني را خلع سلاح كرده است.

به گزارش ايسنا، حجت‌الاسلام عليخاني در حاشيه جلسه علني صبح امروز(چهارشنبه) مجلس در جمع خبرنگاران پارلماني اظهار كرد:‌ مهدي و خانواده‌اش مدتها بود كه براي بازگشت وي آمادگي داشتند تا او خود را در اختيار دستگاه قضا قرار دهد و به اتهامات مطروحه در پرونده‌اش رسيدگي شود، البته مخالفين هاشمي يا منتقدان خاندان هاشمي راضي نبودند و مي‌خواستند بهانه‌اي به دست‌شان باشد تا بگويند مهدي فراري است.

وي افزود: با بازگشت مهدي هاشمي معلوم شد اين تصميم درست بوده شايد عده‌اي تندرو دل‌شان مي‌خواست او را در همان فرودگاه دستگير كنند و هياهو و جو ايجاد كنند اما تدبير به خرج داده و قرار شد با توجه به آمادگي او براي بازگشت به كشور او شب را به خانه برود و صبح فردا خود را به محاكم قضايي معرفي كند كه همين امر نيز عملي شد.

عليخاني با اشاره به سخنان هاشمي رفسنجاني مبني بر اينكه تفاوتي بين فرزندان وي با ديگران نيست يادآور شد: من ديروز آيت‌الله هاشمي را ملاقات كردم و ايشان روحيه بالايي داشتند، من معتقدم با تدبيري كه به خرج داده شد مخالفين هاشمي خلع سلاح شدند و من از آن‌هايي كه اين تدبير را داشتند تشكر مي‌كنم.

عليخاني ادامه داد: خوشبختانه فضاسازي و جوسازي در اين خصوص از بين رفته و نبايد بهانه‌اي دست مخالفين باشد ما بايد موضوع را به عهده دستگاه قضا بگذاريم من معتقدم قضات شجاع و بي‌طرف زيادي در دستگاه قضايي داريم. اين قوه از اركان اصلي كشور و قابل احترام است اما اميدورايم قضاتي كه در پرونده مهدي تصميم مي‌گيرند اين شهامت و شجاعت را داشته باشند كه اگر به نتيجه رسيدند كه او بي‌گناه است بي‌گناهي‌اش را اعلام كنند .

مشاور پارلماني رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام، برخورد برخي رسانه‌ها مثل كيهان در مورد مهدي هاشمي را عاقلانه توصيف كرد و افزود: وقتي كيهان چنين برخوردي دارد به اين دليل است كه تدابير را مي‌داند و اوضاع به دستش آمده اما برخي رسانه‌هاي غيرمطرح كه تيراژي هم ندارند و كسي هم سراغشان نمي‌رود هنوز اين موضوع را رها نكرده‌اند و اين درباره شخصيتي مثل هاشمي كه دشمنان اسلام و انقلاب از ابتدا روي ايشان حساسيت داشتند طبيعي است.

وي اضافه كرد: در حال حاضر آبها از آسياب افتاده و رسانه‌ها بايد صبر كنند تا دادگاه تصميم‌اش را در اين باره اتخاذ كند ما اميدواريم اين تصميم عادلانه باشد . من نمي‌دانم بعد از اين مخالفين هاشمي چه بهانه‌اي مي‌خواهند داشته باشند من اميدوارم همه از جمله رسانه‌ها با اين موضوع عاقلانه و با تدبير برخورد كنند.

عليخاني در پايان درباره نظر آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در مورد انتخابات گفت: طبيعي است كه ايشان مي‌خواهند انتخابات باشكوه و با حضور مردم برگزار شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار