بازدید 4204
كريمي پير است !

ژوزه: تا اخراجم نكنند نمي‌روم

کد خبر: ۲۷۴۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۳ 24 September 2012
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: من به فكر آينده تيمم هستم و تا اخراجم نكنند از پرسپوليس نمي‌روم. از همان اول هم گفتم كه ما قهرمان نمي‌شويم.

به گزارش ايسنا منطقه اصفهان، مانوئل ژوزه سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در نشست خبري بعد از بازي مقابل سپاهان اظهار كرد: سپاهان چون در خانه خود بازي مي‌كرد، راحت‌تر بود. هرچه باشد قهرمان فصل پيش است و بسيار تيم با كيفيتي است. تيم ما به علت باخت‌هاي گذشته كمي عصبي بود اما رفته رفته آرام‌تر شديم و خيلي روان‌تر بازي كرديم.

وي افزود: در نيمه اول ما از سمت راست حمله كرديم و در كل در اين نيمه بازي متعادلي را شاهد بوديم و سپاهان بيشتر دفاعي بازي مي‌كرد و بايد بگويم كه در نيمه اول نتيجه عادلانه بود.

ژوزه با بيان اينكه اصلا دنبال بهانه نمي‌گردم، گفت: من مسووليت اين باخت را مي‌پذيرم اما در نيمه دوم اتفاق عجيبي كه افتاد اين بود كه دروازه‌بان ما و محمد نوري و مهدوي‌كيا خيلي سردرگم بازي مي‌كردند و در كل خط هافبك ما بستكبال بازي مي‌كرد. ما آماده بوديم كه بازي را ببريم اما اينگونه نشد.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا به خداحافظي از پرسپوليس فكر مي‌كند، اظهار كرد: من را تا اخراج نكنند از پرسپوليس نمي‌روم. از همان اول هم گفتم كه ما قهرمان نمي‌شويم و اين را بگويم كه تيم را من درست نكردم و به خاطر مديرعامل باشگاه به پرسپوليس آمدم. مديرعامل باشگاه بايد بيشتر به ما كمك كند و بايد بازي‌ها را جدي‌تر بگيريم. ما بايد براي بردن بازي كنيم و هدفمان اين است كه در نيم‌فصل تيم را آماده كنيم، هرچند اگر مرا اخراج كنند هيچ حرفي ندارم و در 36 سالي كه مربيگري كرده‌ام فقط سه بار اخراج شده‌ام. از باشگاهي به پرسپوليس آمده‌ام كه 60 ميليون هوادار دارد، من راه خودم را ادامه خواهم داد.

وي افزود: بركناري من با مديرعامل است و بايد بگويم كه ريسك كردم به پرسپوليس آمدم و اصلا كنار نخواهم رفت.

ژوزه در پاسخ به اين سوال كه چرا علي كريمي جزو ليست 18 نفره پرسپوليس نبود، تصريح كرد: علي كريمي در بازي‌هاي گذشته اصلا خوب نبوده است و فقط يك بازي را متعادل بازي كرده است. چراكه او ديگر پير شده و 34 سالش است. به همين خاطر من اصلا او را به اصفهان نياوردم.

سرمربي پرسپوليس گفت: هفته اول ليگ را خوب شروع كرديم و در مقابل استقلال هم خوب بازي كرديم، اما امروز عصبي بوديم و بازيكنان مشكلات فكري زيادي داشتند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار