بازدید 3384

شکایت رئال از نایب رییس سابق بارسلونا

کد خبر: ۲۷۳۶۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۳:۵۳ 20 September 2012
  باشگاه رئال مادرید روز پنجشنبه اعلام کرد که از ˈآلفونس گودالˈ نایب رییس سابق بارسلونا به اتهام توهین به ˈخوزه مورینیوˈ سرمربی رئال بطور رسمی شکایت می کند.

به گزارش ایرنا،گودال پس از مشاهده ابراز شادمانی مورینیو هنگام پیروزی تیمش بر منچسترسیتی انگلیس در چارچوب بازیهای جام باشگاههای اروپا درهفته جاری،اوراˈیک بیمار روانیˈتوصیف کرده و گفته بود:ˈمتاسفانه، او (سرمربی رئال مادرید)یک بیمار روانی است که چنان از زدن گلها شادمانی می کند که انگار یک بازیکن است.ˈ

وی اضافه کرده بود: مورینیو با این رفتارها، می خواهد سرخوردگیهای خود را در دوران کودکی و زمانی که ترقه بازی می کرد، جبران کند.

براساس این گزارش، رئال مادرید دو روز پس از این اظهارات،عصر امروز پنجشنبه در بیانیه ای رسمی، ˈبا قاطعیت تمامˈ مخالفت خود را با اظهارات نایب رییس سابق بارسلونا اعلام کرد و گفت که این باشگاه، اظهارات گودال را ˈفرصت طلبانهˈ ارزیابی کرده و به بخش امور حقوقی خود دستور داده استˈاقدامات قانونی لازمˈ را علیه او به عمل آورند.

بیانیه تصریح می کند:ˈ رئال مادرید اجازه حملاتی این چنین را به کسی نخواهد داد و همواره علیه کسانی که بخشی از اعتبار و شرافت باشگاهمان به شمار می روند، اقدام خواهد کرد.ˈ

در مقابل، گودال که نایب رییس بارسلونا در دوره ریاست خوان لاپورتا بود، گفت که اگر رئال مادرید از وی شکایت کند، ما هم از تهاجم آنها به سرمربی مان شکایت خواهیم کرد.

اما، این تنها شکایتی نیست که جبهه مورینیو علیه مخالفان مطرح می کند چرا که او هفته جاری اعلام کرد از طریق وکلایش ، علیه روزنامه مارکا که به اعتبار وی لطمه زده است،به دادگاه شکایت می برد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل